четвъртък, 24 април 2014 г.

Моите топ 5 молива за очи

Здравейте!

Много пъти съм наблягала на факта, че предпочитам акцента в грима ми да е на устните, а не на очите. Но понякога ми се експериментира и ми се иска малко разнообразие. Както съм казвала, моите клепачи са малки и прухлипени, така че когато си затворя очите, сенките практически не се виждат. Затова обикновено ползвам неутрални нюанси или светли за оптически уголемяване на очите. А за акцент използвам цветни моливи за очи, като предпочитам да ги нанасям вместо очна линия или на долния клепач. 

В този пост няма да видите черни моливи. За тях вече съм писала ето тук и няма смисъл да се повтарям. 

Днес докато си разглеждах моливите за очи ме осени идеята да ви покажа любимите си сред тях. 



Нямам кой знае колко много моливи за очи. По едно време се бях зарибила по силиконовите на Импала, затова те преобладават в колекцията ми. От тях обаче само един ми е любим и той е номер 12. Цветът е малко сложен за обяснение - светло сиво бронзов с безброй блестящи частици. Много е блестящ и красив. Ползвам го предимно като акцент на долния клепач. Ако не е във водната ми линия е бетон и издържа цял ден. Всички силиконови моливи на Импала карат очите ми да сълзят ужасно ако ги сложа във водната линия. Което е адски жалко...


Следващ в класацията ми е и този, който използвам най-често и редовно. Преди време много исках да имам кафяв молив, който да ми служи като очна линия. Намерих много, но само Rimmel Scandaleyes 012 Bronze се оказа това, което търсех. 


Това е най-хубавият ми молив за очи. Използвам го вместо очна линия, когато не искам черна такава. Слагам го и на долния клепач и леко го размазвам, за да стои още по-естествено. С него погледа ми става по-изразителен. Rimmel Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal 012 Bronze e бронзов както името му предполага, като в него има деликатни златни частици. Мек е, но не се размазва по онзи ужасен начин, защото е водоустойчив. Което пък го прави идеален за носене и във водната линия. В общи линии го ползвам постоянно и за всичко. 

Когато пък искам точно обратното на неутрално и естествено излъчване, винаги залагам на тюркозаения Essence Longlasting Eye Pencil в нюанс 17 Tu-Tu-Touquoise (според мен са изпуснали р-то в името). 


Обичам да го нанасям на долния клепач като го съчетавам с бронзови сенки на горния (най-често On and on bronze на Maybelline). Според мен тази комбинация е убийствена и супер свежа. Идеална е за лятото, както и за моментите когато искаме нещо интересно, но не разполагаме с много време. Отнема точно 1 минута да се нанесе този молив, а създава впечатление че сме си играли 1 час. При мен има завидна трайност. 




Един от най-любимите ми цветове за всички времена е турско синьото. За щастие успях да се сдобия с молив за очи точно в този цвят - Kiko Smart Eye Pencil 807. Той е едно от първите неща, които пробвах на марката и които мигновено харесах. С него процедирам пак по обичайния начин, като го нанасям на долния клепач за акцент на грима. Този молив хем е сух, хем много удобен за нанасяне, защото не дере. Супер пигментиран е. Разкош! 




И последно един молив, който заема много важно място в грим колекцията ми - телесния на Alverde. Винаги когато искам свеж и събуден вид, посягам към този молив. Нанесен в долната водна линия просто прави чудеса. Освежава погледа, както и уголемява очите оптически. Той е must have за мен. 



Това са моите 5 любими молива за очи, а кои са вашите?

Приятна вечер <3

5 коментара:

  1. Прекрасен пост. Имам един въпрос-кое е червилото с което си на снимката,уникално е.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Снимката е стара, но мисля че съм с едно от нюд червилата на Farmasi :)

      Изтриване
  2. Страхотен пост и моливите изглеждат много добре :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте,
    не знам дали е уместно точно във Вашия блок, но бих искала да Ви задам един въпрос...
    Имам паднали клепачи и всички очни лини имоливи, които съм ползвала "изчезват" след 5-6 премигвания. Преди 10-тина години ползвах една силиконова очна линия мисля, че беше полска, но отдавна я няма на пазара. Четох, че има очна линия под формата на стикер на Диор, която се залепва на клепача. Виждам, че сте експерт в тази област и затова си позволих да напиша всичко това... Благодаря Ви предварително!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...