вторник, 27 октомври 2015 г.

Продукти, от които съм разочарована - 2 част

Здравейте!

Това е вторият пост с разочарования за 2015-та година. Ето тук може да видите първата част, която пуснах през април. Смятам, че два такива поста за година са малко в сравнение с всички положителни ревюта в блога. Но все пак понякога се случва нещо да не ми хареса или да не проработи за мен. Като гледам в първата част е имало предимно декоративна козметика, а сега преобладават други неща. Кои са те, вижте сами. 


  • Avon Planet Spa Perfectly Purifying Face Mask with Dead Sea Minerals
Като действие маската действа страхотно, защото почиства кожата ми наистина добре. Но минуса, че след нея винаги ми излизат пъпки, натежава в мнението ми за този продукт. 

  • Avon Magic Face perfector
Тази силиконова база за грим явно ми запушва порите, защото след всяко нанасяне ми се появяват пъпки...Не е лощ продукт, явно просто на мен не ми се отразява добре. 

  • Avon Anew Foaming Cream Cleanser
И тук положението е същото, появяват ми се пъпки от този измивен гел. Но не само това е разочаровашото, самата консистенция е прекалено хлъзгава и не успява да почисти кожата ми в дълбочина. 



  • John Frieda Purifying Shampoo
Тук може да видите поста, който направих за този шампоан. Най-голямото разочарование е, че не е никак почистващ както обещава, а точно обратното...
  • Alverde Lipstick - 20 Sugar Rose
Супер сладка опаковка, прекрасен розово-прасковен тон червило, но с ужасно суха консистенция. Буквално изсмуква всяка живина от устните ми и носенето на това червило е адски некомфортно. 
  • Balea Trend it up - Salz Spray
Тези солени спрейове за коса много нашумяха миналата година. И понеже аз обожавам косата си след морските бани, реших да си купя спрея на Balea. Ако след морето косата ми е с обем и на страхотни къдрици, след този спрей тя е лепкава и на клечки... определено не търсех този дефект. 


  • Clarins "Special" Eye Contour Balm for Dry skin
Ех, колко се чудих какъв крем за очи да си взема... Накрая заложих на този на Clarins за суха кожа и сгреших. Първо, от този крем за очи получих някаква алергична реакция, защото зоната под лявото ми око се поду и подпухна. После забелязах, че почти след всяко нанасяне имам чувството, че в очите ми има малки стъкълца...То поне да имаше някакъв ефект от него като например да омекотява или подхранва кожата, или пък да се бори с бръчиците или тъмните кръгове, но не би...
  • Lady Speed Stick 24/7 Invisible Gel
Като ученичка ползвах продуктите на Lady Speed Stick и имам хубави спомени. Обаче от тогава явно доста са сменили формулата. Всъщност като продукт не е лош и си върши работата, но са му направили силен и остър аромат, който се задържа на кожата дори след баня, Усеща се толкова много, че чак ме задушава.
* Махнах му етикета, за да видя до къде съм го използвала.


  • Bourjois Air Mat Foundation 04 Beige
Най-новият фдт на марката, който взех супер набързо от чужбина, но който вече се намира и тук. Първата ми грешка беше избора на цвят. Но наистина бързах и не мислих много много. Просто ми хареса на ръката и го грабнах. 04 Beige не само е бежов, ами направо оранжев. Но това не е най-лошото в Bourjois Air Mat Foundation, а факта че не се нанася равномерно, нито с пръсти, нито с четка. Има хлъзгава текстура, която се отмества щом се докоснеш до нея. Не е покривен, не е траен, не матира и не изглежда добре!


Винаги след такива постове си пожелавам по-малко неуспешни покупки. И сега ще го направя, пък да видим какво ще се случи. 

Кой е вашият най-разочароващ продукт за 2015-та?

3 коментара:

  1. Благодаря за инфото,точно мислех да се обзаведа с новия фон дьо тен на мейбилин,когато прочетох,и се зарадвах,че не съм избързала с покупката.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За този на Bourjois ли говориш? попитай дали не могат да ти дадат тестер да го пробваш, може пък на теб да ти хареса...

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...