вторник, 16 септември 2014 г.

Tanya Burr lipgloss in Aurora

Здравейте!

Когато започнах да гледам клипчета с гримове в Youtube, едно от първите момичета на които попаднах, беше Tanya Burr. Според мен тя е супер естествена и сладка, гримира се страхотно и е удоволствие да й гледам клиповете. Затова когато миналата година тя направи своя собствена линия гланцове за устни, знаех че някой ден ще имам поне един от тях. И ето че този ден дойде. Поръчах си Aurora от английския сайт http://www.feelunique.com/.

 
Първото нещо, което искам да кажа, е че този гланц няма нищо общо с тези, които имам. Тотално различен е като консистенция, цвят, наситеност и усещане.
 
Да започна все пак с това, че исках друг цвят - Picnic in the park, но за съжаление не беше наличен. Затова заложих на втория, който си бях харесала - Aurora.

 
 Стандартната цена е 6,99 паунда, но доста често има намаления от около 20%. Това са си доста пари за гланц, но според мен си заслужава.
 
Първото нещо, което ми направи впечатление, е че гланца беше в хартиена опаковка, така добре запечатан, че няма никакъв шанс някой да го е отварял и ползвал преди това.
 
Втората ми мисъл беше, че гланца е доста по-тъмен цвят отколкото си го представях. Когато го отворих обаче се успокоих, защото цвета е точно в мой стил - в розовата гама.

 
От момента когато отворих самия гланц, веднага ме заля приятен аромат на нещо божествено сладко.

Има си най-обикновен апликатор с гъбичка, която е супер мека.

 
Видях също, че има малки блестящи частички. Но на устните те придават само блясък, не се забелязват. Даже бих казала, че този гланц е от любимите ми млечни. Консистенцията на този гланц е това, което го прави различен от всичко останало. Невероятно мека и кашмирена е, нанася се като масло, но не лепне. Изключително удобен за носене е този гланц. Всъщност аз му казвам гланц, но цвета му е толкова наситен и кремообразен, че е почти като течно червило. Нямам представа дали всичките цветове от серията са така или не, но Aurora със сигурност е, знам го от първа ръка :)))
 
Консистенцията е гъста, но нанесена на един пласт не стои ужасно тежка, даже напротив.
 
Цветът е розов, но не бебешко розов, а по-скоро леко цикламен. Хем се забелязва на устните, хем не е прекалено ярък и фрапиращ. А блясъка е разкошен, супер нежен и премерен. Не стои чак стъклено, но определено е добре.

 
Дали защото е пигментиран, дали пък защото консистенцията е гъста, не знам, но този гланц е дълготраен.
 
Освен в ежедневието си залагам на него и в моменти, когато съм навън за дълго време и знам, че няма да имам време и възможност да си подновявам грима. Мога да си говоя и пия с часове и гланца не мърда. Е, ако ям, изяждам и него, но той все пак не е стейн.

 
Честно казано мисля да си взема Picnic in the Park, защото ми изглежда супер, но също така ще заложа и на един нюд, който съм убедена, че ще нося с всичко и постоянно.
 
Все пак да си кажа, ако все още не си е проличало - харесвам много този гланц. В общи линии цялата ми поръчка от feelunique удар в десятката. Друго си е една жена да има декоративна козметика, която харесва, а не такава каквато просто да използва
 
Аз лично се наслаждавам на целия процес по гримирането и гланца Aurora напоследък е черешката на тортата (от онези които се слагат в коктейлите, мммм) в грима ми.
 
Някой от вас, който е пробвал другите цветове, моля да ми каже добър нюд :)))
 
 
С пожелания за много усмивки, защото само гланца не стига за да изглеждаме добре!
 

8 коментара:

  1. И аз съм му хвърлило око и след описанието ти ми го искам веднага :( :D

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни са наистина, аз имам Picnic in the park, Afternoon tea, Just Peachy. Смятам да се сдобия и с други от серията, цената му е много добра за предлаганото качество. А, Picnic in the Park е страхотно розово за лятото, доста неоново и ярко, да знаеш :) без блестящи частици.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи е точно като за мен :) на теб кой цвят ти е най-любим?

      Изтриване
  3. О, сега ще си поръчам и аз, като дойде някое намаление :) Супер ревю, Меги! <3

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно ревю. Напоследък съм забравила за гланцовете и залагам само на червилата, но след толкова хвалби няма как да не взема един за проба :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...