събота, 26 октомври 2013 г.

Fashion Gallery Haul

Здравейте!


Реших, че е време да споделя с вас своите изгодни покупки от миналата седмица. Оказа се, че в квартал Люлин имало аутлет за дрехи и тъй като моя колежка е от там, реши да ни заведе заедно с още една колежка до този магазин, а и да ни покаже къде е отраснала. Разбрахме се буквално за 5 минути и на следващия ден бяхме там - с очаквания да си купим хубави неща. Е, трябва да бъда честна и да кажа, че очакванията ни бяха надминати. Магазинът се казва Fashion Gallery, близо до изхода от метрото и е на два етажа. Прекарахме там около два часа в пробване на дрехи и опити да намерим по някоя и друга хубава дрешка. Накрая си тръгнахме с по една голяма чанта, пълна с покупки.

Ето ги и моите.


Повечето дрехи са измачкани, защото съм ги носила. Сега повечето пак са за пране :)

От първия етаж си взех сива жилетка и ръкавици. Вторите няма да показвам в отделна снимка, няма смисъл. Те са снежно бели със сиви блестящи нишки. Цената им е 4лв., а марката е Tally Weijl.

Жилетката е на Bershka и цената й е 20лв.



Много е мека и приятна за носене, с дълги ръкави. Отпред е малко по-къса. Исках универсална жилетка, която да върви на всичко и смятам, че я намерих.

На втория етаж се оказаха по-интересните находки, или поне аз така смятам. Там именно намерих панталон и потник в цвят горчица. И двете неща са на Stradivaruis. Панталонът е 30лв., а потника 5лв. Тях вече ги носих в комбинация със сивата жилетка. Смятам, че това е един от любимите ми цветове за есен 2013. Сега съм в търсене на идеалния лак за нокти в такъв нюанс.

Попаднах и на зимен пуловер със златни акценти по него. Той също е на Stradivaruis и цената му е 25лв.


На снимката сякаш изглежда сив, но в реалност е по-скоро бежов. Много е мек и дебел, ще ме топли през зимата. Хареса ми, че отпред има акценти.

И последното и най-любимо нещо от цялото пазаруване е късо бежово шлиферче. То е някаква неизвестна за мен марка Pimkiе и цената му е 25лв.



Нямам много подходящи връхни дрехи за есента и реших, че това шлиферче трябва да бъде мое. Късо е, в бежов универсален цвят. Отзад има интересен акцент. Изглежда хем стилно, хем непретенциозно и удобно за всеки ден. Откакто го имам, всеки ден съм с него и го обожавам.

След шопинга се поразходихме из квартала и седнахме да хапнем в едно много симпатично и уютно заведение. Разбира се, след това не пропуснахме да посетим едно малко козметично магазинче. 



От там си взех хайлайтър на Constance Carroll, сенки на Moda, молив за вежди и бял лак за рисуване на Golden Rose. За съжаление лакът остана в офиса и затова липсва на снимката. Моливът за вежди вече го пробвах няколко пъти, идва ми малко сухичък, но пък цвета ми пасва идеално. Сега разбрах защо всички толкова много съжаляваха, че спират сенките на Мода. Моите са единични в нюанс 328. Доста мазни и блестящи в цвят шампанско. Аз по принцип предпочитам матови сенки, но реших да опитам тези така популярни. И ми харесват, доста елегантни са. Единствено не мога да разбера с каква четка да ги нанасям, че нещо засега не ми се получава. Може пък да опитам с пръсти, ще видим. А от хайлайтър определено нямах нужда, но тази марка рядко се намира, така че реших да жертвам 5лв.


Този ден на шопинг, разходка и хапване в приятна компания беше чудесен и затова исках да го споделя с вас. Надявам се ви е било интересно. Мисля да посещавам този аутлет поне веднъж в месеца, защото смятам че нещата и цените там си заслужават.


Приятен ден :)


6 коментара:

  1. Прекрасен шопинг! Със здраве да си ползваш всичко <3

    ОтговорИзтриване
  2. Ау, панталона и потничето в цвят горчица изглеждат сууупер!

    ОтговорИзтриване
  3. точно тези сенки се нанасят най-добре с апликатор

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знам дали имам някъде останал апликатор, защото ползвам само четки, но ще издиря все от някъде... Изключително много ти благодаря за съвета, имах нужда <3

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...