събота, 28 юни 2014 г.

Summer 2014 Beauty Must Haves

Здравейте!

Лятото е вече тук, макар и малко късно. И моите предпочитания за грима тотално се промениха. Това е сезона на отпуските и морето, така че и грижата за кожата е малко по-различна. Нека ви покажа каква козметика и гримове мисля да използвам аз през лято 2014


Грим...

Първото и най-важно нещо през лятото (а и не само) е да се използва слънцезащитен крем за лице. Но аз не използвам такъв освен по време на лятната почивка, тогава може да ме видите с бяло лице, защото го омазвам цялото с 50-ти фактор. Не слагам такъв за ежедневието си, защото прекарвам деня си в офиса или колата, а и защото в повечето случаи тези кремове са гъсти и попиват трудно и адски бавно. А ако все пак ще бъда навън, то гледам да си сложа малко фдт със SPF фактор. Аз обаче съм човек, който не обича слънцето (от него ме болят очите и главата), така че рядко събирам тен, а пък дори и да го правя, винаги си пазя лицето. 

По време на жегите не обичам да съм с фдт или ако съм с такъв, то гледам да е супер лек. В повечето случаи обаче съм с малко коректор под очите и пудра на лицето. Напоследък се запалих по бронзиращите пудри, и ако не лятото, то не знам кога биха били най-подходящи...


С две думи, грима ми през лятото се състои от следните продукти :

- коректор - Prep+Prime Highlighter; (прикрива тъмните кръгове и озарява)
- спирала за мигли - Too Faced Better Than Sex; (най-добрата спирала на света)
- бронзираща основа за грим Bourjois; (Ревю най-вероятно утре)
- бронзираща пудра и руж в едно - Maybelline Dream Sun; (обожавам я)
- матираща пудра Maybelline Dream Mat Powder; (доволна съм, върши работа)
- хайлайтър Golden Rose; (говорих за него наскоро тук)

През лятото когато сме с тен и времето е топло и готино, не може да не сложим някое ярко и забелязващо се червило. Моите фаворити са:



- Mac Costa Chic - ярък корал, който ще стои чудесно на бронзирано лице;
- Yves Saint Laurent 59 Golden Melon - изискано червило за горещите летни нощи...
- Maybelline The Vivids 910 Shocking Coral - искрящо и наситено розово коралово, което се забелязва отдалеч... 
- Maybelline 420 Glorious Grapefruit - за моментите, когато искаме нещо леко и свежо с лек цвят и повечко блясък;



Козметика за лице и тяло...

Що се отнася до козметиката за през лятото, и тук най-важна е защитата от слънцето. На мен ми е най-удобно и приятно да се пръскам със спрей, а не да се мажа. Имам си и спрей за след слънце, както и лосион, който придава златен тен на кожата ми. А лицето си обичам да пръскам с термалната вода на Avene, която действа успокояващо и освежаващо. Аз много обичам парфюми, но някак за горещините са по-подходящи спрейовете за тяло... И разбира се няма как да пропусна и защитата от неприятни миризми, а именно дезодорант...


- Avon After Sun Shimmering Tan Enhancer - след като се намажа с него, кожата ми става златна и блестяща, абсолютен разкош!
- Avon After Sun Cooling Spray - действа освежаващо на кожата след като съм била цял ден на морето...
- Garnier Ambre Solaire SPF 30 - адски удобен спрей за защита от слънцето, който на всичкото отгоре не се отмива във водата.
- Nivea Powder Touch 48h - дезодорант с приятен аромат, който ми е пръв помощник в жегите;
- Avene Eau Thermale - термална вода за успокояване и освежаване, която е подходяща за цялото тяло, включително лицето.


Това е възможно най-любимия ми спрей за тяло, който мирише уникално и то с часове... Victoria's Secret с червена слива и фрезия... p.s. няма нищо общо с тези, които се продават тук, тях ги усещам не повече от час на кожата си...


Лакове за нокти!!

Обожавам лакове за нокти във всякакви цветове, но лятото го свързвам с неоновите... Обичам ноктите ми да крещят лято и море.


- L'Oreal 850 Lemon Merengue - за него писах тук.
- Rimmel 60 Seconds Rita Ora collection 403 Oragasm - много странно оранжев лак, който се забелязва адски много без да е неонов.
- Maybelline Super Stay 615 Mint For Life - не може лятото да мине без неонов ментов лак...
- Maybelline Colorama Bleached Neons 242 - за жалост тези лакове си нямат имена, а само номера. Този е неонов и искрящ розово коралов, който от всички лакове на света отива най-много на ръце с тен...

В общи линии през лято 2014 аз ще бъда с лек грим, ярко червило и ярки нокти. Ще си се пръскам с освежаващи продукти и ще чакам жегите да отминат, че не мога да ги понасям! Но пък с нетърпение чакам да се добера до така обичаното от мен моренце...

А вие към кои бюти продукти ще посягате през идните месеци?

Желая ви страхотни летни дни и нощи! (sun)

13 коментара:

  1. Лакът на Maybelline е в прекрасен нюанс, много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даа, разкошен е, само дето самия лак не е много траен :(

      Изтриване
    2. Аз напоследък все на нетрайни лакове попадам, без значение от производителя.

      Изтриване
  2. Много свеж пост :) Какви са впечатленията ти от лака на Maybelline от неоновата серия,понеже за мен се оказа най-голямото ми разочарование от доста време и ми е интересно дали само аз съм толкова недоволна?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Защо си разочарована? аз не съм особено впечатлена от трайността, иначе цвета, нанасянето, финиша ми харесват...

      Изтриване
    2. Защото при мен нищо друго освен цвета не е добре... възможно е аз да съм попаднала на некачествена бройка, въпреки че имаше стикер на самия лак и не ми се вярва да е отварян, но знам ли.

      Изтриване
    3. При мен са адски нетрайни, явно не са особено качествени...

      Изтриване
  3. Спирала за мигли - Too Faced Better Than Sex- кажи нещо повече за тази спирала, на коя марка е, колко струва и от къде я купуваш?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей! Спиралата е на Too Faced, предлага се само в магазин Sephora и цената й е 45 лв., а аз си я взех намалена с 20%...

      Изтриване
    2. Благодаря :)

      Изтриване
  4. Меги, много искам да прочета за бронзиращата пудра/руж на Maybelline. Много ми харесва опаковката и за сега я искам единствено заради това. Глоса на Maybelline е невероятен :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз затова я поисках, ама да ти кажа много ми стана любима заради това което е... скоро ще пиша за нея :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...