петък, 3 януари 2014 г.

Празни опаковки - декември 2013

Здравейте!

Започвам новата година на чисто изхвърляйки доста празни опаковки от козметика. Разбира се, по стара традиция, преди да го направя, ще покажа всичко и ще споделя мнение. Някои от нещата ми харесаха и ще купя отново, а други не. Има огромно разнообразие на пазара, но не може всичко на всеки да допадне. 

Без повече излишни приказки, ето малко празни опаковки.


Равносметката от снимката е следната : 4 душ гела, интимен гел, мицеларна вода, стик против изпотяване и крем олио за тяло. 

Започвам от ляво на дясно.

- душ гел Victoria's Secret с фрезия и червена слива - първият продукт на марката, който ползвам, чудесен е, най-вече като аромат...
- интимен гел Билка - приятна и нежна консистенция, лек аромат, доволна съм;
- крем-олио с бадем и плодове от дърво марула Balea- рядко изразходвам лосиони за тяло, просто защото бързо ми омръзват и все ползвам различни. Но в този има нещо магическо, което ме караше да го ползвам постоянно и докрай. Много приятен сладък аромат и не толкова бързо попиване на моята кожа, но няма перфектни неща, нали така?!
- душ гел Luksia с ванилия и бадемово олио - най-обикновен душ гел от супермаркета, който с нищо не ме впечатли;
- душ гел Yves Rocher с портокал и какао - мирише на Коледа и зима... Прави супер пяна и къпането с него беше удоволствие. Искам още 100 такива <3
- мицеларна вода Bourjois - много приятна изненада. Бих казала, че тази вода се доближава най-много до любимата ми розова Bioderma. Не ми дразни на очите и почиства грима идеално.
- душ гел Bioderma - хм, нищо особено, да не кажа че не ме впечатли хич. Това е просто душ гел като всеки друг, дори аромата не беше нещо специално или различно.
- стик против изпотяване Dove - много приятен и добър като действие продукт;

Ето още малко празни опаковки.


- малък размер на крем за ръце на Creme 21 - той беше в една от бюти кутиите много отдавна, но бях забравила за него. Не мога да кажа нито нещо кой знае колко хубаво, нито нещо лошо за този крем, да речем че е средна хубост. 
- крем за ръце Planet Spa от Avon със саке и ориз - крем, който имах отдавна, но чак наскоро изхабих докрай. Ароматът му ми напомня на нещо от детството ми, което автоматично го прави мой любимец. Вътре в него имаше малки червени гранулки, които се разтапяха по ръцете като масло. Не попиваше бързо, но пък овлажняваше добре.
- шампоан Milva с коприва - имах големи очаквания за този шампоан да подобри състоянието на косата, но уви... Даже се примирих с ужасния аромат, но ефекта от този шампоан беше почти винаги коса на клечки...
- шампоан за обем John Frieda - преди време пробвах малък размер от този шампоан и веднага след като го изхабих, си го купих в реален размер. Обожавам как този шампоан се отразява на косата ми. Прави я пухкава и наистина придава видим обем.

И последната третинка от този пост.


- спирала Maybelline The Falsies - това ми е не знам вече коя опаковка от тази спирала, купувам си я почти редовно, особено когато е намалена. Признавам си, отначало не я харесах, но й дадох втори шанс и ме впечатли. Това е може би спиралата, която най-много удължава миглите ми. Освен това ги разресва добре и придава достатъчно обем.
- заздравител за нокти Perfect - шишенцето не е още напълно празно, но самия лак така се сгъсти, че е невъзможно да се ползва повече. Мисля, че може би този лак е виновник за постоянните мехурчета по ноктите ми, след като ги лакирам. Но не съм сигурна, така че да не го съдя прекалено строго. Иначе го ползвах за основа, но не видях особено заздравяване на ноктите си.
- молив за вежди Catrice Date with Ash-ton - най-любимия ми продукт за вежди, без него не искам да оставам и за миг, затова си имам нов. Идеално ми пасва на цвета на миглите и стои изключително естествено. Ще си го купувам докато не го спрат от производство!


Сега се запътвам към кошчето, а на вас желая ползотворен ден.

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...