четвъртък, 3 октомври 2013 г.

L'Oreal Lumi Magique Foundation

Здравейте!


Дойде време да ви поговоря в детайли за един много добър, поне според мен, фон дьо тен (за по-кратко фдт). Става дума за L'Oreal Lumi Magique Foundation. Това ми е втора опаковка от този продукт и все съм го купувала, когато е бил на промоция. За съжаление не помня точната цена, но да речем горе-долу около 21-22лв.



Първият път когато си купих този фдт избрах по-светъл цвят, а сега незнайно защо заложих на един тон по-тъмен - C4 Rose Beige. Мисля, че ми идва малко тъмен, но не чак толкова че да не мога да го ползвам. Неутрализирам цвета с малко пудра и готово.



Както се вижда от снимките, този фдт си има помпичка, което прави използването на продукта много лесно и удобно. Аз нанасям фдт с пръсти, защото така ми е най-удобно и най-бързо. От време на време ползвам четка или бюти блендер, но тези случаи са рядкост. Нужни са ми 2-3 изпомпвания за цялото лице, като понякога слагам само в Т-зоната или по разни петна и пъпчици. 

Консистенцията е една идея по-гъста от обикновено. Разнася се много лесно и се слива добре с цвета на кожата. 




















Имам този фдт отдавна, но едва сега като захладня започнах да го ползвам отново. Въпросът е, че финишът на този продукт е малко по-бляскав и не беше подходящ за горещите дни, когато лицето ми лъщеше доста често. Сега през есента когато кожата на лицето ми стана по-суха, този фдт е идеалната опция. Не бих препоръчала този продукт на хора с мазна кожа. 

Покривността е лека до средна и в никакъв случай не изглеждам все едно имам маска. Точно това, че стои супер естествено и безупречно ми харесва в този фдт. Не съм имала кой знае колко скъп фдт досега, но ми се струва, че L'Oreal Lumi Magique е точно такъв. Изглежда ми някак висококачествен. 



През последните две седмици използвам само този фдт и нямам никакви забележки. Траен е, не си променя цвета през деня, нито ставам на петна. Е, да, по някое време се налага да сложа малко пудра, но само в Т-зоната. 

Този фдт е един от любимите ми за по-студените дни. Кара лицето ми да изглежда гладко и безупречно.

А вие ползвали ли сте този фдт и какво мислите за него?

Надявам се, че бях изчерпателна, но ако ви интересува още нещо за този фдт, питайте на воля.


Приятен ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...