понеделник, 29 февруари 2016 г.

Любими продукти за Февруари

Здравейте!

И този месец, както и предния нямах много любими продукти, защото използвам и харесвам все едни и същи неща. Но през Февруари преоткрих някои позабравени неща. Освен това има една малка промяна в грижата за кожата ми, за която ми се иска да спомена.


Започвам с бюти блендъра, който бях зарязала за известно време. Но още от първото ползване се влюбих отново в него и всеки ден нанасям фдт-а си с него. Разнася толкова добре фдт-а, че кожата изглежда супер естествено и безупречно. Единствено ми е досадно да го мия след всяко ползване. Но си заслужава. 

Другото нещо, което съвсем не се сещах да използвам е четката за сенки 217 на M.A.C. Тя не само блендва сенките идеално, но също така е перфектна и за нанасяне на основния цвят на клепача. С две думи, тази четка е универсална и действа за секунди. Много е лесно да се работи с нея.


Сигурно сте видели лака Rimmel 300 Glaston-Berry в поста с новите ми придобивки. Това е един от онези лакове които виждаш и купуваш веднага, а след това не спираш да гледаш ноктите си и да им се радваш.


Червилото Estee Lauder Pure Color Envy Sculpting Potent нямаше този късмет да го заобичам от пръв поглед. Поръчах си го онлайн и си мислех, че ще ми стои по различен начин. Стори ми се твърде лятно. Обаче от месец го използвам постоянно, че даже го смесвам и с други червила че да ги направи по-хубави. Това е може би най-качественото и добро червило в колекцията ми. Меко е, но не се разтича, има плътен и страхотен цвят и не изсушава устните.

Напоследък ми се носят цветове в розовата гама и затова доста често използвах ружа Max Factor Creme Puff - 15 Seductive Pink. Интересен е този мъничък руж, защото съчетава в себе си няколко различни нюанса преплетени в деликатно блестящи нишки. Толкова го харесвам, че наскоро си купих още един цвят от серията.


Различното в грижата за кожата ми е био лавандуловата вода от ArminaBio. Получих я в една от кутиите на Good Box. Използвам я като тоник, особено сутрин след събуждане. Обожавам аромата на лавандула, защото е нежен и успокояващ. Тази био вода се отразява чудесно на кожата ми. Не само я освежава и успокоява, но и я поддържа в добро състояние.

Това са всичките ми любими продукти за изминалия месец. А вашите кои са?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...