неделя, 31 юли 2016 г.

What's in my makeup bag

Здравейте!

Ако ви е любопитно какви гримове нося ежедневно в дамската си чанта, този пост е за вас. Поне веднъж два пъти през деня си проверявам грима и го подновявам ако се налага. Това се отнася главно до червилото. Винаги имам поне няколко продукта за устни в несесера с гримове.


Този несесер е от магазин Stradivarius, но не му помня цената. Гледах наскоро, че са пуснали подобни, само че с други надписи. Доста е голям и събира много неща. От плат е и може да се пере. Аз доста често сменям несесерите, защото все си харесвам нови. Купувам си ги предимно от H&M. 

Освен няколкото червила, си нося и някои задължителни и скучни неща като нокторезачка и пинсета. Човек никога не знае кога ще му се счупи нокът...


Също така за човек като мен с дълга коса е задължително да има винаги в себе си ластик и фиби. 

Доста често подменям продуктите за устни, но другите неща са си все едни и същи. Винаги имам в несесера си матиращи листчета, пудра и четка за пудра, както и коректор


И въпреки, че в опаковката на пудрата има огледало, винаги с мен е любимото ми компактно огледало на Revlon, което ми беше подарък към покупка. 

След матиращите листчета използвам любимата ми пудра Bourjois Healthy Balance. Матира кожата, придава лека покривност и прави лицето ми кадифено. 

Четката, с която нанасям пудрата е от Essence. Не е кой знае какво, но върши работа. 


А когато имам някой недостатък по лицето, го прикривам с кремообразния коректор Bourjois Happy Light. Има добра покривност и е траен на моята кожа. 

Вчера в поста с новите придобивки ви показах и кои са любимите ми сред тях. Едно от тях е ярко оранжевото течно червило Nyx Intense Butter Gloss в цвят Banana Split. Мисля, че нямам по-ярко червило в колекцията си. 


червилото на NYX

Останалите са розов нюд от новата серия на Kate Moss за Rimmel в розово-златната опаковка (номер 54), кадифено матов молив на Kiko (номер 401) и прасковено-розов глос от H&M  Metallic Peach (продават ги на касите и са по 3 лв.). 

Вие какво задължително носите с вас през деня?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...