петък, 30 август 2013 г.

Victoria's secret Red Plum & Fresia Pure Seduction

Здравейте!

Преди месец и нещо получих за рождения си ден комплект от няколко неща за тяло на Victoria's Secret. Страхотен подарък, признавам. И още по-любима ми е идеята зад този подарък (благодаря ти още веднъж, Веси). 


Трите шишенца си имаха дом - елегантна малка лятна дамска чанта. Козметика и чанти, ето това са моите слабости, какво да се прави. И този подарък уцели точно в десятката. 

Комплектът се състои от крем за тяло, душ гел и спрей за тяло. И трите са с аромат на червена слива и фрезия.


Отначало идеята за аромат от червена слива и фрезия ми се стори странна. Обаче попадне ли този аромат на моята кожа и ме омайва. Доста често някоя миризма, да речем на парфюм, ми се струва позната. Обаче тези продукти не ми приличат на нищо, ама на абсолютно нищо, което съм имала досега, уникални са. 


Това са първите продукти на Victoria's Secret, които имам. На снимката горе се вижда, че започнаха да понамаляват. Но не искам да ги държа затворени в шкафа за бъднини. Един живот имаме и трябва да го живеем добре, нали така?!


Най-много и откакто го имам използвам спрея за тяло. Като се напръскам с него, сякаш се обвивам в облак от магия. Доста е икономичен, с две три пръскания и съм готова. Ползвам го от месец, а вижте още колко много има от него ... йей! Разфасовката му е най-голяма от трите - 250 мл. Ароматът не се задържа с часове на моята кожа, но пък за сметка на това вече получих много комплименти, когато съм с него. Пък и се оказва, че явно съм привикнала с него, защото дори когато аз вече не усещам аромата му, то другите го долавят. 



През последните две седмици всяка вечер след душ се мажа с лосиона за тяло. Той е много нежен и мек, маже се по тялото като масло и попива доста бързо. Ароматът му е силен и се задържа сравнително дълго по кожата. Понякога дори пижамата ми сутрин мирише на него. Шишенцето е 125 мл и млякото драстично намалява, а никак не ми се ще... 

И последно пробвах душ гела


От него трябва да се ползва по-голямо количество ако искам повечко пяна. Консистенцията е гелообразна и е розова на цвят. Ако трябва да съм честна, предпочитам аромата на тези продукти няколко минути след като ги нанеса. А с душ гела това няма как да стане, защото веднага го отмивам и не се задържа по кожата ми. Това шишенце също е 125 мл. и мисля, че него първо ще изхабя. 

Влюбена съм и в аромата и в качеството на тези 3 магични продукта на Victoria's Secret и обмислям вариант как да се сдобия с още от тях. 

Вие пробвали ли сте нещо на тази марка? 


Приятен уикенд! <3

14 коментара:

  1. Имам същият спрей за тяло и го обожавам, невероятен е и се задържа върху кожата ми цял ден. Специално лятото го скъсах от носене и дори не съм преполовила опаковката, а го имам сигурно от година вече. Имам и варианта с ванилия, също много сполучлив, само че приятеля ми не понася аромата на ванилия и се съобразявам с него от време на време. Като цяло това бе първата ми среща със спрейовете за тяло и впечатленията ми не биха могли да бъдат по-добри. Страхотна марка, невероятни продукти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и аз съм впечатлена от спрея, макар на моята кожа да стои час два... страхотен аромат, страхотно качество... мммм супер са, дано някой ден имам възможността да си взема още от тези продукти ♥

      Изтриване
  2. Много,много,много ми е любима тази серия! Ароматът на мен лично, ми напомня дъвка!
    Поздрави - Girls Temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хм, дъвка? Ти май си от тези хора (като мен), на които нещата им миришат по различен начин от на околните :)

      Изтриване
  3. Ох,така да ги искам тея продукти....

    ОтговорИзтриване
  4. Мегиии, много си лоша!! Толкова много искам лосиони на тази марка :(
    Ама ако си регистрирам картата в пейпал до два месеца ще съм разорена..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дааа, по-добре недей, а и то там са разправии с митници и кво ли не...

      Изтриване
  5. Здравейте на всички! Много приятен блог, на който попаднах случайно и съм изключително доволна. Отиде ми час да го разгледам. Разбира се, когато видях статийка за моята любима Виктория нямаше как да не я разгледам. И на мен ми е една от любимите марки. И понеже знам колко трудно е да се намери, а аз наскоро попаднах на бг сайт, който доставя продуктите до дома ви, ми иска да го споделя. Разбира се ще пусна линка, само ако е съгласна собственичката на блога за да не се сметне за реклама. Аз лично също ползвам главно Pure Seduction аромата. До сега два пъти поръчвах лосиона и спрея и нямам забележки. За душ-гела, не мога да кажа нищо. Не съм го ползвала изобщо. Всичко ми е едно към едно със тези, които си купих в САЩ. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей и благодаря за милите думи, радвам се много, че блога ми ти е харесал. Разбира се, че нямам нищо против да споделиш кой е този сайт, даже нямам търпение да го направиш :)

      Изтриване
    2. Ами хубавото си е хубаво. Напоследък ми прави голямо удоволствие да разглеждам подобни блогове, но твоя ми допада и заради изчистеният дизайн и хубави снимки, Неща, които мисля са много важни. Така, ето го сайта: http://www.womensstore.bg/. Над 50 лв мисля, че беше безплатна доставката. Аз обикновено се комбинирам с приятели, защото зарибих всички около мен естествено. Преди да пуснат поръчката ми се обаждат по телефона за да я потвърдят. Надявам се да останете доволни. Аз до сега три пъти си поръчвах (само лосиони и спрей, така че за другите артикули нямам отзиви) и съм много доволна. Много си търсих начин да получа "Вики" в БГ, но за съжаление не доставят до България течности. Поне така ми бяха казали в магазина, а никой не иска да ми мъкне от САЩ. Важното е, че си намерих този сайт и съм доволна. Успех, ако решиш да си поръчаш и продължавай с добрата работа по блога.

      Изтриване
    3. Благодаря ти, че сподели сайта. Разгледах го, доста от нещата не са налични... а и аз не им знам ароматите, чудя се кои и дали да си поръчвам...

      Изтриване
  6. Нещата от България ли са купени?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не, подарък ми бяха, от Щатите. Но някои от спрейовете се продават вече в дрогерии Лили...

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...