петък, 31 октомври 2014 г.

October Favourites 2014

Здравейте!

Един от любимите ми месеци си замина, но то е само за да направи път на зимата и Коледа. Учудващо за мен не съм на вълна тъмни цветове и това ще си проличи по-долу в поста. Любимците ми октомври все едно не са за есента, а за пролетта. Но в такова настроение съм, какво да се прави. Дано през ноември да се прояви любовта ми към тъмните лакове и червила.
 
А сега, вижте любимите ми продукти за октомври.
 
 
Думата, която за мен описва изминалия месец що се отнася до гримове, е сияние и блясък. Спокойно, няма да показвам отново Mary-Lou Manizer. През октомври не ползвах пудра почти изобщо. Оставях фон дьо тена Lumi Magique на L´Oreal да покаже цялата си прелест.


Ако не бях толкова бледа и цвета ми пасваше както през лятото, щеше да е супер, но да не бъдем максималисти. Писала съм за този фдт преди време и все още ми е толкова любим, жалко че свършва.

 
Шоколадовата палитра на Too Faced е може би единственото нещо в този пост, което ми напомня за есента. Цветовете в нея са идеални за този леко мрачен и студен период от годината.
 
Всъщност и аромата на лосиона за тяло на Casyopea със жасмин също е подходящ за по-студените дни и нощи. Това е моя най-любим лосион за тяло на всички времена. Това е моя най-любим лосион за тяло на всички времена. Текстурата му е гъста и мека като кадифе, а за мириса на жасмин направо нямам думи... Този лосион ухае с часове по кожата ми, по чаршафите и дрехите ми също.

Червилото е номер 26 и е от новите нюанси на матовата серия на Golden Rose. Повече за него може да видите тук.

 
Бях забравила колко обичам ружа от Avon, чийто нюанс е peach, но на мен ми се струва по-скоро coral-pink. Стои много нежно и блестящите частици в него придават разкошно сияние и блясък.

Трудно открих лака Take it outside от есенната серия на Essie, но определено търсенето си е заслужавало. Тази смесица от сиво и тоуп е превъзходна. На ноктите стои някак спретнато и чисто.



Казвала съм, че не обичам моливи за устни, но този от glossy серията на Kiko ме спечели. Толкова е кремообразен, че щом си сложа веднъж от него, после трябва да го подостря. Но това не ми пречи, жалко само че така ще свърши бързо. Номер 604 е, а цвета е светло прасковено-розов, стои много естесвено.


Почти винаги над молива слагам и гланц от Kiko, който е в подобен нюанс. В него обаче има и блестящи частици, които създават приятен и ненатрапчив блясък.

За малко да забравя да спомена и очната линия на Essence, за която беше и последната ми публикация.


Лесно ми е да работя с нея, дълготрайна е и ми харесва крайния ефект.
 
А кои са вашите любимци? 

Хубава вечер!
 

11 коментара:

  1. Този крем за тяло ми стана интересен, къде се продават продукти на марката и колко струва? Много хубави любимци! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз също се включвам в питането :)

      Изтриване
    2. Момичета, щанд на Casyopea има в почти всеки мол в София, аз ужасно много им харесвам и свещите! Имат и сайт :

      http://www.casyopea.com/%d0%b2%d0%b0%d1%88%d0%b8%d1%8f%d1%82-%d0%bb%d1%8e%d0%b1%d0%b8%d0%bc-%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b4%d1%83%d0%ba%d1%82-casyopea/

      Изтриване
  2. Меги, отново си показала много хубави продукти. Направи ми впечатление лака като нещо, което би ми харесало и на мен, така че ще се опитам да си го намеря и да си го взема.

    ОтговорИзтриване
  3. Продуктите на Кико, изглеждат толкова сладки и бонбонести :) разкош :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дааа :)))) те всичките им продукти са страхотни и изглеждат супер...

      Изтриване
  4. Нещата от Кико привлякоха вниманието ми доста :Р Къде могат да се намерят?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От чужбина или от техния сайт, но доставката излиза много скъпо...

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...