събота, 30 юли 2016 г.

July Haul + Favourites

Здравейте!

Досега не съм правила подобен 2 в 1 пост, но си мисля че мога да съчетая новите придобивки и любимците за месеца в едно тъй като повечето се припокриват. Сякаш отдавна не съм се радвала така на новите си гримове както този път. 

Представителите на Aura ми изпратиха 4 техни нови продукта от серията Miss Patisserie, като този път всичките са в ярък розово-цикламен цвят и нямам търпение да си ги нося. 

лак - 438, руж - 226, червило - 714

Мариета не само ме зариби по моливите за устни на Kiko, но беше така добра да ми донесе няколко, както и едно червило. Също така ме снабди с така хваления молив за устни Rimmel Exaggerate Eastend Snob. Тепърва пробвам нещата, като обаче вече си имам отявлен фаворит - автоматичния молив Everlasting Color Precision 401. Много е мек и кадифен като консистенция, освен това цвета ми пасва чудесно и прави устните ми пухкави. 


Червилото Velvet Passion 303 е матово и в цвят пепел от рози. Грам не го усещам на устните си, толкова е меко и удобно за носене. А молива Creamy Colour 301 е най-трайния молив за устни, който притежавам. Залепва за устните и не мърда. 

Имах нужда от слънцезащитен продукт за лице и реших да заложа на една от любимите ми марки за бяла козметика - La Roche-Posay. Взех си Anthelios XL със слънцезащитен фактор 50+ и съм супер доволна. Лицето ми е защитено перфектно от слънцето. 


Не мога да повярвам, че новата колекция на Essie може да бъде намерена по нашите магазини. Взех си мръсно белия Coconut Cove, който прилича на Blanc, но е е толкова снежно бял. 

От сайта на feelunique си поръчах няколко неща. Едно от тях е несесерче от Zoella. На живо е дори по-сладко, но много по-малко отколкото си го представях. Видях, че матовия фдт Maybelline Matte + Poreless го има на сайта и понеже моята опаковка вече свърши, реших че имам нужда от нова. Цвета 220 ми пасва на тена в момента перфектно. 


Вярна на себе си, избрах шантав цвят червило за лятото - NYX Intense Butter Gloss в цвят Banana Split. Това хич не е гланц, направо си е течно червило, и то в неонов оранжево-жълтееш цвят. Това ярко сигнално червило ми е може би най-любимия продукт за това лято. 

Пак в оранжево e и балсама за устни Maybelline Baby Lips Electro, Oh! Orange. Взех си го не заради качествата му на балсам, а защото исках малко цвят когато отивам на плаж. 

Последният продукт в оранжев цвят е лака 033 Happily Ever After от новата серия на Rimmel - Super Gel. Цветът е супер, качеството на лака страхотно, както на всички от марката. 


И последния ми нов и любим продукт е отново за устни и отново ярък. Sephora Cream Lip Stain 09 е коралово матово течно червило. Цветът е толкова интензивен, че аз слагам съвсем малко и го разнасям с пръсти. Не изсушава устните и е комфортно за носене. 

Извинявам се, че този път не съм сложила цените на продуктите, но повечето са купувани отдавна и не съм запазила касовите бележки. 

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...