вторник, 1 юли 2014 г.

Yves Saint Laurent Lipstick in 59 Golden Melon



Здравейте!

Аз като верен любител на червила нямаше как да пропусна едно 20% намаление в Sephora. Червилото, което ме беше грабнало още от преди това, е Yves Saint Laurent Lipstick in 59 Golden Melon. Разказах ви приключението ми в деня когато го купих ето тук

Без излишни приказки, нека ви покажа моето съкровище YSL 59 Golden Melon


Червилото е в златна и тежка метална опаковка, която е супер женствена и елегантна. За съжаление името го пише единствено на картонената кутийка, а на самата гилза пише само номера. 

Серията от която е 59 Golden Melon се казва Rouge Pur Couture. Цената, която аз платих с намалението, беше 52 лв. 


Цветът е прекрасен и идеален за топлите дни - розово прасковен с милиони златни частици. Финишът му е някак перлен и според мен ще стои разкошно на тен. Самите златни частици правят устните по-сочни и обемни. 


На моите устни цвета е по-скоро прасковен, докато в гилзата е по-скоро розов. Има металически отблясък, на който в другите червила не съм фен, но в това обожавам безапелационно. 



Консистенцията на червилото е малко суха, но пък това го прави адски издръжливо. Трябва да се внимава как се нанася, за да не стане на парцали. Най-добре е да не се слага на сухи и напукани устни, защото картинката няма да е приятна. От друга страна това червило не изсушава устните ми изобщо. 

Има аромат на рози, който само аз си усещам, дори когато червилото е на устните ми. 

Цветът е ярък и почти неонов, така че аз много внимавам с какъв грим го нося. Най-добре се съчетава с бронзирано лице, нежни прасковени или бежови сенки и много хайлайтър. 





На снимките цвета не се хваща никак добре за съжаление... 



Обичам това червило - изискано и качествено е, издръжливо и красиво. Струва си човек да има поне едно такова в колекцията си. С него се чувствам специална и сияеща. 

Друго такова червило нямам, напомня ми малко единствено на Max Factor Flushed Fuchsia 730 (вижте го тук), но YSL е по-хубаво със сигурност. 

Слагам си от червилото и ви пожелавам приятна седмица :)

12 коментара:

  1. Красота! Нюансът е прелест.

    ОтговорИзтриване
  2. Много красив цвят и ти отива :) честито, чаках го този пост

    ОтговорИзтриване
  3. Много красиво изглежда, въпреки че едва ли бих си го взела, точно заради шийна.
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
  4. Меги, с каква основа на грима си тук (фон дьо тен/пудра) - кожата ти изглежда уникално. Червилото също е супер разбира се.

    Нели

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Нели. Тук съм с течния фдт пудра на L'Oreal, но той за съжаление не се предлага в България... показала съм го в любимците си за юни :) Благодаря ти за милите думи :)

      Изтриване
  5. Червилото е уникално, но много трудно го намирам в Бургас :(

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...