вторник, 22 април 2014 г.

Essence All About Matt! Fixing Powder

Здравейте!

Това е първата ми безцветна пудра за лице. Купих си я защото исках да фиксирам коректора под очите. А и всичките ми останали пудри са с цвят, и то често по-тъмен отколкото трябва. 

Essence All About Matt! Fixing Powder си купих наскоро. Когато за пръв път я видях, се зачудих, но не бях сигурна. После започнах да я търся под дърво и камък. 



Цената е 6,40 лв., което според мен е нормално за пудра за лице. Опаковката е стандартната безцветна и пластмасова, но стабилна. Затваря се добре, така че няма шанс да се отвори в чантата. 

Essence All About Matt! Fixing Powder се предлага в един цвят Аll about matt!, който изглежда бял в кутийката, но реално нанесен на лицето е безцветен. 

В описанието пише, че пудрата е фиксираща и матираща. Аз я използвам и за двете неща и съм доволна. Много ми харесва, че не придава допълнителен цвят на лицето ми, защото макар да не ми се вярва, всъщност имам няколко фон дьо тена, които ми пасват на тена.




Не бих казала, че Essence All About Matt! Fixing Powder е по-добра от другите ми пудри. Това, което ми харесва в нея е, че наистина фиксира добре грима, както и че не изглежда брашняна и не се забелязва, а същевременно си върши работата. Матира добре, но по някое време следобед се налага да сложа отново от нея. 

Страшно икономична е. Въпреки че я ползвам редовно, едва си личи, продължава да изглежда почти чисто нова. Не се разпрашава изобщо. Абе добро попадение си е. 

Аз я нанасям с любимата ми четка за пудра на Eco Tools

Не съм забелязала да фиксира кой знае колко добре коректора под очите ми, но дори и да го прави, не е за постоянно. Но аз така или иначе съм се примирила с този факт. Аз съм емоционален и усмихнат човек и няма начин да седя цял ден като мумия, само и само да не ми се вреже коректора в малките (да, оше са малки, йей) бръчици около очите. 

Смятам, че ще ми стигне за доста дълго време. Ако до тогава не намеря по-добра безцветна пудра, ще си я купя отново. Не знам защо досега не съм имала такава, това си е загадка за мен. 

Вие можете ли да ми препоръчате добра фиксираща безцветна пудра? 

Лека нощ от мен :)

11 коментара:

  1. аз имам варианта, който е на прах в кутийка - предполагам, че като състав са еднакви. Сякаш не е лоша, но имам чувството, че ако сложа една идея повече и стои един деликатен бял слой :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз слагам само малко в Т-зоната точно за да не се напластява и да не изглежда зле...

      Изтриване
  2. Преди време ползвах варианта на прах в кутийка, но не ми допадна толкова. Харесва ми тази на МАС, фиксира най-добре от малкото, които съм ползвала. Харесвам и варианта на Виши Дермабленд, но нея я поръчвах от Английски сайт, май в Бг ощя я няма?! Ползвала съм и една на Ейвън (но беше мноооого отдавна и не знам дали я има), но не бих я препоръчала. Та от тези 4 бих препоръчала МАС. Ако имаш опция поне я тествай :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за препоръката, може да пробвам тази на Мас :)

      Изтриване
  3. Има доста положителни мнения в Makeupalley, но на мен нещо ми се нрави. Не се справя с матирането, и при мен е много неикономична. Ползвам я от 1,2 месеца и вече се вижда дъното,то и количеството е по-малко от на другите пудри.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Жалко че не ти е харесала... нормално да е има различни мнения за продуктите, все пак всички сме с различни характеристики.. на теб коя пудра ти допада?

      Изтриване
  4. Аз имам прахообразната и при мен нито матира кой знае колко добре, нито фиксира. Но тук май трябва да спомена, че си спомням че след разговори с теб останах с впечатлението, че моята кожа е малко по-мазничка от твоята :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може, тя моята е по-скоро нормална към смесена... и все пак с някои фдтени се омазнява доста, а с този нямам проблем.. ама аз съм забелязала, че ние имаме различни предпочитания що се отнася до фдт, ето например на теб този Rimmel Stay Matte не ти допадна, а при мен той е бетон, без пудра, без нищо...

      Изтриване
    2. Ох, обърках се, мислех си че си ми писала за фон дьо тена на Covergirl :D ама ме разбираш, нали :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...