сряда, 13 януари 2016 г.

Too Faced Born This Way Foundation

Здравейте!

Too Faced Born This Way е първия фдт от по-високия клас, който съм си купувала. Беше ми изключително интересно да видя има ли разлика между фдт-ите от дрогерията и тези, които се предлагат в Sephora. Освен това много се шумеше покрай излизането на Too Faced Born This Way на пазара. Всички го хвалеха и аз като верен почитател на марката реших да заложа на него. 

Цена : 70 лв. в магазин Sephora


При нас се предлагат около 6-7 цвята. Аз първоначално пробвах Natural Beige, от Sephora бяха така любезни да ми отсипят в една кутийка. Обаче тогава цвета ми се стори светъл, затова когато отидох да си го купя се чудих доста кой цвят да си взема. В крайна сметка заложих на Light Beige със съмнението, че ще ми е светъл. Изненадващо обаче ми е доста тъмен... Не знам какво е станало с тена на кожата ми за 2 месеца (първоначално пробвах този фдт през октомври, а си го купих декември). 

Както и да е, това че цвета не ми пасва не ме спира да го нося и даже забелязах с прискърбие че почти съм го преполовила. 

В началото бях убедена, че след като този фдт е "oil free", ще е по-подходящ за нормална към смесена кожа отколкото за суха. Сега съм убедена в обратното. Моята кожа, особено през зимата не е мазна, но с Too Faced Born This Way лъсвам по-рано отколкото с други фдт-и. Това може да се дължи на кокосовото мляко в състава... Решавам проблема с матиращи листчета. 


Предполагам, че след тези няколко абзаца ще се зачудите защо тогава Too Faced Born This Way присъства в годишните ми любимци. Tам е защото:

- дава пълно покритие, но не стои като маска (при мен наистина прикрива ВСИЧКО)
- макар да не е моя цвят, се слива идеално с кожата ми
- има сатенен финиш, тоест нито е матов, нито пък прекалено лъскав
- прави кожата ми да изглежда естествено и безупречно (като от Photoshop)
- не е много дълготраен, но не изчезва на петна а почти незабележимо и това го прави да изглежда добре докато не го махна
- сработва се чудесно с всеки продукт, който нанеса над него (пудра, бронзър, руж)

Казвала съм го и друг път, но това е фдт-а, в който ми се струва че има някаква невидима магия, която го кара да работи така добре на моето лице. 


Не мисля, че този фдт ще ми омръзне, но все пак се чудя дали да не пробвам някой друг от високия клас. Вие кой бихте ми препоръчали?

4 коментара:

  1. Ще се радвам да видя снимка как стои върху лицето ти. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чувала съм много добри отзиви за този фон дьо тен. Аз от много отдавна не съм си харесвала такъв тип продукти и каквото и да си взема напоследък все му намирам кусури.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И този си има кусури, но някак си позитивите надделяват... :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...