петък, 27 септември 2013 г.

My Bourjois Collection

Здравейте!

Отдавна не съм ви показвала какви продукти имам от различните марки козметика. В последно време отново започнах да харесвам много нещата на Bourjois и затова реших да ви покажа колекцията си от техни продукти. Имала съм  много техни неща преди време - фдт, коректор, руж, гланцове, бронзант. Не че спрях да харесвам този бранд, просто изведнъж на пазара пуснаха нови марки като Essence, Catrice, Miss Sporty, Astor и аз естествено бях любопитна да пробвам техните неща. Но в последно време любовта ми към Bourjois се възроди от пепелта. И се оказва, че вече си имам скромна, но много хубава колекция.


Ще започна с най-безинтересното нещо, а именно дезодоранта. Беше в доста изгоден комплект с душ гел и затова си го купих. Иначе честно казано не харесвам дезодорантите на Bourjois. Считам, че са доста безполезни. Но в къщи за след баня е ок.

Следват две единични сенки. Тях всъщност не съм купувала, а са ми подарък от приятелка. На лилавите бях хвърлила око отдавна, а зелените са ми още пресни росни и не съм ги пробвала.




За тях мога да кажа, че са доста сухи. Лилавите са с много брокат, а зелените са перлени. Учудващо за мен като любител на матови сенки, но ми харесват. Смятам, че и двата цвята отиват много на кафяви очи.

Наскоро се сдобих с така желания кремообразен руж. Моят е в нюанс 01 Nude Velvet.



Това е първият кремообразен руж в грим колекцията ми. Много сладка опаковка, затваряща се с магнит (обичам иновативните неща), има и огледалце вътре, което е супер удобно. Консистенцията е мека като кадифе. Аз нанасям ружа или с пръсти, или със Stippling четката на Real Techniques. Обаче за да се види нещо на бузите, си трябва сериозно наслагване. Трайността при мен не е особено голяма. И въпреки това много харесвам този руж, придава много естествена руменина. Заложих на най-светлия цвят, защото иначе се чувствам като клоун.

Друга моя скорошна и отдавна желана придобивка е шоколада на Bourjois.


Отново супер нестандартна опаковка във формата на малка книжка. Взех си този продукт от Carrefour, защото беше доста намален (13лв.). Има едва забелязващи се частички, но на пръв поглед е матов, а и на моето лице не блести. Ползвам го и за контуриране, и за придаване на тен на цялото лице. Страхотен продукт със страхотен аромат на шоколад и страхотен финиш на моето лице.

Имам си и три червилца на Bourjois. Без тях просто не може и точка.


За чъбито съм писала вече тук, но да си кажа пак - разкошен продукт, без който не мога. Кремообразен, нежен, с прекрасен цвят. Имам го от месеци и продължава да е сред любимите ми. Така и ще си остане.

Малиновото червило също много си харесвам и го носих доста през пролетта. То е матово, но не изсушава устните. Номер 11 е и страшно ми харесва.

Последното ми червило е подарък за рождения ден и е от серията Shine Edition, номер 20, корал. Много мека и приятна консистенция, маже се като масло и има наситен цвят. От досегашния ми опит смело мога да заявя, че няма червило или гланц на Bourjois, което да не харесвам. Страхотно качество.

И последното нещо, което имам, е лак за нокти от бързосъхнещата серия. Прасковен е, номер 25 Meli Melon.


Слагала съм го само веднъж и то за няколко минути, просто защото нямах търпение да изсъхне и го развалих. После се ядосах на себе си и го махнах. Обаче дори само от това едно ползване мога да кажа, че останах впечатлена. Покрива много добре само на един слой и изсъхва със стъклен блясък. Нямам търпение скоро да се лакирам с него.

Учудващо е, но нямам други лакове от Bourjois. Просто всички цветове ми харесват, всеки път ги гледам и се чудя кой да си взема. Накрая не мога да реша и си тръгвам. Но скоро ще поправя тази грешка.

Имам си цял списък с продукти, които искам от Bourjois и се надявам скоро да ги притежавам.

- Bourjois Healty Mix Foundation;
- лакове;
- блестящи сенки почти без цвят, не помня номера им, но съм си запечатала в съзнанието си;
- някой страхотен гланц за устни;
- Bourjois Volume Glamour Max Definition Mascara;

Единственият продукт, който не харесвам на марката са триото сенки. Супер сухи и разпрашаващи се, не са пигментирани, не ми допадат хич. А, и моливите също са сухички, или поне тестерите, на които съм попадала.

Като цяло моето мнение за Bourjois е много добро. Смятам, че техните гримове са качествени и хубави. Лично аз много ги харесвам. Това и една от любимите ми марки.


До скоро! :)


16 коментара:

  1. Единчните им сенки са страхотни! Нанесени с мокра четка стоят невероятно. Аз много се каних на тези кремообразни ружове, но цветовете не са много грабващи, а и не са от най-евтините.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хм, не съм се сещала да ги нанасям с мокра четка, но ще пробвам, мерси за съвета :)

      Изтриване
  2. Също фен на Боржуа съм <3
    От моливите ти препоръчвам тези за опушен грим, а от лаковете избягвай тези от сериата So laque!. Съхнат супер бавно да не кажа хич. Не ги бъркай обаче със последните So laque, so glossy!.
    Найййй- любимият ми теген продукт ми е спиралата им Volume max glamour deffinition. Май ще се запасявам с нея :ддд

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Единственото, което ме спира да си купя тази спирала, е че ми казаха, че се маха супер трудно, даже хич :( мерси за съвета за лаковете и моливите :)

      Изтриване
    2. Да, трудна е за сваляне, но не съвсем. Например водоустойчивите на Лореал нямат махане. На мен и козметичката ми се изненада, как след измиване с гел, после пара, накрая маска и отмиване, не падна тази спирала. И ще добавя, че не изтощава и миглите ;)) Като я харесвам трудно се отказвам да не я похваля и ако на живо я видиш на мен ще пожелаеш да я купиш повярвай ми ;)

      Изтриване
  3. С две ръце те подкрепям за червилата и каква изненада - любимци са ми същите цветове. За сенките и лаковете пак сме на едно мнение. Ще опитам брозанта шоколад със сигурност, без това си търся мат брозант. Препоръчвам ти коректора Healthy Mix и спиралата Volume Glamour Maxx горещо :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахахаха, даа, изненадата е голяма :D Коректорът съм го ползвала и бях много доволна от него... Стува ми се, че като се върна ще направим един Bourjois пазар :)

      Изтриване
    2. Съгласна :) Задължително ще си взема шоколада :)
      Между другото тагвам те за Versatile Blog Award. Видях, че го направи вече, но ако искаш да пишеш още факти за себе си ;)

      Изтриване
    3. Добре, ще напиша още нещо като се сетя, мерси за тагването :)

      Изтриване
  4. Да, Bourjois са много хубав бранд с чудесни предложения, мисля, че малко хора в България са наясно, че Буржоа е бюджетния вариант на Chanel.
    Аз харесвам марката, но тя в България не се познава достатъчно и много малко хора могат да работят с нейните продукти, както и с тези на Шанел.
    Все пак бутика на Буржоа в Дебенам ме радва много:)Намирам го прекрасен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм била в бутика само веднъж, но може скоро пак да отида, и на мен ми хареса много :)

      Изтриване
  5. Здравей, тагнах те за Versatile Blog Award,повече може да прочетеш тук : http://mymakeupcreations.bg-damma.com/2013/09/29/versatile-blog-award/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз вече го направих, но може да напиша по още нещо ако се сетя :)

      Изтриване
  6. Готина колекцийка Меги, и аз съм същата с лаковете, но се стегнах и си купих 2. Сега е ред да пробвам червилата им.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, ще ти харесат според мен :) от лаковете си доволна, нали?

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...