петък, 10 март 2017 г.

Празни опаковки

Здравейте!

Пак са се натрупали доста празни опаковки, затова преди да са се събрали нови, бързам да споделя мнението си за досега изхабените продукти.


Rexona правят едни от най-ефективните стикове против изпотяване и дори да се опитвам да използвам такива с по-малко вредни съставки, все се налага от време на време да заложа отново на Rexona.
 
Както обикновено, поста с празни опаковки не може да мине без поне няколко душ гела. За този на Palmolive с маслина вече трябва да ви е писнало да слушате, така че дори няма да го споменавам. За пръв път опитах душ гел на Klorane, въпреки че не харесвам шампоаните им. Е, и този душ гел не харесах, защото имаше твърде силен ориенталски аромат...Съвсем на друго мнение съм за душ геловете от Коледните колекции на Yves Rocher. И тази година пак бях приятно изненадана от аромата с круша и какао.
 
 
Изхабих едно мини от 100 мл от мицеларната вода на Bioderma, която въпреки че ми е любима, май вече не само тя е толкова добра (за справка, вижте поста ми с любимци за миналия месец).
 
Много харесвам гръцката марка Apivita и техните маски и измивни продукти за лице, но шампоана им за мазни корени и сухи краища беше голямо разочарование. Ужасно изсуши косата ми и въпреки че все пак успях да го изхабя, не бих го повторила.
 
Honey Treasures Ulta Doux на Garnier ми хареса как ухае, ама като действие не бих го оприличила на нещо кой знае какво.
 
 
Измиващият гел за лице Purete Sublime на Galenic използвах през лятото и много ми харесваше. После започна да ми изсушава кожата и посягах към него по-рядко. Бих го купила отново за лятото. Пълното ми мнение за него може да видите тук.
 
Други редовни присъстващи в постовете с празни опаковки са спиралите. Volume Reveal на Bourjois по-скоро правеше миглите ми адски дълги, определено не обемни. Освен това имаше супер остър и странен аромат. Mega Volume Hippie на L'Oréal пък ми е голям любимец, само дето свършва/изсъхва доста бързо.
 
 
Изхабих или по-скоро изсъхнаха две страхотни очни линии - L'Oréal Super Liner и Maybelline Master Precise Curly. Рядко се сещам да ползвам този продукт от декоративната козметика, а така добре да подчертава погледа... И двете ми харесаха и бих купила пак.
 
Фдт Max Factor Skin Luminizer ми беше голям фаворит, даже ми беше любим за 2015-та година. Покривен е и правеше кожата на лицето ми dewy.
 
За коректора Liquid Camouflage на Catrice имам доста смесени чувства. Първо, предлага се само в два цвята (аз имам по-светлия цвят)?! На мен явно моя ми беше светъл когато си го купих, защото изглеждаше като бяло петно под очите. Освен това явно очертаваше торбичките под очите ми. Когато го пробвах отново през зимата, цвета вече ми пасваше по-добре. Покривен е, обаче и леко изсушаващ... Честно казано, не успя да ме впечатли.
 
 
Пожелавам ви страхотен ден, нищо че е дъждовен! :)
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...