неделя, 14 август 2016 г.

Galenic Pureté Sublime Cleansing Gel - ревю

Здравейте!

Искаше ми се да напиша това ревю преди да съм изхабила гела за измиване, който ползвам през последните два месеца. Странно, но когато търсех ревюта на български за Galenic Pureté Sublime Cleansing Gel не намерих нито едно. А щеше да ми е от полза. Затова именно днес мисля да направя ревю за този продукт, пък дано е от полза за някой. 


Когато си търсех нов измиващ продукт за лице, жената в аптеката горещо ми препоръча пяната на Galenic. Аз обаче предпочетох първо да проуча продуктите на марката и когато след това отидох до Ремедиум да си я купя, нямаше бройки. Но пък вече бях заинтригувана от Galenic, а течеше намаление на техните неща, затова реших да си взема Galenic Pureté Sublime Cleansing Gel. Помня, че платих за него 20 лв

На опаковката не пише точно за какъв тип кожа са продуктите от тази серия, но мисля че е за комбинирана. Поне с такова впечатление останах след като се порових в сайта на Galenic. Не съм чак толкова запозната с тази тема, но мисля че няма вредни съставки в продуктите на марката. 



Консистенцията е гелообразна, но не гъста. 

150 мл са по-малко от обичайните 200 мл за такъв тип продукти. Не знам дали е заради това, но доста бързо му видях сметката на гела. Стори ми се неикономичен

Наистина почиства кожата много добре. Понякога го ползвам даже да си махна грима и се справя перфектно. Понеже е за смесена кожа, малко ми изсушава кожата от време на време, но е е нищо драстично. Използвам го ежедневно и сега за през горещия период от годината ми е перфектен. Не го препоръчвам за хора със суха кожа обаче. Въпреки, че малко изсушава, не оставя кожата опъната, а по-скоро чиста и мека

Galenic Pureté Sublime Cleansing Gel ми допадна много и като качество бих го сравнила с други мои любимци като Apivita, Clarins и Clinique. 

Вие пробвали ли сте продукти на Galenic и ако да, какво мислите за тях?

2 коментара:

  1. Имах мостричка на крема им Nectalys и се влюбих. С удоволствие бих си го взела, само да изразходя запасите. :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...