събота, 4 юни 2016 г.

M.A.C Haul

Здравейте!

Все се каня да седна и да напиша пост с последните си покупки от M.A.C, но напоследък нямам много време за блога. Обаче има толкова много неща, за които искам да ви споделя, че трябва да се стегна и да се завърна в блог пространството. 

За днес съм подготвила 3 червила и крем-хайлайтър от M.A.C.


  • M.A.C Strobe Cream (мини опаковка от 30 мл., 20 лв.)
Дори не знаех, че така известния strobe cream има свойствата на крем. Все си мислех, че е просто кремообразен хайлайтър. Оказва се, че е 2 в 1. Не знам колко е хидратиращ, но попива бързо и не ми омазнява кожата. Купих си го главно заради блясъка, който трябва да придава на лицето. В жегите ползвам матови фдт-и, но ми изглеждат прекалено пудрено, затова искам нещо озаряващо под тях, което да балансира положението. 


Ползвам Strobe Cream като база, под грима си или понякога директно го смесвам с фдт. Самостоятелно нанесен, този крем прави лицето толкова лъскаво, че чак е прекалено. Обаче под грима ми пък почти не се забелязва. Още не съм успяла да открия точния баланс. 


Shy Girl, Runway Hit, Honeylove

  • M.A.C Honeylove 
Едни от любимите ми видеа за гледане са тези, в които момичетата споделят колекцията си от M.A.C червила. Едно от най-често споменаваните червила в нюд гамата беше Honeylove. Но когато го видях в магазина ми се стори твърде тъмно и кафяво. В последствие все пак реших, че ще е хубаво щом всички така го хвалят. Матов нюд е, в бежово-кафеникав нюанс. Това червило е толкова далече от моята комфортна зона, че няма повече накъде. Никога не бих се загледала в него, ако не бяха тези отзиви. Да ви кажа честно, много го харесвам. Стои някак изтънчено и изискано и прави устните пухкави. 



  • M.A.C Runway Hit
Много ми е трудно да определя точния цвят на това червило. То е от Retro Matte серията, което значи че е много матово и с по-суха консистенция. Въпреки това е меко и не ми изсушава устните, даже понякога забравям че съм с него. Цветът е много странен, нито коралов нито пък оранжев. Хем е ярко, хем не е... Стои много шик и мисля че за лятото ще е страхотен избор. 


  • M.A.C Shy Girl
Това беше първото червило, което исках да си взема от M.A.C. Но тогава ми се струваше твърде оранжево. Много съм грешала за него, защото реално е прасковен нюд. Има малки златни частици в него, но са много нежни и не си личат особено. Това червило мога да нося абсолютно всеки ден без да ми омръзне. То е кремообразно (cremesheen). 


Много харесвам червилата на M.A.C, защото са комфортни са носене, имат голямо разнообразие от цветове и формули. Цената им е 37 лв

Има още много цветове, които искам да прибавя към колекцията си, но ще бъде по-нататък. Засега толкова. 


Приятен ден!

2 коментара:

  1. ехе, 20 лв. тя без пари, за 30 мл. особено, аз бях останала с впечатление, че е по-скъпа. Или по-скоро на базата на високите цени в дрогерията цените на Mac вече не изглеждат толкова големи. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хм, не се бях замисляла, но си напълно права за цените в дрогeрията, неоправдано високи са според мен. И наистина, като се замисли човек, 20 лв. за 30 мл крем от M.A.C не е чак толкова много :D

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...