събота, 19 юли 2014 г.

Код: Цитрусови плодове

Здравейте!

Не си падам особено по яденето на плодове, особено на цитрусовите, но пък ги обожавам на фрешове, а напоследък обожавам и аромата им. Нямам идея какво ме привлича така неустоимо в тях. Мога само да предполагам, че е заради свежестта, от която се нуждая през горещите летни дни... 


Всичко започна с покупката на гела за измиване на лице на Garnier, който е с грейпфрут. Нямах нужда от него, но го погледнах защото бях чувала добри отзиви и го препоръчах на колежка. В момента, в който го помирисах, нещо в мен се отключи и от тогава съм все на цитрусова вълна.


Самият продукт е много хубав според мен, измива добре кожата на лицето, като я прави мека, но не и опъната. Да не споменавам удоволствието и насладата от страхотния му аромат. Толкова ми е свеж и ободряващ!
Вече запленена от подобни аромати, си купих два душ гела на Balea, единия с мандарина, а другия с портокал.


Предпочитам първия, просто защото мандарините са ми любимия плод през зимата (в общи линии ям мандарини през зимата и череши през лятото, до това се свежда яденето на плодове при мен). За пореден път купувам и хваля душ геловете на Balea. Достъпни са, а сега даже са намалени в DM. Ухаят супер, не ми дразнят или изсушават кожата, правят страхотна нежна и мека пяна... 

Сдобих се съвсем случайно и с шампоан с аромат на лимон. И още при първото ползване исках да си измия косата не два, а десет пъти само и само да усещам свежия аромат... Шампоанът е много добър, ползвала съм и друг от серията, светкавично ми успокоява раздразнения скалп...



Преди дни пък дойде поръчката ми от Avon и познайте какъв душ гел съм си поръчала без дори да осъзнавам - цитрусов. Ароматът му е силен и супер свеж, защото мирише предимно на лайм. Душ геловете на Avon ползвам постоянно, защото са на достъпни цени и имат страхотни аромати.


А кой е вашия аромат за лятото?

2 коментара:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...