сряда, 10 август 2016 г.

Празни опаковки - лято 2016

Здравейте!

Броят на изхабените от мен продукти в последно време се увеличи и затова е ред на този пост. За мен празни опаковки е равнозначно на пост с мини ревю за всеки от използваните докрай продукти. За мен лично такива публикации са много полезни и любими, затова ги правя и аз.

  •  Palmolive Soffice Piacere - душ гел с с макадамия
Това ми е новия любим аромат от душ геловете на Palmolive. Като качество те са страхотни и ги купувам редовно. 
  • Balea Sweet Smoothie - душ гел
Това ми е може би трета изхабена опаковка, но явно този аромат вече ми е писнал или са го променили, защото вече не ми харесва толкова. 
  • Balea Creme Oil - душ пилинг с ванилия и бадем
По принцип избягвам да ползвам пилинг за лице или тяло, защото имам много бенки по тялото и не искам да рискувам. Обаче аромата на този душ пилинг толкова ми допадна, че си го купих. Изненадващо за мен частиците бяха супер нежни и малки и не ми деряха по кожата. 
  • Adidas Soft Honey - душ гел
Имах нужда от нов душ гел, но бързах и съвсем случайно грабнах този, защото беше намален. Ухае супер нежно и приятно, а текстурата му е мека и кремообразна. 
  • Yves Rocher - душ гел с кокос
Сякаш имах по-големи очаквания за този аромат. Стори ми се прекалено изкуствен, а консистенцията някак рядка. 

  • Armino Bio - лавандулова вода
Използвах тази вода като тоник и бях адски доволна. Премахваше излишния себум от лицето ми и матираше кожата. 
  • Здраве Актив - шампоан против пърхот
Този шампоан за чувствителен скалп определено ми помага и затова когато усетя, че имам нужда си го купувам. 
  • Nivea Powder Touch - стик против изпотяване
Знам, че този тип продукти против изпотяване са много вредни, обаче лятото е неизбежно да ги използвам. 

  • L'Oreal True Match Vanilla Rose - фдт
Много обичам този фдт, даже смея да кажа, че ми е един от любимите. Стои супер естествено, просто като втора кожа. Имам и по-тъмен, сега ще доизхабя и него. 
  • Rimmel Match Perfection 010 Ivory - коректор
Този коректор е страхотен избор за ежедневен и лек грим. Хем прикрива тъмните кръгове, хем озарява зоната под очите, хем не се забелязва на лицето. Перфектен е за мен. 
  • L'Oreal False Wings Sculpt - спирала
Невероятна е тази спирала. Придава обем и дължина на миглите и те изглеждат почти като изкуствени. Имам вече нова опаковка. 
  • Maybelline Matte + Poreless 128 Warm Nude - фдт
Това е един много добър фдт, който матира кожата, но същевременно има сатенен завършек. Този ми е от Щатите, сега имам нов, от feelunique и се опитвам да разбера дали са еднакви. Между другото наименованието Poreless е съвсем на място, защото този фдт правеше кожата ми да изглежда напълно безупречна. 
  • Too Faced Born This Way Light Beige - фдт
Ето това е най-любимия ми фдт за всички времена и планирам да си го купя отново. Но ще бъде през есента, че през лятото когато кожата ми е мазна, хич не е траен. Ревю за него тук


Вече започнаха да се събират още нови празни опаковки, но ще ги покажа следващия път, че този пост и без това стана дълъг.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...