понеделник, 21 октомври 2013 г.

L'Oreal Colour Riche Balm

Добро утро!


Ако си спомняте, преди време (към края на август) си получих поръчаните гримчета от Щатите. И още тогава обещах да направя ревю на почти всичките неща, или поне на тези, които ми харесват. Е, дойде време да ви покажа единственото нещо, което малко ме разочарова, когато го видях, а в последствие се влюбих в него - крем червилото L'Oreal Colour Riche Balm в цвят 218 Rose Elixir. Цената на сайта, от който един приятел ми поръча нещата (www.ulta.com), e 7.99$. В България не съм виждала тези червила, но съм убедена, че ако някой ден ги пуснат на пазара при нас, ще са доста по-скъпи. И въпреки това, се надявам да ги има и при нас, защото си заслужават. 



Така изглеждаше червилото, когато го получих. Сега вече една трета от него я няма за мое голямо съжаление.

Трудно е да се избере цвят по интернет, затова аз заложих на нещо, с което никога не можеш да сбъркаш - телесно розово - нито много светло, нито много тъмно. Аз не съм човек, който не се осмелява да носи по-смели цветове червила, но този път ми се щеше да заложа на сигурното. 



На пръв поглед цветът изглежда доста розов и наситен, да речем една идея по-тъмен от устните, но... когато се нанесе на устните... почти няма цвят, само леееееко загатване за такъв. Въпросът е, че тази серия червила ненапразно са кръстени "balm", ама кой да обърне внимание на детайлите. Реално на устните ефектът е на балсам с едва доловим цвят и полу-гланцов завършек. 




И сега започва най-хубавата част от тази публикация. А именно, как така от разочарование за мен този продукт се превърна в must have. Въпросът е, че аз наистина обичам пигментирани и покривни ярки червила. А като пробвах това, ме хвана яд, че съм избрала именно него, такова едно безлично. Обаче с времето се оказа, че това е един просто страхотен продукт. Хем е балсам и наистина действа като такъв, омекотявайки перфектно устните, хем дава лек естествен цвят на устните, хем има и гланцов завършек. Така че в дните, когато имам нужда точно от тези 3 неща, а нямам време да слагам първо балсам, после червило, че и гланц накрая, просто посягам към това червило. То винаги е с мен. 



Формулата му е като масло, супер мека и кремообразна. Усещането на устните е много приятно, не лепне, не се усеща, а същевременно хидратира устните и им придава приятен естествен цвят. Това червило има и лек сладък аромат. Но честно казано, стига да не е някоя прекалено силна и химична миризма, не ми пречи, даже ми харесва. Тъй като това е балсаместо червило, издръжливостта му не е особено голяма, но на мен това не ми пречи. 



Ако трябва да сравня това червило с подобно на него, например Maybelline Colour Whisper, то L'Oreal печели безапелационно с качеството си. С удоволствие бих си купила и други цветове от серията, стига да ги пуснат тук. Хем така ще мога или да затвърдя теорията си, че при нас козметиката е по-различна от тази, която се продава в Щатите или Англия например, или да я отхвърля и да спя спокойно. 

А, и опаковката е супер симпатична и стилна, като същевременно се затваря плътно и няма шанс да се отвори в чантата. 

Това е всичко, което мога да кажа за това мое любимо червило. Ще продължа да си го ползвам постоянно и с удоволствие, както досега. 


Успешна седмица ви желая! <3


4 коментара:

  1. Мегунчо, напиши и за продуктите от които не си доволна :) Точно те са по-полезни дори от положителните ревюта - знаеш от какво да се пазиш. ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дообре, нямаш грижи, имам материал и за такава публикация :D

      Изтриване
  2. Включвам се и аз към искането на Valeia :) Ще ми е много, ама много интересно да видя има ли червило, което не харесваш, че с тази твоя страст към тях... :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сега ме хвърли в размисли и страсти... червилата, които не ми допадат раздавам на приятелки, не ги пазя за да може някой друг, който ще им се радва, да ги ползва... обаче, да ти кажа, това не е никак лоша идея и досега не ми беше хрумвала... май ще напиша няколко думи по темата :D

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...