неделя, 15 февруари 2015 г.

Вечерна грижа за кожата с Мариета и Кристин

Здравейте!

С две от моите любими блогърки - Мариета и Кристин, решихме да ви покажем как се грижим за кожата си и кои продукти използваме. Всяка ще направи това в своя блог. Решихме да не се ограничаваме само във вечерна или сутрешна рутина, по-скоро искахме да се обединим в идеята за грижа за кожата. Аз предпочетох да споделя кои продукти използвам вечер, просто тогава сa повече. Сутрин само си измивам лицето и слагам крем за очи. И с това се изчерпва грижата за кожата ми в ранните часове.


Трябва да уточня, че аз не съм човек на бялата козметика. Не обичам да се мажа с кремове постоянно, правя го единствено когато изпитам нужда. Така съм и с косата си.

Вечерта за мен е момента за грижата за кожата. Като се започне от свалянето на грима и се завъpши с нанасянето на лосион за тяло преди лягане. Тогава имам време и желание да си обърна повече внимание. Ако съм изморена обаче, слагам крем за очи и си лягам. Признавам си, без него не мога. Кожата покрай очите ми е деликатна и суха. Да не говорим, че вече дойде времето да започна да предотвратявам първите бръчки в тази зона.

Но да започна подред, а именно стъпка по стъпка във вечерната ми грижа за кожата.

Първото най-важно и задължително нещо е да си махна грима. Дори обичам да го правя веднага щом се прибера, а не чак преди да си легна. За тази цел от няколко месеца насам залагам на мицеларната вода на La Roche-Posay. Писала съм вече за нея, страхотна работа ми върши. Естествено не вярвам, че маха грима на 100%, затова винаги след това си мия лицето с измиващ гел. Старая се да подбирам такъв според сезона. Лятото използвам продукти за мазна кожа, а зимата гледам да е нещо по-нежно и не изсушаващо. В момента в банята ми е Avon Planet Spa Cream Cleanser with Chinese Ginseng. 



През зимата обичам след баня освен крем за очи, да нанасям и крем за лице. Но не съм особено редовна в това си начинание. Серията Vichy Idealia ми допадна страшно много. Скоро ще направя пост за крема за очи.

Следващата стъпка (отново не я спазвам често) е лосион/масло за тяло. Лятото мразя да се мажа с кремове, затова не го правя. Но зимата кожата на краката ми се изсушава до краен предел и искам не искам, трябва да я подхраня, иначе става лошо. Обичам да се мажа с мазни лосиони вечер, защото тогава имат достатъчно време да попият без да ме дразнят. В момента използвам маслото за тяло на Afrodita с кокос. Ухае чудесно и върши добра работа.


И последната стъпка е да си сложа балсам за устни. Почти винаги редувам Nuxe Reve de Miel и  Korres със жасмин. Благодарение на тях устните ми сутрин са меки и подхранени.

И това е моята грижа за кожата. На някои може да се стори прекалена, на други недостатъчна. За мен е просто ok. И пак казвам, редовна не съм в почти нито една стъпка, освен може би крема за лице и балсама за устни. Тях никога не ги пропускам.

А вие как се грижите за кожата си?

2 коментара:

  1. Измиващия гел на Planet Spa изглежда супер! Не знам как съм успяла да го пропусна с всички тези каталози на avon из нас :D

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...