събота, 21 май 2016 г.

Измивен гел за мазна и чувствителна кожа от La Roche-Posay

Здравейте!

Отдавна исках да пробвам La Roche-Posay Effaclar Purifying Foaming Gel for Oily Sensitive Skin. Първо пробвах мостра и толкова ми допадна, че си го купих в пълен размер. Освен това имах късмета да го взема когато беше с 20% намален. Цената за 200 мл. е около 22-23 лв


Предназначен за омазняваща се и чувствителна кожа на лицето, този гел не съдържа сапун, алкохол, оцветители и парабени. Целта му е да премахне излишния себум и да почисти кожата от грима и замърсяванията. Освен това съдържа термална вода, която има успокояващо действие.

Моята кожа не е чувствителна, но напоследък се омазнява доста в Т-зоната. Затова когато пробвах мострата на този измивен гел и ми хареса как подейства на лицето ми, си купих тубата от 200 мл. Има и по-голяма разфасовка от 400 мл., но имайки предвид че не използвам ежедневно този продукт, реших да си взема по-малкия вариант. 


Консистенцията е гелообразна и прозрачна на цвят. Разпенва се добре. Дразни ме само странната остра миризма. 

След като си измия лицето с този гел, кожата ми е чиста и учудващо мека и не опъната. Имайте предвид, че аз го използвам максимум един два пъти в седмицата. Ако прекаля с употребата му кожата ми се пресушава, а идеята не е тази. Имам друг почистваш продукт за ежедневна употреба, а La Roche-Posay Effaclar Purifying Foaming Gel for Oily Sensitive Skin използвам предимно когато искам по-дълбоко почистване. 


Много съм доволна от този продукт и се радвам, че мога да го използвам когато имам нужда. 

Рядко се впечатлявам от не декоративна козметика, за мен тя е просто необходимост. Но този измивен гел ми допадна и затова исках да споделя мнението си. 

До скоро!

4 коментара:

  1. Oпределено трябва да взема мострички за този и другите продукти от серията. За съжаление е страшно трудно да се намерят добри продукти против омазняване.

    ОтговорИзтриване
  2. Много е приятен този гел и ароматът му ми е любим :))

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...