понеделник, 15 декември 2014 г.

Нови нещица - декември 2014

Здравейте!

Както традицията повелява, през декември точно когато не трябва да харча пари за себе си, се отплеснах и покрай подаръците за другите, купих и нещичко (добре де, няколко неща) за мен. Но пък ми е толкова празнично и коледно, че хич нямам угризения на съвестта. Купих страхотни подаръци за близките си, правих сладки за благотворителност и съм доволна от себе си, та се възнаградих за добре свършената работа.
 
Разбира се, имах нужда от някои неща, а покрай тях... е, познавате ме вече :)))
 
 

 
А също така получих и първия си коледен подарък - комплект душ гел и масло за тяло с къпина от Yves Rocher. Вчера пих горещ шоколад "коледна гора" от Costa и той беше с аромат на къпина. Този комлект мирише точно на него. Вече пробвах душ гела и е супер, маслото за тяло няма да отварям засега.
 

 
Сами виждате колко хубаво беше опакован с тази разкошна панделка в същия цвят като комплекта. Чак не ми се искаше да го отварям.
 
Попаднах на нов аромат в магазини Рефан - бразилски лешник. В състава има още масло от маслина и провитамин В5.
 

 
Пробвах и двата продукта и аромата и действието от тях ми харесва, особено това на крема за ръце. Ще им направя ревю скоро, затова няма да споделям повече. Само да ви кажа, че в момента има комплект от 5 неща с този аромат на цена 16,50 лв. което е супер изгодно.
 
Тъй като отново имам проблем с косопад, реших да си взема шампоан за целта и понеже не бях пробвала досега тези на Dove, си взех именно техен против косопад. Ползвала съм го вече 5-6 пъти и сякаш има лек резултат, но ще видя с времето. Това, което обаче ми допадна страшно много в този шампоан, е обема който придава на косата ми. Много съм доволна.
 
Любимата ми мицеларна вода на La Roche-Posay свърши и тъй като бях хвърлила око на новата на Bioten, си взех нея. Но не ми хареса, защото ми щипе на очите и е ароматизирана, а аз очевидно съм отвикнала от това и сега ме дразни. И вчера минах през Ремедиум за нещо друго, но погледа ми веднага закова промоционалната 400 мл опаковка от водата на La Roche и аз естествено я грабнах. *За справка - 200 мл. от водата струва 19лв. а 400 мл. около 22лв.
 

 
По принцип не показвам памучните тампони, с които си махам грима, но тези са ми любимите, защото са супер меки. На Agiva са, винаги има повече в опаковката и струват около 2,40 лв.
 
Дойде ред на декоративната козметика, която си взех.
 

 
Всъщност на снимката е и expert четката на Real Techniques, която получих пак като коледен подарък, но имах възможността сама да си я избера. Използвам я за контуриране засега и много ми харесва. Няма тяхна четка, която да не ми допадне.
 
Взех си и три лака, като два от тях са от новата серия на Golden Rose - Color Expert. Установих, че любимото ми доматено червено не отива на ноктите ми, затова ми трябваше по-тъмно, по-скоро кърваво червено (номер 26). А също не можах да устоя на номер 32, за който всички говорят. Червеният го пробвах и най-накрая си харесах ноктите в този цвят, класически и елегантен. Другият още не съм го пробвала, но си знам че ще ми хареса.
 
Essie Summit Of Style беше любов от пръв поглед. Видях го на ноктите на Лили Пебълс. Тя го слага над тъмно лилаво кафяв цвят и стои абсолютно зашеметяващо. Вижте нейното ревю на лака тук. Аз правя същото, слагам го над Флормар 323. Подготвям пост с моите три избора за коледен маникюр, така че го очаквайте!
 
Откакто чух, че бътър червилата на Nyx ще ги има и при нас, ги чаках с нетърпение. Избрах си цвета Bit of Honey. Цветът е доста светъл нюд, но на мен ми харесва. Формулата е наистина приятна за нанасяне и носене, но сякаш лекo изсушава устните.
 
Благодарение на Кристин вече имам и гланца на Tanya Burr в нюанс Picnic in the park. Отдавна го исках, но все беше изчерпан. Сега вече е мой и му се наслаждавам всяка секунда.
 
Знаете, че много харесвам новия фдт на Max Factor, затова реших да си купя и коректора от същата серия. Възползвах се, защото беше намален на 11,99 лв. Засега ми харесва, странно ми е само защо в него няма блестящи частици както във фдт.
 
И последната ми покупка пак е подтикната от голямо намаление. Взех си най-светлия цвят фдт L´Oreal True Match за 18,99 лв. Имам цвета след него и определено ми е тъмен, а самия фдт ми харесва, та затова си взех по-светлия цвят. Пасна ми по-добре от досегашния ми, но пак не бих казала, че е True Match.
 
Доволна съм от покупките си, само ме е яд за мицеларната вода на Bioten. По принцип много харесвам техните продукти и се надявах и този да ми допадне, но уви...
 
Между другото част от покупките си взех по време на среща с две от най-любимите ми бг блогърки - Кристин и Мариета. Благодаря ви, момичета, за прекрасната разходка, вечеря и сладки приказки! Благодаря и на любимата ми приятелка Веси за коледните подаръци <3
 
И след толкова дълъг пост, просто ще ви пожелая приятна вечер!
 

20 коментара:

  1. Страхотни покупки, както винаги! Откъде си взе Summit of Style, че определено го искам, и то много?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! <3 От ДМ си го взех, ама гледам че ги няма навсякъде... и в Лили не го виждам. Според мен трябва да потърсиш или да ти го взема аз и да се видим, за да ти го дам! хахахаа

      Изтриване
  2. Много хубави покупки. Цвета на червилото наситен ли е на устните или е по - скоро като гланц?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не е наситен, но пак има цвят, прилича донякъде на Color Whisper на Maybelline, ако ги знаеш...

      Изтриване
  3. Страхотни покупки!!Лакът е жесток.В моят блог съм правила ревю на продуктите на Рефан. Страхотни са <3 Обожавам техния аромат ..

    ОтговорИзтриване
  4. Коледните серии на Yves Rocher миришат прекрасно! И аз се обзаведох с повечето продукти от Fruits noirs, а комплектът Fruits rouges купих за мама и сестра ми. Май съм пристрастена.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз обаче мисля, че миналогодишните им аромати бяха по-добри..

      Изтриване
  5. Честити придобивки! Имам четката на РТ и много я харесвам, както и всички останали техни, предимно тях използвам напоследък.
    Лаковете също ми допаднаха и без това тези дни съм на такава вълна, този на Essie, ми грабна окото, видя ли бляскаво и започвам да се прехласвам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А на мен ми беше необходимо да го видя на чужди нокти, за да разбера че го искам :))) за четките мисля, че всички сме на едно мнение :)

      Изтриване
  6. Дано скоро пак се съберем тройката :))) Беше много забавно :))

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотни покупки! :)
    Червилото на Никс и True match са и в моя последен пост!
    Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Оо, страхотни покупки! Започнах и аз с Коледните подаръци..и за себе си, хаха

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз все още усърдно продължавам с подаръците за себе си :)))

      Изтриване
  9. Страхотни покупки.Честити. Но аромата на Рефан не е нов . Аз го пробвах преди доста време,даже имам е ревю за него в блога ми за няколко продукта. Страхотен е <3 Аз го обожавам .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти :) Съжалявам, явно съм се объркала, ама като ходя в Рефан толкова рядко и после всичко ми се струва ново :D

      Изтриване
  10. Няколко пъти ги заглеждам тези червила на Nyx в Златна рибка, но нещо все не посягам. Сега като го видях сред покупките ти обаче май ще се разходя още веднъж натам :))) Някак ми грабна окото

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...