сряда, 6 май 2015 г.

Празни опаковки №3

Здравейте!

Минаха почти два месеца от последния пост с празни опаковки, така че е време за нов. Имам доволно количество изхабени продукти, което ме прави доволна и удовлетворена. 


Най-вече се радвам, че успях да приключа с цели два лосиона за тяло. По принцип купувам много от тях, а не ги ползвам толкова редовно и често. Този път обаче се заех сериозно със задачата да ползвам това, което имам, Cottage с морски цветя ми беше много любим. Ухае нетипично и това ме плени. Освен това попива бързо и прави кожата ми мека. 

Pure Seduction на Victoria's Secret с червена слива и фрезия хич не ми се искаше да свършва, но си има срок на годност, който гледам обикновено да следя. Обожавам цялата серия. Ароматът е разкошен и супер траен. 

За душ гела на Avon говорих в поста с любими продукти, така че вижте повече за него там. 

Измиващият гел за лице Pure Active на Garnier с грейпфрут ми е любимец от миналото лято. Беше ми останало много малко количество и го доизхабих, когато още беше студено и за съжаление ми пресуши кожата. Но за лятото, когато кожата ми е мазна, е идеален. 

Може би за пръв път от години пробвах шампоан на Avon. Имах Complete Recovery с лайка и алое. Нежен е и измива добре, а също ухае приятно. Но не е кой знае какво. 

За мицеларната вода на La Roche-Posay не знам какво още да добавя. Поредна празна опаковка. Това е любимата ми мицеларна вода и не смятам да я сменям. 

Активният лосион против пъпки и черни точки Acne Out ми помагаше понякога, но не винаги. И даже в моментите, когато най-много имах нужда от него, не ми беше от полза. Не е нещо, без което не мога. Мирише ужасно. 

Мисля, че за пръв път си купих стик против изпотяване на Dove и то този с краставица, който всички хвалят. Хареса ми, но не е по-различен от всички останали. Сега сменям стратегията и започвам да използвам такъв тип продукти без алуминий. 

Когато реших да пробвам сухия шампоан на Klorane с екстракт от овес, имах големи очаквания. Уви, не харесвам обикновените шампоани на марката, не харесах особено и сухия. Да не говорим, че свърши супер бързо. 

Следва порцията с декоративна козметика


Беше ми интересно да пробвам коректора Maybelline Dream Lumi, който не се предлага по нашите магазини. Лек и достатъчно покривен е, но не ме впечатли чак толкова, че да го поръчам пак. 

Балсама за устни на Oriflame имах в нюанс Soft Rose и много ми допадна, защото хем има кремообразна текстура, хем лек розов цвят, който на моите устни стоеше много естествено. А и ухае на нещо познато от детството ми. Приятелка ми подари още един такъв! :)))

Отне ми много повече време да изхабя фдт Bourjois Healthy Mix, отколкото очаквах. Самият продукт ми харесва и то доста, но цвета ми беше много тъмен (54 Beige) и се налагаше да го смесвам с друг, по-светъл. Бих го купила отново след време. 

Базата за лице Too Faced Primed & Poreless обожавам, но засега не смятам да купя в пълен размер, защото искам да пробвам праймър на Makeup Forever. 

Би трябвало да знаете, че един от любимите ми гланцове за устни, е Flormar P803. Обаче ще си дадем малко почивка с него, защото сега имам нови любимци в тази категория. (P.S. говоря за новите на Golden Rose). 

Better Than Sex за мен е най-добрата спирала на света. То не е обем, не е чудо. То са не мигли, а изкуствени мигли с тази спирала. Разкошна е! Само да не изсъхваше и свършваше толкова бързо. Ще продължавам да я купувам. Абсолютен фаворит ми е. 


А сега ви пожелавам лека нощ! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...