понеделник, 2 март 2015 г.

Oriflame The One Foundation - ревю

Здравейте!

Сдобих се с фон дьо тен-а Oriflame The One Iluskin съвсем случайно. Една колежка си го поръча, но не й пасна цвета и аз го купих от нея. По едно време от марката бяха подарили този фдт на няколко блогърки и мнението на всички беше позитивно. Така че от любопитство исках да го пробвам и аз.
 
Съжалявам, но не му помня цената, а и съм убедена, че варира. Погледнете я в каталога на Oriflame.


Това, което най-много обичам в този фдт, е че цвета ми пасва. Не напълно де, но почти. Достатъчно светъл и с розов подтон, Nude Pink е единствения в колекцията ми, който се слива почти идеално с моя тен.
 
Консистенцията е леко течна, но не колкото тази на L'Oreal True Match. Нанася се бързо и лесно, но сякаш й отнема малко време да попие.
 
Покритието, което дава, е една идея по-добро от на бб крем, тоест е леко. В никакъв случай не се справя с пъпки или петна. Но пък в това му е чара, защото оставя кожата отдолу да си личи донякъде. Което значи, че изглежда супер естествено. Хем изравнява тена, хем не стои като маска. Аз лично го ползвам, когато кожата ми е в добро състояние.



Не мисля, че е подходящ за мазна кожа, по-скоро за нормална или суха. Защото не е матов. Пък и все пак в името му присъства думата Iluskin. Не стои лъскаво, но след няколко часа носене и това не е изключено да се случи. Аз напоследък не ползвам пудра, защото нямам нужда. И може би затова по някое време следобед леко лъсвам покрай носа. Но в сравнение с други фдт-и това е нищо.
 
Не е много дълготраен, по някое време започва да изчезва от кожата ми.
 
Oriflame The One Foundation се разполага удобно в стъклено шишенце с прозрачна пластмасова капачка. Има помпичка, която дори има защитен механизъм, защото като се завърти, няма как да се изкара продукт.




Има SPF 20.
Харесвам Oriflame The One Iluskin Foundation повече, отколкото очаквах. Сдобих се с него по една случайност, и тя оказа добра случайност. Перфектен ми е за зимата, когато кожата ми е бледа и по-светла. Стои естествено и това много ми допада.
 
С това ревю се присъединявам към останалите добри такива за този фдт.

2 коментара:

  1. Едни от най-любимите ми твои публикации са на тема фдт, аз свършвам един за около година и никога няма да успея да тествам толкова много, колкото теб и ми е приятно да чета мнения за всички онези фдт, които искам да пробвам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, толкова се радвам когато съм полезна :))) аз обичам разнообразието, затова ползвам все различни :))) само кажи за кой фдт ти се чете и ако го имам, ще му направя ревю :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...