понеделник, 9 декември 2013 г.

Какво носих през изминалата седмица

Здравейте!


Започвам новата седмица с продуктите, които носих най-често през предишната. Не знам защо, но откакто е по-студено навън, на мен ми се ще лицето ми да е супер чисто и матирано. Намерих и нов несесер, в който да слагам всички продукти, които ползвам в момента. Както всичко останало около мен в последните дни и той е коледен. 




Някои от нещата са ми отдавна, но имам и доста нови и прекрасни, които нямам търпение да споделя. Гледам да използвам всички продукти, с които разполагам, затова днес използвам едно, утре друго. Обичам разнообразието. 

Миналата седмица една моя много любезна колежа ми донесе симпатично пакетче с няколко нещица на Kiko. Тази марка не се предлага в България, затова и чаках с нетърпение да видя какво ми е донесла. Тези дни мисля да направя цяла публикация по въпроса. Засега мога да кажа, че пробвах турско синия бързосъхнещ лак и цветът е уникално добър. За съжаление обаче, лакът не е особено траен, на втория ден почна да се бели по крайчетата. 

За грима си заложих на фдт Revlon Colorstay за комбинирана кожа, който имам отдавна, но не го ползвах особено. Сега, когато искам покривност и матирано лице, този фдт ми върши идеална работа. Тъмните кръгове под очите прикривам с любимия ми коректор Maybelline Fit me (ревю скоро), а за финиш използвах новата си пудра от Bourjois



През изминалата седмица доста често ползвах и дуото с бронзант и руж на Avon. Този продукт много ми харесва, защото е дискретен. И бронзанта и ружа придават свеж вид на лицето ми. Ето тук може да видите ревю на продукта. 

И за завършек на грима по скулите ползвах пак продукт на Kiko - стик хайлайтър. Него го харесах от пръв поглед и знаех, че ще ми стане любим. 

За веждите си използвам един и същ молив от месеци - Date with Ash-ton на Catrice. Супер доволна съм от него и се радвам, че отново го намерих в Lily. 

За очите залагах предимно на новата си четворка сенки от Rimmel, за която споменах в предишния си пост. Много е удобна както за лек, ежедневен грим, така и за нещо по така. Цветовете изглеждат някак обикновени, но не са, особено този в средата. 

Напоследък не ми се носи черна очна линия, затова използвах тъмно кафявия си силиконов молив на Impala за целта. Той някак омекотява и придава дълбочина на погледа. 

На миглите си слагах предимно мини варианта на спиралата Lancome Hypnose, която имам от списание Grazia (почти съм сигурна). Преди не намирах нищо специално в нея, но не съм била права. Разделя миглите много добре и им придава така обичания от мен обем. 

И накрая най-най-най-любимото ми нещо в последно време - lip crayon на Avon  в цвят Carefree Coral. Цветът е уникален, червен и ярък корал (има ли такова нещо?). Напоследък много ми харесват червените устни. Даже се чудя дали да не направя една публикация по въпроса. А цветовата комбинация на зима 2013 за мен е дрехи в бяло и черно и червено червило. Йей!

Това са всички продукти, на които заложих през изминалата седмица. Да видим какво ще ме изкуши през тази... 


<3


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...