сряда, 1 януари 2014 г.

December Favourites 2013

Здравейте и Честита Нова Година!

Започвам новата година с любимците за предишния месец. Съвсем скоро ще пусна публикация с най-харесваните от мен продукти за 2013. Но все пак имаше някои неща, които няма да намерят място там, но не мога да пропусна да спомена и тях, защото според мен си заслужават. 




Смея да кажа, че всички тези неща са страхотно попадение. А сред тях има едно, което преоткрих, или по-точно казано, започнах да харесвам. Говоря за бб крема на Garnier за комбинирана/мазна кожа. Това е може би едва втория път, в който споменавам този продукт, а го имам сигурно повече от година. Въпросът е, че не харесвам бб кремове. Лично за мен те са нещо, от което човек (в частност аз) няма нужда. Имам предвид, че предпочитам да си сложа на лицето хубав и качествен крем за лице, след което също хубав фон дьо тен. Според мен тези бб кремове нито хидратират кожата, нито дават дори минимално покритие. Но съвсем наскоро реших да си сложа от този бб крем, така и така го имам. Малко ми е тъмен (имам цвят medium), но като се разнесе добре, положението се оправя. И, изненада, оказа се, че този продукт две в едно ми хареса. Дава добро покритие, матира кожата на лицето и не мръдна цял ден. Дадох втори шанс на този бб крем и той взе, че ми хареса доста. 

Друг мой стар продукт е спиралата за обем I <3 Extreme Volume на Essence. Казвам стар, не защото имам тази спирала от много време, даже напротив, просто ми е отколешен любимец и винаги се връщам към нея. Няма значение какви други спирали ползвам, винаги имам по една опаковка от тази. Не знам вече тази коя подред ми е - сигурно шеста или седма. Невероятен обем придава на миглите, стават като кукленски. 

Балсамът за устни на Leocrema с мляко и бадеми си взех спонтанно и още от първия ми допир с него, знаех, че ще си допаднем. Мирише на карамелизирани пуканки и омекотява устните ми чудесно. 

Четворката сенки на Rimmel е сравнително нов продукт и аз не устоях на изкушението. Много исках да имам сенки в цвят "мед" и се радвам, че ги намерих в палитрата 022 Brixton Brown. И другите три цвята са супер, особено светло сиво-кафевия. Добре пигментирани са и с основата за сенки на Avon издържат цял ден.

Любимият ми руж в последно време е 501 на Maybelline Colorama. За него съм писала ето тук.

За крема за очи на Bilka също писах наскоро и с удоволствие продължавам да си го ползвам.

И сега, към червената вълна :) Не знам какво ми става, но тази зима обожавам комбинация от черно, червено и бяло. И нося всякакви нюанси на червено червило постоянно. Но най-много носих молива/червило на Avon Carefree Coral. Просто го обожавам. Ако не съм с него, то на устните ми ще е лак червилото от Deborah Milano, за което писах ето тук

Скоро ще ви покажа какво ми донесе една любима колежка от Kiko, но засега ще спомена само хайлайтъра, който е меко казано божествен. Стои много елегантно и изискано на скулите.

Остана да спомена пудрата на Bourjois, която използвам ежедневно. Тя е наистина много добро попадение, за което също писах наскоро. Ако ви е интересно, надникнете тук.

За съжаление имам и едно разочарование. По принцип в постовете с любимци не показвам продуктите, които не са ми харесали. Но този път наистина много се ядосах и реших да споделя. С голямо желание си купих Коледния лак O.P.I Underneath the Mistletoe от колекцията на Mariah Carey. И нямах търпение да дойде Коледа, за да се лакирам с него. И какво се случи? На втория ден лакът се беше олющил сериозно, като майка ми дори намери едно цяло парче от него на пода...


тази снимка е правена през деня, като до вечерта половината лак го нямаше на ноктите ми

Много красив лак, който обаче ми се иска да изхвърля в кофата...

И тъй като все пак исках нещо коледно на ноктите си, веднага си купих червен лак (каква изненада) на Golden Rose от серията Rich Color, номер 53. Ярко и красиво доматено червено, което стоя непокътнато на ноктите ми цели 4 дни... За справка лака на O.P.I e 20лв., а този на Golden Rose 2,40лв.

Това бяха най-любимите ми продукти за месец декември. Предполагам, че една част от тях ще останат такива за дълго.

Успешна Нова Година! :)


6 коментара:

  1. Меги, за много години!
    Не знам дали си се наспала добре днес, но си сгрешила марката на сенките ;)
    Пудрата на Буржоа постоянно я слушам в ютуб и ще взема да си я купя тази година..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За много години, Теди! Хахахаххаа, явно за Maybelline съм си мислела, докато пиша... Мерси, че ми каза :)

      Изтриване
  2. За много години, Маги!
    Ружът ми е от новите открития, имам същия цвят като теб и съм очарована!
    Много жалко за OPI, цветът е божествен!
    Girl's temptations | Happy New Year!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За много години! :) И за мен този руж е ново откритие и съм много приятно изненадана... а за лака... нямам думи, определено е супер хубав цвят, но просто се бели ужасно бързо...

      Изтриване
  3. И аз имам същия проблем с точно този лак на OPI. А на пудрата на Буржоа съм и хвърлила око и скоро ще се сдобия с нея. И едно предложение - опитай СС крема на Биотен. И аз не съм кой знае какъв фен на ВВ кремовете, но СС крема ми харесва много повече от гарниерския ВВ крем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, помня че ми беше казала за лака :( много жалко наистина... ще го опитам със сигурност, нали имам мостри от Pinks кутията...като го пробвам, ще споделя :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...