четвъртък, 24 март 2016 г.

Празни опаковки

Здравейте!

По традиция преди да изхвърля събраните празни опаковки правя пост за тях с мнението си. 

  • Raphael Rosalee душ гел и пяна за вана с лавандула
Не знам къде могат да се намерят тези два продукта с аромат на лавандула, защото ми бяха подарък. И двата бяха с по-гъста консистенция, която не правеше много пяна, но пък ухаеха много успокояващо. 
  • Garnier Fructis Grow & Strong шампоан
Вече имам втора опаковка от този шампоан. Измива добре косата и я прави по-жизнена. 
  • Sante Bio-Lemon & Papaya душ гел
Сдобих се с този душ гел от една от кутиите на Goodbox. Обаче за съжаление хич не ми хареса главно заради аромата на Tylol Hot...

  • Rexona Ultra Dy стик против изпотяване
Харесвам стиковете против изпотяване на Rexona и този не прави изключение. 
  • Dove Oxygene Moisture шампоан
Имах друг от същата серия, който ми хареса в пъти повече. Този не направи абсолютно нищо за косата ми. 

  • Sephora Mud Mask - маска за лице
Това е най-добрата маска за моето лице, която успя да ме избави от черните точки. Нямам търпение да си я купя отново. 
  • Balea Sweet Smoothie душ гел
Като качество не е нещо невиждано, обаче като аромат е невероятен - супер сладък, но не натрапчив. С две думи - удоволствие за сетивата.  
  • Essence Twilight Breaking Dawn - блестяща пудра за лице
Обожавах тази пудра за лице, защото е деликатно озаряваща. Ползвах я на цялото лице и ми придаваше много приятен лек загар и блясък. Но мисля, че ми омръзна вече. 

  • Nivea Waterlily & Oil душ гел
Това е един много приятен душ гел, който се пени страхотно и ухае нежно и някак уютно. Бих го купила отново. 
  • Apivita Cleansing Foam за нормална кожа
Страхотен измивен гел за лице, който възнамерявам да си купя отново. Винаги когато не ми се иска нещо да свършва, знам че ми харесва и ще го купя отново. Измива лицето ми достатъчно добре, не ми дразни или изсушава кожата, като същевременно я оставя чиста и мека. 



До скоро!

12 коментара:

  1. Поздравления за пудрата на Есенс, аз май никога няма да мога да я изхабя.
    А за тази маска на Сефора чувам толкова много, че мисля че е време да я пробвам :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти :) аз просто много я харесвах и използвах пудрата на Essence. А за маската на Сефора само хубави неща мога да кажа :)

      Изтриване
  2. И аз не мога да си представя да изразходвам пудрата на Есенс до край. :)) Добре си се справила!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз се присъединявам към поздравленията за Есънс :)) Помня, че имаш втора в запас. дано ти дойде желанието за нея ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нямам втора, мислех да си купувам, но се отказах..

      Изтриване
  4. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване
  5. Впечатлена съм, че си изразходила пудрата на Есънс, на мен ми беше прекалено златна и я подарих отдавна. Купих си пяната на Апивита и засега - много ми харесва. Напомни ми пак да си взема шампоан на Dove.

    ОтговорИзтриване
  6. Не знаех, че ДМ са пуснали и душ гел от захарната серия. Лимитирана или редовна серия е?
    -
    aoi-box.blogspot.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Знам, че преди беше лимитирана серия, но сега я виждам редовно заредена в DM.

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...