понеделник, 17 октомври 2016 г.

Празни опаковки - есен 2015

Здравейте!

Толкова много празни опаковки са се насъбрали, че този пост ще е доста дълъг. Но не ми се иска да го разделям на две части, защото междувременно се трупат още изразходени неща. 

  • Avon Naturals Coconut & Starfruit душ гел 
Хубав и евтин душ гел с интересен аромат. 
  • Palmolive Strawberry Touch душ гел
Не ми хареса изобщо. Има прекалено силен и изкуствен аромат. 
  • Balea Zucker Sub душ гел
Този аромат е от лимитирана колекция и ухаеше сладко и много приятно. 
  • Avon Calming Tuscany душ гел
Този душ гел ми беше голям любимец, защото мирише също като един от любимите ми парфюми - Tom Ford Neroli Portofino. 
  • Lush Yuzu and Cocoa душ гел
Първият ми продукт от Lush и голямо разочарование. Не миришеше както в магазина, хич не се пенеше и не ми допадна изобщо. 
  • Palmolive Soffice Delicatezza душ гел
Обожавам душ геловете на марката и този не прави изключение.

  • Nivea Double Effect стик дезодорант
За съжаление през лятото стиковете без алуминий не ми бяха достатъчни, затова трябваше да заложа на добрите стари такива с вредни съставки. Тези на Nivea ми харесват. 
  • L'Oreal Elseve CICA-creme - крем за коса
Много ми хареса този крем за разплитане и подхранване на косата. Върши страхотна работа. 
  • Schol Shoe Spray - спрей за обувки
Спрейовете за крака и обувки на Schol са невероятни и ги използвам редовно. 
  • Avene Eau Thermale - термална вода
Тази мини опаковка всъщност ми стигна за доста време. Преди не разбирах смисъла на термалната вода, но с времето все повече виждам благотворните й качества. 
  • La Roche-Posay - мицеларна вода
Любимата ми мицеларна вода, която обаче временно замених с розовата на Bioderma. 
  • Le Petit Marseillais шампоан за коса, склонна към омазняване
Обичам този шампоан, почиства добре косата, само дето ми се струва, че ми раздразни скалпа. 
  • Avon Advanced Techniques - серум за сухи краища на косата
Поредната опаковка от това течно чудо, обаче ми се струва, че косата ми вече прекалено е свикнала с него и вече не й действа толкова добре както преди. 
  • Rexona Linen Dry - стик против изпотяване
Продуктите против изпотяване на Rexona действат супер ефективно при мен. 

  • L'Oreal True Match - Rose Beige, фдт 
Много обичах този фдт. Сега вече след като изхабих последната опаковка от старата версия, която имах, ще ползвам новата и ще споделя дали се различават. Само дето тотално съм сбъркала цвета си и май ще го ползвам чак през лятото. 
  • Batiste Medium Brunette - сух шампоан
Тази версия ми харесва заради това, че не оставя бели следи в косата, но сякаш ми се струва че другите видове са по-ефективни като действие. 
  • Bioderma Sensibio - гел за измиване на лице
Взех това мини от една аптека и то взе че се представи чудесно. Определено ми допадна и бих си го купила отново. 
  • L'Oreal Skin Perfection - гел за измиване за суха кожа
Със смесени чувства съм относно този продукт. Хем ми хареса колко е мек като коприна, хем сякаш не почистваше чак толкова добре. Средна работа е. 
  • Nuxe Bio Beaute - балсам за устни с праскова
Разкошен балсам за устни, точно такъв какъвто аз харесвам - по-течен и мазничък. На моменти само той ми е спасявал устните. Бих си го взела отново. 
  • Essence Light of Orient - 02 Oriental Beauty, молив за вежди
Този молив за вежди е правен за мен, убедена съм. Перфектен е - точно моя цвят е, мек е и се нанася лесно, но не се размазва през деня, абсолютно не мърда от мястото си цял ден. Жалко че е от лимитирана колекция, но добре че имам още 4 бройки от него. 

Както винаги и в този пост с празни опаковки имам любимци, както и не особени фаворити. Да видим какво ще намери място тук следващия път. 

Чао!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...