събота, 27 май 2017 г.

Разочароващи продукти, които няма да купя отново

Здравейте!

Отдавна не съм ви показвала гримове, които са ме разочаровали. Това е така, защото повечето изхвърлям или подарявам още щом установя, че не са ми по вкуса. Обаче има някои, особено от по-високия клас, на които се опитвам да дам много шансове или се надявам някога да проработят при мен и да започнат да ми харесват. Но това така и не се случва... 


Най ме е яд за Clinique Beyond Perfecting фдт. Толкова хубави отзиви имаше за него, че бях убедена че ще е страхотен. Специално ходих до магазин на Estee Lauder, защото се оказа, че само там има повече цветове (за справка моя е 01). Даже търпеливо изчаках едно намаление. И досега не съм попаднала на дори едно негативно мнение за него, нито едно!!! И понеже толкова го исках, реших че ще го накарам да заработи при мен. Но не би... Нито нанесен с четка, нито с бюти блендър, нито с пръсти стои добре. Още в самото начало се събира ужасно покрай носа ми и се впива в сухите участъци и така ги подчертава, че дори човек, който не разбира и не се интересува от грим, ми е казвал, че не изглежда добре... Изхабих го до половината и вече съм напълно наясно, че няма да ни се получи. 

Друг фдт, който не се оказа подходящ за моите претенции е Vichy Dermablend. Твърде гъста консистенция има, която не се блендва особено добре на лицето, твърде е матов и пудрен, но пък не държи кожата матирана дълго време. Аз съм фен на по-естествените фдт-и, които не стоят като маска и може би точно затова не се сработихме. Освен това цвета не ми пасва. 


Benefit Big Easy е бб крем с почти невидимо покритие. Бих го оприличила повече на обикновен крем за лице отколкото на оцветен такъв. Нищо не прави за кожата и определено не смятам, че струва 70 лв. 

С огромно съжаление споменавам в този пост коректора Urban Decay Naked Skin. Едва успях да се сдобия с него, и то след като внимателно бях проучила кой е моя цвят. Дадох за него около 40-50 лв., но се оказа разочарование. Първо, цвета Light Neutral ми е тъмен. Не мога да си обясня защо при положение че на суоч ми се стори верния избор. Мисля, че с времето оксидира и стана по-тъмен дори. Второ, не е никак покривен, поне за моите представи. Да, има лека и кремообразна формула, но на мен нито ми прикрива тъмните кръгове под очите, нито озарява. Освен това вчера като го отворих, ми се стори че си е променил аромата, като е станал много химичен. Наистина не знам защо толкова го хвалят. 

Продукт, който не бях проучила и купих съвсем импулсивно е палитрата за контуриране на Catrice. И петте цвята не са никак кремообразни, а напротив - сухи и лепкави. Не се блендват изобщо на лицето, нито с четка, нито с пръсти. Идеята на тази палитра е супер, но качеството го няма никакво. 


Ружът Milani Romantic Rose е спряган за двойник на всеизвестния Tarte Exposed, но освен това е доста хвален продукт, затова реших да се сдобия с него. Имам чувството, че на моя му има нещо, защото от самото начало мирише лошо. Не просто пудрено, а химически и остро. Освен това с времето положението става дори по-зле. Аромата се впива дори в четката ми за руж. Но това не е всичко - супер сух и непигментиран е. Честно казано смятам, че моя просто е стар и развален, затова бих си го купила още веднъж, но не знам дали ще го направя. 

Ако досега не съм успяла вече да ви изненадам с някоe от споменатите неща, то сега задължително ще има учудени. Защото ще говоря за друг двойник - молива за устни Eastend Snob на Rimmel. Труден е за намиране, защото не се предлага по нашите магазини, а в чужбина и онлайн сайтовете все е изчерпан. Ако сте така запалени по грима като мен предполагам знаете, че този молив за устни е двойник на Charlotte Tilburry Lip Cheat Pillow Talk, който обаче е около 18 паунда. Цветът се оказа не толкова неутрално розов, а по-скоро розово-лилав (морав), какъвто на мен не ми отива, или не мога да се възприема с него. Също така консистенцията е прекалено лепкава за моя вкус. 


Спиралата L'Oreal False Lash Superstar 2 in 1 в началото беше в купчинката с разочарования заради това, че не правеше нищо за миглите ми и се ронеше, а сега само защото се рони. Явно в началото формулата е била по-течна защото помня колко разочарована бях първите пъти като я ползвах. Ефектът беше посредствени ежедневни мигли, каквито аз не харесвам. Като ще е гарга, да е рошава са казали хората. Ако спиралата не ми дава обем тип уау, значи не ми харесва. Признавам си, като я пробвах онзи ден определено беше по-добре, даже ми хареса как стои. За съжаление обаче все още се рони под и в очите ми. Предполагам е така заради фибрите във втората стъпка. Но това е изключително неприятно и не особено комфортно. 


Последното ми и може би най-голямо разочарование е Juicy Shaker на Lancome. Моят е в цвят Wonder Melon, който на устните изобщо не стои както в шишенцето. Вината може и да си е моя, но очаквах много повече за цената от близо 50 лв. Това не е течно червило, нито гланц, нито олио за устни, а по-скоро един леко оцветен балсам, който няма никакви качества на балсам. Да, в първите може би минути има лек гланцов ефект, но той изчезва без дори да говорите, камо ли ако ядете и пиете. Просто попива в устните, като обаче ги изсушава, вместо да ги подхрани.


Вас кой продукт последно ви разочарова? 

9 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. На все повече места виждам същото мнение за тези шейкъри, че всъщност изсушават устните. Много странно, наистина. Някои от разочарованията ти определено ме изненадаха - например коректора на Urban Decay или моливчето на Rimmel. Подобни публикации обаче винаги са ми били много интересни и полезни. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Еййй моливът си е тип Кайли Дженър. Аз съвсем бях забравила, че го имаш и още не съм чула мнение :) Иначе за коректорът те подкрепям. Много ме дразни. Харесва ми за cut crease, но иначе по-сухо и същевременно непокривно нещо не е срещало моето лице. Още по-шокиращо.. дори лятото стои сухо на моята мазна кожа. Нааай-несполучлива покупка за 2016 си ми е :( Жалко за шейкъра. Пак супер хвален продукт. Тази седмица суочвах матовите и ме подразни колко бавно съхнат на фона на всичко друго, което има на пазара ://

    ОтговорИзтриване
  4. Супер супер много исках Juicy Shaker-ите, обаче само лоши мнения чета и се отказвам всеки път. Представям си ги нещо като корейските ми тинтове на устните и все си мисля, че ще ми харесат, но не знам, може би има причина всички да ги мразят. :D

    ОтговорИзтриване
  5. Толкова се точих преди време на тези матови ружове на Милани, но май е било за добро. Обожавам печените им и ги ползвам редовно. Спиралата на Лореал имам и аз, но все още не съм отворила. Някак не съм особен фен на марката, затова и сама нищо не съм си купувала. А тези Джусита, направо са безобразно скъпи. За 50 лв може хубава пудра, червило и дори парфюм да се вземе. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Споменаваш продукти, които при мен работят и обожавам :) Поредното доказателство че съкровището за една е боклук за друга ;) Спиралата от L'Oreal е първата дрогерийна спирала, която ми допада. Коректорът All Nighter е сред най-добрите, които съм имала и за мен е супер покривен.Juicy Shakerи имам три и не спирам да ги ползвам. Имам и два от матовите, също ги обожавам.Трябва да има повече такива постове ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хайде де, работели при теб:))) Ти си платена фльорца*, и не си никакъв блогер. Всички знаеме това още като почна да водиш изкуствени си блог в който всичко е превземка или лъжа.
      Нали не си мислиш, че има здравомислещ човек да ти вярва?

      Боклучивият продукт си е боклук за всички. Джуси Шейкърите на Ланком са абсолютна трагедия - изсушават устните и нямат цвят. За цена 50 лева/бройката. Спиралата на Лореал също. За коректорът да не говорим каква гадост е, честно.

      И остави Меги да си пише истинските постинги, и откровените си мнения. Меги за разлика от теб е блогерка. А ти не си намесвай грозната муцуна да скачаш в защита на Лореал - бълват некачествени продукти Лореал напоследък под всичките си брандове - и Армани са зле като козметика и Сент Лаурент, и Ланком, и Ърбан Дикеи - няма бранд, който Лореал, като ги купи, да не го развалиха.

      Изтриване
  7. И за мен L'Oreal False Lash Superstar беше страшно разочарование! Попринцип съм си капризна на тема спирали, защото естествените ми мигли са хубави и рядко сменям любим продукт. Е след като пробвах тази определено затвърдих мнението си, че не трябва да рискувам.

    ОтговорИзтриване
  8. Много приятно, свежо и сияйно! Супер се е получило!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...