петък, 9 август 2013 г.

Мицеларната вода от моята гледна точка

Здравейте!


Не съм най-големия специалист що се отнася до мицеларна вода, но ползвам такава от няколко месеца и имам впечатления, които мисля днес да споделя с вас. Преди известно време в Youtube и блог пространството все попадах на хвалебствия за мицеларната вода на Bioderma. Тогава реших и аз да пробвам този продукт за махане на грима. И останах очарована. С течение на времето си дадох сметка, че мицеларната вода действа много добре на кожата ми и започнах да използвам само нея, без тоалетно мляко, тоник и т.н.

За тези, които не познават или не са използвали такъв тип продукт, ще дам няколко разяснения какво представлява. Това е вода за премахване на грим и замърсявания по лицето. Повечето са за чувствителна кожа, но има разновидности за мазна и суха кожа. Аз лично нямам чувствителна кожа, но предпочитам за всеки случай да ползвам мицеларна вода именно за такава, защото смятам че е по-щадяща.

С течение на времето реших да пробвам и мицеларна вода от други марки. Затова мисля да ви кажа какво мисля за всяка една, която съм пробвала. До момента бройката им е четири - на Bioderma, Mixa, L'Oreal и Byphasse.

Както споменах по-горе, любовта ми към мицеларната вода се зароди от Bioderma. Но, нека си го кажем в прав текст, тя е скъпичка и ако не е на промоция, не знам дали всеки би отделил сумата за нея.


Това са двете големи шишета, които вече изхабих. Бяха на промоция, като за второто шише платих само  2.99лв. Преди това имах едно по-малко шише, та определено съм ползвала доста тази вода и мога смело да заявя, че ми е най-любима от всички. Няма аромат, цвят, не лепне, не се усеща на лицето. След нея, за разлика от някои други, нямам нужда да си мия лицето с вода (аз все пак го правя, де)... Маха грима от раз, дори спирала, очна линия и какво ли не. Напоявам памучно тампонче с нея, задържам върху очите за 30 секунди и леко остранявам грима от очите. След това с още две тампончета махам и останалия грим по лицето. Няма нужда да се търка много, нито да се използват повече памучни тампони.

Преди още да съм доизхабила последното шише от Bioderma, при един бюти шопинг спонтанно грабнах мицеларната вода на непозната за мен марка Mixa. Цената й беше към 8-9 лв., тоест значително по-евтина от Bioderma.



Тази вода е без парабени, което е страхотно, колкото по-малко се тровим, толкова по-добре. За нея бях писала отделна публикация ето тук, така че ако ви се чете повече, сте добре дошли. Все пак ще вметна няколко думи и тук. Абсолютен мой фаворит. Пак е без цвят, без аромат, не лепне по лицето ми, не изсушава кожата. Справя се почти толкова добре колкото Bioderma.

Малко преди да ми свърши мицеларната вода на Mixa, пуснаха на пазара подобен продукт на L'Oreal. Обаче аз не действах импулсивно, реших да поразгледам отзиви за нея, преди да реша да я пробвам. В последствие се оказа, че мненията са доста противоречиви. Но я намалиха по магазините и аз все пак реших да си я купя.


Вече почти я преполових. И мисля да бъда честна и да кажа, че се справя наполовина на Mixa - тоест не точно толкова добре, колкото на мен ми се иска. Мисля, че имах по-високи очаквания, които колкото и да ми се искаше, не се оправдаха съвсем. След като си махна грима с нея (или по-скоро си мисля, че съм го махнала) и вляза под душа, излизам с очи тип "панда" , тоест с черно под очите... Не е много, но го има, остатъци я от спирала, я от молив...

И последно, докато бях в Добрич, си купих едно голямо шише на марката Byphasse. За мен тази марка е непозната, мисля че е френска.


Тази вода съм я ползвала 5-6 пъти и засега не смятам, че е нещо особено. Но преди да говоря по-обстойно, смятам я изразходя. С нея са нужни повече усилия и памучни тампони, за да се махне грима. И след баня, пак има остатъци от грим, главно под очите. Освен това, тази вода има някакъв странен аромат, който не ми допада. Има и лепкав филм, който остава по кожата.  
 
Ако трябва да сравня четирите мицеларни води, които съм пробвала, ще бъде по следния начин, като на първо място ще е любимата ми :
 
1. Bioderma;
2. Mixa;
3. L'Oreal
4. Byphasse;
 
Махам си ежедневно грима по цялото лице с мицеларна вода и следователно я изхабявам доста бързо. Най-любима ми е тази на Bioderma, но в месеците, когато искам да намаля разходите, бих ползвала отново Mixa. Смятам, че тя най-много се доближава до фаворита ми Bioderma.
 
Откакто ползвам мицеларна вода, състоянито на кожата ми е страхотно. Кожата е мека и гладка, без несъвършенства (освен в някои по-специални дни от месеца). Така че мисля да продължа да ползвам такъв тип продукт. Мисля, че за себе си съм открила вече подходящата вода, но ако и ви имате фаворит, моля споделете с мен, за да опитам. Човек се учи цял живот и винаги може да открие нови, прекрасни неща.


Хубав и ползотворен ден! ♥

17 коментара:

  1. Доста полезен пост, мерси :) Аз последно пробвах една вода (на която не пише мицеларна, де), Avene Cleanance - тя засега май ми е фаворит :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може и аз да я пробвам тази на Avene, доста хора я харесват...

      Изтриване
  2. Страхотен пост, от доста време търсех някой който да е писал за няколко вида мицерални води. Покрай кутията на Beauty box се сдобих с водата на Биодерма, и наистина останах абсолютно очарована. Никога до сега не бях използвала подобен продукт и много много ми хареса. Когато разбрах обаче за цената и, това доста ме отказа да си я купя в пълен размер. Съвсем наскоро си купих тази на Лореал, и трябва да кажа че и аз съм на същото мнение за нея и имам същия проблем с "падна" погледа след баня. Определено се усеща (и най- вече вижда) разликата между двете. Дори бих казала че когато използвам тази на Лореал усещам леко щипане в очите, не мога да определя дали е от самата вода или от разграждането на спиралата.

    Както и да е, много се разприказвах :) Благодаря ти за поста! Скоро ще пробвам и тази на Mixa!
    Поздрави
    Ивс

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за мнението :) радвам се, че съм била полезна :)

      Изтриване
  3. Много полезен пост! Браво! Тъкмо от него имах нужда... :)

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина полезен :) Аз сега изследвам Лореалската, ама съм на почивка и си взех малката Биодерма и наистина Биодермата си е Биодерма. Единственото друго за опитване съм запланувала тази на Ла Рош, имам доволни познати от нея.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много правилно си го казала, че Биодерма си е Биодерма :) сподели после за Ла Рош ако я пробваш :)

      Изтриване
  5. Ползвам една голяма промоционална опаковка на Avene, имам две на Bioderma една малка червена и една още по-малка синя.Като ги опитам и тях ще мога да дам сравнение :)

    ОтговорИзтриване
  6. Много полезен пост! Аз също станах голяма фенка на мицералните води! В момента използвам тази на Bioderma, но вече е почти наполовината ;( Смятам следващия път да пробвам тази на Mixa, Bioderma излиза доста скъпо :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така си е, аз затова упорито се опитвам да намеря по-изгоден вариант, дано успея :)

      Изтриване
  7. Много интересен и полезен пост :)

    ОтговорИзтриване
  8. Онзи ден се чудих дали да не взема тази на Лореал да я пробвам и се радвам, че не го направих. Аз използвам зелената на Биодерма и съм доволна от нея

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз не бих я препоръчала тази на Л'Ореал ако някой ме пита, не че е чак толкова зле, ама просто не е и кой знае колко добре :)

      Изтриване
  9. Тази на Буржуа също е много добра :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...