сряда, 21 декември 2016 г.

Любими продукти - Ноември/Декември

Здравейте!

Забавих се с поста с любимите ми продукти за ноември, но така и така използвам все едни и същи неща през последните два месеца, реших да ги съчетая в една публикация. А пък след броени дни свършва годината, така че ще е време за годишните любимци. 

  • L'Oreal Nude Magique Cushion Foundation
Не мога да опиша с думи колко обичам тази малка кутийка. Този фдт има толкова лека покривност, но така добре изравнява тена на лицето ми и толкова нежно и естествено стои, че не мога да му се нарадвам. Жалко само, че го няма по нашите магазини и че свършва толкова бързо. Аз го нанасям с четка или бюти блендър и по двата начина стои страхотно. Освен това ми озарява лицето. Доста е dewy, да си знаете. 
  • Too Faced Candlelight Glow Highlighting Powder Duo
Имам това мини хайлайтърче от един от тазгодишните коледни сетове на марката. Когато го суочнах на ръката си останах разочарована, но когато го нанесох на лицето си с подходяща четка - оооо, здравей блясък. Знаете, аз много обичам хайлайтъри, но честно казано съм придирчива, а този успя да ме грабне, защото хем е нежен и подходящ за ежедневието, хем блести страхотно и ненатрапчиво. 

  • Korres Jasmine Lipbalm
Имам този балсам отдавна, но все още ухае страхотно и все още си върши работата невероятно добре. И балсами за устни много обичам, обаче и към тях съм твърде претенциозна. Обичам да са по-мазни и хидратиращи. Специално този винаги оправя състоянието на устните ми, като същевременно е много приятен за носене, защото е мекичък и има лек блясък. 
  • Vichy Purete Thermale Cleansing Gel
Този почистващ продукт за лице ми беше многократно препоръчван от консултантките в аптеките. Когато накрая го намерих (мисля, че е лимитиран и не се намира лесно), си го взех с големи надежди. Почиства кожата наистина много добре, като я оставя мека. Но честно казано, сега пишейки това се замислих, че сякаш малко я пресушава. Може да е от студа и вятъра навън, де, ама знае ли човек...

  • Yves Saint Laurent Touche Eclat Foundation - BR20
Само ако знаете откога искам този фдт. Поне от година, ако не и повече. Обаче все се съмнявах дали ще става за моя тип кожа и дали си заслужава парите. Ами, хубав е, даже е много хубав, но не знам дали бих си го купила отново. Има доста добро покритие, особено като за озаряващ фдт - бих го нарекла средно към пълно. Има сатенен финиш, като през деня някак си развива блясъка който дава на кожата. Не е чак толкова бляскав колкото си го представях, но в никакъв случай не е матов. Много ми прилича на Born This Way на Тоо Faced. 
  • Clinique Pop Lip Colour + Primer - Poppy Pop
Струва ми се, че този ярък доматено червен цвят щеше да е по-подходящ за летните дни, но ето че сама изненадах себе си като започнах да го нося и обичам през изминалите два месеца. Не знам защо, но това ми е любимото червено червило напоследък и даже ми е някак коледно. 



  • Golden Rose Matte Lipstick - 12
Тази зима хич не съм носила по-тъмни червила, но това прави изключение. Харесвам цвета, харесвам формулата и дълготрайността на това супер лесно достъпно червило. 



Ами това са любимите ми продукти за последните два месеца, следващия подобен пост ще е за годишните любимци.
 

Весели празници!


2 коментара:

  1. Пробвах мостра на фондьотена Yves Saint Laurent Touche Eclat и определено при мен няма задоволително покритие.Допадна ми ароматът, приятна текстура, но по мое мнение не си заслужава, за цената си трябва да прави доста повече... :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За мен да ти кажа покритиео е доста добро, но пък и аз като цяло не използвам супер покривни фдт-и. Хубав е според мен този фдт, но и аз смятам, че е твърде скъп.

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...