неделя, 4 януари 2015 г.

Любимите ми продукти за 2014-та

Здравейте!

2014-та е вече в историята, но аз все още помня какво в козметиката (предимно декоративната) ме впечатли дотолкова, че да го покажа в този пост. Имам ужасно много любимци, но според мен имат място в тази публикация, затова ги сложих всичките. Не присъства никаква бяла козметика, просто защото нямах любима такава, дано в това отношение 2015-та ми е по-късметлийска... 

Но нека да започвам преди и тази година да си е заминала...


Не ми беше трудно да избера любимците си, даже напротив. 2014-та беше годината, в която имах късмета и щастието да се сдобия с прекрасна декоративна козметика. Открих продукти на марки, които досега не бях ползвала. Част от тях са M.A.C, Too Faced, Kiko, Sally Hansen...

Като споменах M.A.C., то любимият ми руж за годината, е именно на тази марка. Цветът е Rosy Outlook, много нежен и деликатен светло розов.


Пудрата, която почти не е излизала от козметичния ми несесер, е Healthy Balance на Bourjois. Дори не съм се и замисляла да ползвам друга, тази си ми е супер. Единствено следващия път ще я взема с един тон по-светла. Прави целия ми грим завършен и лицето безупречно. 

А пък хайлайтър номер 1 за годината (а и не само) е Mary-Lou Manizer на The Balm



Tова е може би продукта, който най-много исках да имам и се радвам, че това е вече факт. Уникален е с красивия ангелски блясък, който придава. 

Отново на M.A.C. е и следващия ми любимец - коректора Pro Longwear в нюанс NW20. 


Този коректор има плътна и покривна консистенция, която обаче не изглежда тежко в зоната под очите. Прикрива тъмните кръгове и озарява. Няма по-добър коректор от този за мен. 

Знам, че съвсем от скоро имам фдт-на Skin Luminizer на Max Factor, но той за мен беше любов от пръв поглед и както се вижда, вече съм го преполовила. Безупречна и сияйна кожа в шише. 

За дните пък когато не исках силно покритие, обичах да използвам сс крема на Bourjois. Като за такъв тип продукт има доста добра покривност, Изглежда естествено и е полезен за кожата. 

През 2014-та си купих една от най-добрите палитри сенки за очи - Chocolate Bar на Too Faced.



Сенките в тази палитра са в любимите ми цветове и са адски пигментирани. А и миришат на какао :))) Щеше ми се все пак да спомена и единичните матови сенки на L'Oreal в нюанс 106 Matte. Tе са моето разбиране за сенки за ежедневието. 

През 2014-та започнах по-често да си правя очна линия и това, което ме вдъхнови беше писалката на Essence. Много ми е лесно да работя с нея, а и е наистина издържлива. 

И тук отново ще спомена Too Faced, този път заради спиралата им Better Than Sex. За мен тя е най-добрата на света и въпреки че леко ми дразни на очите, ще продължа да я използвам, защото с никоя друга не постигам този Уау ефект за миглите си. 

Това, с което нанасях сенките за очи, са четките на Eco Tools. Tе бяха в комплект, така и ги ползвам, и то само тях откакто ги имам. 


Buffing четката, с която нанасям фдт, също е на Eco Tools. Ползвам я, пера я, ползвам я, пера я и така месеци наред без да ми писне. С нея фдт-на ми се разнася перфектно. 

Мислех си, че стиплинг четката на Real Techniques е идеалната за руж, но това се промени в момента, в който открих тази за руж, пак на същата марка. Тя ме вдъхнови да използвам повече този продукт и да се харесвам с него. Затова сега имам над 10 ружа... 

Що се отнася до продукти за устни, то през изминалата година най-много ме впечатли Rouge Velvet серията от Bourjois (моят цвят е 04 Peach Club), както и матовите червила на Golden Rose. От последните имам няколко, но това, което ясно се откроява като мой фаворит, е номер 18, тъмно кърваво червено.


От Golden Rose е и любимият ми гланц, който придава стъклен ефект на устните ми. Открих че червилата на M.A.C ми допадат супер много, а най-често използвах Coral Bliss. Kiko пък е марка, която открих случайно и любимото ми нюд червило е именно от тях (номер 802 от Glossy серията). 

Момичетата като мен, които обичат матови червила, често имат сухи и напукани устни. За справянето с тях ми помогнаха два балсама - маслото със жасмин на Korres, както и Nuxe Reve de Miel. Tе са тежката категория на балсамите за устни (в добрия смисъл).

Разбира се, имах нужда от помощ за премахването на всички гореспоменати продукти и затова се радвам, че открих най-добрата мицеларна вода - тази на La Roche Posay. Няма аромат, цвят и не дразни кожата ми, като същевременно ме отървава от всяка капка грим без много усилие. 


За свалянето на упорит очен грим пък ми помагаше двуфазния лосион на Sephora. Без търкане и мъки, само за секунди се справя идеално със задачата си. 

Няма как да не сте запомнили множеството хвалебствия и празни опаковки от душ геловете на Dove. Както виждате, продължавам да ги използвам. Обилна пяна, разкошен аромат и чиста и мека кожа... 

Парфюмът, който в началото не харесах особено и се колебаех дали да взема, се оказа този, без който сега се чудя как ще остана, защото вече се виждат последните капки... Cat Deluxe на Naomi Campbell е парфюма, който ползвам постоянно и не ми омръзва. Винаги когато не знам кой парфюм да сложа, посягам към него. Не мога да му се наситя. 

И сега нещо за косата, но не е нито шампоан, нито балсам или маска, а четка. Tangle Teezer е подарък от моя скъпа приятелка и я имам много преди да стане толкова известна. Разресва косата лесно и безпроблемно дори когато е мокра. 

Последната категория е за ноктите. Тук имам доста добри попадения. Като например масления лакочистител на Lilly в зелената опаковка. С него забравих какво е да търкаш до полуда докато махнеш лака. Щадящ към ноктите и бързодействащ. 


Едва ли ще ви изненадам като ви покажа два лака на Essie - любимата ми марка лакове. Единият е неутралния млечно бежов Urban Jungle, а другият Summit of Style, който имам съвсем от скоро, но съм ползвала повече пъти от всичките ми останали лакове. 

Как съм живяла досега без бързосъхнещ лак не знам, но добре че вече не ми се налага да е така. Sally Hansen Insta-Dri е моят must have за нокти!!! Не само че кара лака да се запечата и изсъхне на мига, ами придава и стъклен блясък. 

Трудно ми е да си намеря пила, която да се справи с моите твърди нокти. По стечение на обстоятелствата я намерих в съвсем обикновен магазин за почти без пари. Ползвам я от месеци, а е като чисто нова. И пили супер бързо. И е на пеперуди :)))

Дано този пост ви е харесал, макар и дълъг... 

Пожелавам на себе си и на вас нови още по-хубави любимци през новата година! 

16 коментара:

  1. Много хубави любимци! Добре селектирани, определено! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни любимци :) Има ли смисъл да казвам че си набелязах някои от тях за проба :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Знаеш. че е взаимно, защото и аз си харесах някои неща от твоя пост <3

      Изтриване
  3. Страхотни продукти <3 Иска ми се да пробва доста голяма част от тях. :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) препоръчвам ти ги с чиста съвест всичките :)

      Изтриване
  4. И аз съм хвърлила око на този топ лак :)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен пост. Много богат като съдържание, а от друга страна всичко е описано кратко и ясно.
    След като видях ревюто ти за Essie - Summit of Style, толкова ми влезна под кожата, че днес като зърнах щанда на Essie в ДМ и моментално посегнах за едно блестящо лакче. Само че аз се спрях на този с най-шарения брокат хаха

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, много си мила :) пробва ли вече този нов шарен лак? :)

      Изтриване
  6. Постът беше страхотен <3 и си го запазих, за да си купя някои от нещата, които си споделила. Само заради теб и твоите постове искам да си взема новия фдт на Макс Фактор. А сега ми хвана окото и сс крема на Боржуа и очната линия на Есънс, и коректора на МАС... да, определено ти ще си виновна за следващите ми големи козметични разходи :Р

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахахахаха, виновна съм, ама пък после ще си щастлива че имаш такива хубави продукти <3

      Изтриване
  7. Имаме доста съвпадения.. и аз щя пусна моя пост тези дни.. но още съм на почивна вълна.. добре че се стегнах поне да снимам преди да почнат работните дни..
    п.с Мери Лу досега е бил в абсолютно всички 2014 faves ютуб клипове, които съм изгледала..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, аз него го определям като най-добрата ми придобивка за годината :) интересно ми е да видя поста с твоите любимци :)

      Изтриване
  8. Страхотни любимци и аз си харесах многоооо неща :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да ти кажа честно и аз харесвам много от твоите неща :)))

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...