неделя, 24 ноември 2013 г.

Avon products - yes or no?

Здравейте!


Тъкмо се чудех какво пак да си поръчам от Avon и се замислих, че за тази марка има доста противоречиви мнения - едни я харесват много, други пък точно обратното. Реших днес да изразя своето мнение по въпроса. Използвала съм техни продукти още като ученичка, продължавам да го правя и до днес. Така че със сигурност смея да твърдя, че познавам техните продукти и мога да кажа какво мисля за тях, понеже имам дългогодишен опит. 

Имам чувството, че този пост ще е дълъг, така че настанете се удобно, вземете чаша кафе или нещо за хапване и се въоражете с търпение. 




Ще започна с това, че аз съм от тези, които харесват Avon. Но това съвсем не значи, че всичко тяхно е страхотно, защото има и неща, които не са предназначени за моя вкус. За мен в Avon има две категории продукти - страхотни и ужасни. Да, малко е противоречиво, но е факт. Казах, че харесвам марката, просто защото добрите ми попадения от там надделяват над лошите. Поръчвам си всеки месец по нещо, така че това би трябвало да ви дава някаква идея за колекцията ми от техни продукти. 

Нека поговорим малко за първата категория или иначе казано продуктите, които аз харесвам

- Червила - знаете, че аз обожавам червилата, така че едва ли е изненада, че съм пробвала доста от различните колекции. И мога да кажа, че ми харесват - и като текстура, и като цветове и като трайност. Разбира се, имайки предвид, че Avon е каталожна търговия и продуктите не се избират на живо, а само по картинка, имала съм и лоши изненади, или по-скоро неоправдани очаквания, но това е било само за цвета. Харесва ми, че има голям избор от цветове, че на повечето текстурата е мека и кремообразна, както и че доста често са на промоционали цени.




- Сенки за очи + база за сенки за очи - Много палитри сенки съм имала от Avon. Вярно е, че по едно време им развалиха качеството, но наскоро се завърнаха с гръм и трясък. Обновените четворни палитри са просто разбивач. Тук също смея да твърдя, че има голямо разнообразие на цветове, както и на текстура - има перлени, с брокат, матови... А базата за сенки е тотален хит за мен, бие по точки дори тази на Urban Decay.




- Душ гелове/ лосиони за тяло/ спрейове за тяло -  Разнообразни и страхотни аромати на достъпни цени. 

- Парфюми - Тук трябва да направя малко уточнение - за мен от Avon си струват малко по-скъпите парфюми, а не тези които са по 10лв. и траят на кожата един час. Любимите са ми Today, Tomorrow, Always, както и Treselle и Christian Lacroix.




- Маски за лице/ коса - Маските за лице съм пробвала почти всички, а за коса единствено тази с маслина. Вършат ми страхотна работа и си ги купувам редовно, без значение с какви други разполагам. 

- Моливи за очи - никак не са лоши, даже напротив, особено автоматичните и Super Shock. Меки и приятни са, както и лесни за работа, не дерат на очите и са добре пигментирани.





За мен бижутата са 50/50. Понякога има много добри попадения, но понякога са пълни боклуци. 

Кремове за лице и очи не съм ползвала особено, така че нямам впечатления. Но пък например ми харесват тониците за лице.




Един от може би най-любимите ми продукти е серума за сухи краища на косата. За мен той е невероятен продукт под формата на стандартните кристали за коса. Действа уникално добре на моята коса, а за аромата само ще спомена, че е вълшебен.


снимката е от интернет, понеже в момента не разполагам с този продукт



Преминавам към втората категория, тоест за продуктите, които категорично не харесвам

- Спирали за мигли - не знам колко съм пробвала, но са доста. По едно време просто се отказах. Наскоро поръчах Super Shock, да видим дали тя ще ми промени мнението, но едва ли. Тези спирали не са съвместими с моите мигли - слепват ги, не им придават нито дължина, нито обем, накрая изглеждат просто ужасни.




- Фон дьо тени/ коректори - Разочаровали са ме с това, че не правят кожата на лицето ми да изглежда свежа и отпочинала, а точно обратното. На мен ми изглеждат някак евтини и долнокачествени. 

- Лакове за нокти - Не мога да се разбера с лаковете за нокти на Avon и това е. Четките не са ми удобни, нито консистенцията се нанася лесно. Съхнат бавно и след ден два вече крайчетата са се обелили. Иначе се предлагат страхотни цветове, но просто това не са моите лакове. 


Както виждате повечето неща, които изброих са в първата категория. Те просто надделяват. Но не само заради това харесвам Avon. Харесвам марката и защото цените (в повечето случаи, когато има промоции) са достъпни, има избор на продукти и цветове, пристигат за два дни. А сега особено покрай идващите скоро празници има и много приятни предложения за подаръци, които си идват с подаръчните опаковки дори. 

За мен Avon има и малко сантиментална стойност, защото е може би една от първите козметични марки, които съм започнала да ползвам преди години. Няма да забравя как майка ми носеше каталози и нейни колежки представителки ми поръчваха някакви готини неща. Честно казано има продукти, които и досега бих използвала. Имах си един любим оранжев тоник за лице, но сега или са му сменили опаковката, или вече не се предлага... Ако го намеря, ще си го купя с удоволствие.

*Снимките в тази публикация са на продуктите на марката, с които в момента разполагам. Иначе съм ползвала и мноооого други. 

Това е моето мнение за Avon. Ще се радвам ако споделите с мен вашето. 


Приятна неделя! <3



20 коментара:

  1. Много полезно и интересно... и само за базата за сенки слушам, ще трябва да я пробвам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробвай я, няма да съжаляваш :) аз вече се запасих с второ бурканче от нея...

      Изтриване
  2. Супер униклания пост ! Много добър обзор и адски точен, който до голяма степен се припокрива с моето мнение за марката! Единственото нещо, което аз пък за разлика от теб харесвам много са спиралите.И аз като теб от ученичка ползвам AVON, била съм дистрибутор за кратко (в една много буйна възраст, в която не познавах думата "постоянство"), така се случиха нещата, че се отказах, за което малко съжалявам.Имам и ползвам много техни продукти до ден днешен.От голяма част от тях съм много доволна, и мисля,че тяхната цялостна еволюция е доста впечатляваща.Не знам до колко момичетата ще се съгласят с мен, но според мен един щанд на една марка се ъпдейтва доста по-рядко отколкото се ъпдейтват каталозите на AVON.Супер са ! Харесвам ги много ! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Говорим само за дръг марки, разбира се, които са достъпни за всеки :)

      Изтриване
    2. Благодаря ти за милия коментар :) вярно е, че особено напоследък имат голямо развитие :)

      Изтриване
  3. Мен лично Avon ме отказаха с едно-единствено нещо - лъжата, че не тестват върху животни... Гръмко се наименуваха първата, компания спряла тестването върху животни, но според последните проучвания на ПЕТА, това така не е така :(
    Да, факт e, че използвам и други брандове, които тестват върху животни - като Лореал, например, но те поне не лъжат, че не тестват...
    Иначе Planet Spa ми е любима серия от Avon :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, това вае да ми става болна тема и ме е яд на мене си, че желанието да купувам козметика е по-голямо от това да съм съвестна и следваща убежденията си... :(

      Изтриване
  4. Аз много се радвам на бързото им развитие.През последната година предлагат и много интересни козметични аксесоари и бельо в бутиковите книжки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, наистина :) аз се надявам да се развиват още и още...

      Изтриване
  5. Мен ме дразнят с това,че са ограничили българския пазар...ако видите каталог на ''Ейвън'' в Англия,например....дебел е колкото ''Война и мир'' и предлагам толкова по-интересни неща ( а със сигурност и по-качествени)...като водиш някаква пазарна политика,спазвай я навсякъде,ние не сме второ качество момичета :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хм, не съм напълно съгласна с теб, защото и при нас ги има доста от нещата. Е, да, с мааалко закъснение, но по-добре късно, отколкото никога :D

      Изтриване
  6. Аз също съм фен на марката. Харесвам и техните спирали и лакове. Не са невероятни но за цените си са доста добри. Продукти за грижа за кожата не бих си купила от AVON, тъй като кожата ми е много чувствителна и проблемна. Все пак съм доволна от гела им за измиване против черни точки. И един съвет: никога не си взимайте течен коректор на марката. Купих си такъв преди време, изобщо не можах да го нанеса по никакъв начин, и го изхвърлих доста бързо. Поздравление за статията!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и аз си бях купила такъв коректор, и беше изсъхнал явно, нищичко не излезе от него :D така е с каталожната търговия, риск печели, риск губи :)

      Изтриване
  7. Браво за обзорния пост. Аз не съм поръчвала техни неща от страшно много време. Определено съм си набелязала базата им, но имам 2 в момента и няма да е скоро. Тази на Артдеко сякаш не мръдва.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тази на Артдеко не е ли малко суха? или може би тестерите по магазините са супер зле, защото аз като я гледах, хич не ми хареса...

      Изтриване
    2. Не е суха, поне засега, но сякаш нещо не е толкова ефективна вече.. дали защото я нанасям с пръст нз..

      Изтриване
  8. Много интересен пост, Меги. И аз съм фен на спиралата Super Shock и също си имам някои любими продукти. Искам обаче да те питам кои са палитрите сенки на снимката?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Emerald Cut и Stone Taupes, мисля да пробвам и тази, която ти ми похвали - Berry Love беше, нали?

      Изтриване
  9. Аз съм фен на марката от много години. Даже като ученичка бях и дистрибутор, а тогава ползвах предимно серията “Color trend”. Тя се води по-младежка. Тогава ми харесваше, сега определено не ми допада.
    Като цяло рядко съм била разочарована от техен продукт. Определено обичам червилата им и си взимам редовно от тях. Моливите за очи също. Бижутата, които имам са прекрасни и съм доволна. Колкото до чантите.. последния път си поръчах една и е ужасно качество, а и изобщо не беше удобна. Не препоръчвам. Лаковете също не са ми фаворит.
    Нещо, което ми е любимо е четката ми за коса от фирмата, която ползвах повече от 4-5 години. Изключително здрава и удобна е. Аз имам гъста и дълга коса, така, че не е лесна работата ѝ. Сега съм си поръчала нова.
    Скоро мисля да пробвам четворката сенки, виждам, че повечето от вас са доволни.
    Аз също мислех, че не тестват върху животни. Разочарована съм да видя, че има нова информация за това. Смятам, че повечето не си признават, но го правят. Най-сигурния начин може би е абсолютната био козметика.
    Имах си любим аромат "Blue" for her, но го спряха за съжаление.
    Като цяло съм абсолютно съгласна с това, което си написала.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...