четвъртък, 11 февруари 2016 г.

Празни опаковки - Февруари 2016

Здравейте!

Дойде време за нов пост с празни опаковки. Докато се наканя да седна да пиша по темата, се събраха още няколко изхабени продукта, но тях ще оставя за следващия път за да не става поста прекалено дълъг и отегчителен. Като споменах отегчителен, спирам с интрото...


       1. Yves Rocher Spiced Orange & Cinnamon душ гел 

Този душ гел ухае на топла и уютна зимна вечер. Беше ми подарък за Коледа и си го изхабих с удоволствие.


      2. Bioderma мицеларна вода

Това е една от най-добрите и любимите ми мицеларни води. Не знам вече колко опаковки съм изхабила от нея. Специално това мини шишенце е супер удобно за път. 

      3. Avon Senses Dreamland душ гел 

На теория този душ гел звучеше супер, само че на практика не ми хареса. Първо химичния му аромат, а и неуместния червен цвят... не е мой тип продукт просто...

      4.  Maybelline Better Skin коректор

Страхотен дрогериен коректор за под очите, който обаче свърши много бързо и имайки предвид, че не се продава в България, ме е яд... 


      5. Catrice молив за вежди

Любимия ми молив за вежди, от който естествено имам нова опаковка. Междувременно обаче намерих друг продукт за вежди и ще видим скоро дали ще може да измести молива на Catrice от сърцето ми... 

      6. Dove душ гел със шам фъстък

Душ геловете на Dove просто никога няма да ми омръзнат, особено този със шам фъстък. И аромата е разкошен, и консистенцията мека и пяната обилна... 

     7. Nivea Stress Protect - стик против изпотяване

Стиковете против изпотяване на Nivea ми допадат и при мен действат достатъчно добре. 

     8.  Balea Sweet Smoothie душ гел

Поредният дущ гел на Balea, от който съм доволна. Специално на този аромата му е толкова сладък и завладяващ, че ме е яд че не е траен. 

    9 и 10. Maybelline Lash Sensational спирала

Две опаковки от любимата ми спирала. В момента е намалена в DM и Lilly, така че ако и на вас ви харесва, сега е момента да се презапасите. Аз имам две нови опаковки и се чудя дали да не си взема още, имайки предвид колко бързо ги изразходвам.  

Тази година съм се съсредоточила в изразходването на повече неща от декоративната козметика. Надявам се в някой от следващите постове с празни опаковки резултата да си проличи...

4 коментара:

  1. Справила си се отлично! Завиждам за двете спирали, на мен ми отнема доста дълго време да изразходвам моите :)

    Надявам се да успееш да изразходваш повече декоративна козметика, както си запланувала. И на мен това ми е винаги целта, но при толкова много продукти е изключително трудно и просто нямам избор.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При мен пък спиралите и особено тази, ги хабя за отрицателно време, но аз винаги слагам по повечко слоеве... Заела съм се сериозно с изразходването на повече декоративна козметика, пък да видим :)

      Изтриване
  2. Изхабените ти продукти изглеждат толкова спретнати и запазени, че преди да прочета заглавието реших, че са нови покупки :D Спиралата определено се очертава да ми е най-любимата и на мен. Дано само не и променят формулата или четката...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха, благодаря ти! И аз си мисля, че най-вероятно ще сменят формулата по някое време, както правят с всичко хубаво... дано поне не е скоро.

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...