четвъртък, 31 март 2016 г.

Любими продукти - Март 2016

Здравейте в последния ден от месец Март.

Най-накрая мога да кажа, че този месец използвах доста нови неща, които ме впечатлиха. Почти всички са купени наскоро и много се радвам, че са удар в десятката. 


  • Maybelline Colorblur - 05 I like to mauve it
Този молив-червило имам отдавна, но чак напоследък започнах да го използвам редовно. Цветът лилаво-розово хич не е мой тип, обаче някак се асоциира добре с преходния период между зимата и пролетта. А и не е лошо човек да експериментира понякога. 
  • Wjcon Automatic Lipliner 101 Naked
За последно толкова много харесвах молива за устни на Kiko. Този на Wjcon има своите недостатъци - например е лепкав, но пък преимуществата му надделяват. Даже сребърните частици в него, които открих в последствие не ме дразнят. Цветът е любимия ми телесно розово-бежов, който стои страхотно на устните, а и удължава трайността на всяко червило сложено над него. 
  • H&M Lipgloss - Blush
Този гланц за 2,99 лв. се оказа голямо попадение. Аз обожавам такъв тип полупрозрачни гланцове, които правят устните "стъклени". 

  • Golden Rose 60 sec Express Dry - 13
Мисля, че най-накрая успях да открия перфектния прасковено-розов лак за мен. Всички други досега са били или прекалено оранжеви, или прекалено розови. А този е златната среда. Малко трудно се нанася, но на два слоя нещата са под контрол. 
  • Essence The Velvets 05 Taupe Secret
Тези единични сенки се превърнаха в любимите ми на марката. Кадифено меки са, стоят матово на очите, блендват се добре и придават онази дълбочина на погледа, която аз харесвам. Освен това при мен са супер трайни (е, с любимата ми основа за сенки на Too Faced, разбира се). 
  • Catrice Prime and Fine Contouring Palette - 010 Ashy Radiance
Не говоря често за брозиращи и скулптуриращи продукти за лице, но бронзърът на Catrice си заслужава да се спомене. Напълно матов е, а цветът е перфектния микс от сиво и кафяво. С него контурирането на лицето е лесно като детска игра. Озаряващия продукт от палитрата още не съм го заобичала, понеже не ми е достатъчно пигментиран и наситен. А и аз в това отношение обичам тежката артилерия - а.к.а The Balm Mary Lou-Manizer. 

  • Max Factor Creme Puff Blush - 10 Nude Mauve
Нищо мораво не виждам в този руж аз, не знам защо за казва така. По-скоро е телесен с розов отенък, доста е светъл затова трябва да се наслагва до желания ефект. Има прекрасен сатенен завършек и стои много деликатно на лицето. Прекрасен е за дните когато искате повече сияние отколкото цвят. 
  • Golden Rose Terracota Powder 08 Radiant Highlighter
В дните когато само ружа на Max Factor не ми е достатъчен, над него обичам да сложа малко (лъжа, много слагам) от най-новия хайлайтър на Golden Rose. Той обаче според мен е твърде златно-прасковен и затова го приемам по-скоро като бляскав руж. Повярвайте ми, комбинацията от последните два продукта в поста е the best of the best ако обичате кожата ви да сияе. 
  • Tom Ford Neroli Portofino
Тук говорим за чиста и безусловна любов от първо подушване. Този парфюм ме отнася някъде отвъд реалността. Различен е, особен е, пристрастяващ е...


До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...