събота, 18 юни 2016 г.

Празни опаковки

Здравейте!

За последните два месеца се събраха доста изхабени продукти. По традиция пазя празните опаковки, за да ви ги покажа и да споделя мнението си. 

  • Palmolive Soffice Piacere - душ мляко с макадамия и какао
Обожавам душ геловете на Palmolive, а специално този аромат ми се очертава като най-големия фаворит. Прави супер мека пяна и ухае невероятно. 
  • Dove Powder Soft - дезодорант
Има нещо специфично в аромата на този дезодорант, от което ми става лошо. Интересното е, че на останалите хора много им допада. 
  • Dove Purely Pampering Shower gel - с кокосово мляко и листчета от жасмин
И жасмин обичам, и кокос, и душ геловете на Dove!


  • Garnier Fructis Grow Strong - шампоан
Този шампоан се отразява много добре на моята коса, затова си го бях купила отново. Освен това ми допада аромата му.
  • Avon Joyful Tropics Papaya & Peach - душ гел
Това е нов аромат в асортимента от душ гелове на Avon и според мен е супер свеж за лятото. 

  • Forte лакочистител
Бях си взела този лакочистител зимата когато носех много лакове с брокатени частици, защото ги сваляше по-лесно от масления на Lilly.
  • Vichy 24h Deodorant, aluminium salts free
Не знам дали знаете, но дезодорантите в чийто състав има алуминий са много вредни. В стремежа си да започна да използвам такива без тази съставка, си купих този на Vichy. В началото ми се струваше, че върши работа, но след това се убедих че не е така, за съжаление. 
  • Benefit PoreFessional - база за лице 
Размера на това мини е обратнопропорционално на мнението ми за продукта. Сменях го поне 10 пъти и накрая пак не мога твърдо да кажа харесва ли ми или не. 

  • Nuxe Bio Beaute Contour des yeux - крем за очи
И тук съм със смесени чувства. Отначало този крем за очи ми допадна, после осъзнах че не върши кой знае какво за мен и накрая май се развали, защото аромата му стана много химичен, а и започна да ми дразни на очите. Няма да го купя пак.


  • Maybelline Dream MAT Powder - 05 Apricot Beige
Имам тази пудра отдавна и я използвах ежедневно за фиксиране на грима ми, но така и не видях нещо специално в нея. Не смятам и че е чак толкова матираща. 
  • Lilly - маслен лакочистител
Поредната празна опаковка от любимия ми лакочистител.


  • Eveline 8 in 1 - подхранващ лак за нокти
Аз го ползвах като база и честно казано такъв добър резултат през живота си не съм виждала. Откакто използвам този лак цепенето и лющенето на ноктите ми престана и са здрави както никога досега. Страхотен продукт! Вече имам ново шишенце. 

Имам още няколко продукта от декоративната козметика, които са почти празни, но ще ви ги покажа в следващия пост с изхабените неща. 

Чао!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...