неделя, 30 октомври 2016 г.

Любими продукти - Октомври

Здравейте!

Никога не съм знаела какво да е интрото в постовете ми с любимци. Просто самото заглавие казва всичко - любимците в грима за последния месец. Така че преминавам директно на темата (снимките и какво мисля за продуктите). 


Някой случайно да знае защо спиралите на L'Oreal изсъхват толкова бързо? Miss Hippie Mega Volume е дори по-добра от предния ми любимец пак на L'Oreal, обаче й видях сметката само за месец и половина. Аз вярно че слагам по минимум три слоя (P.S. най-много време от направата на грима ми отнема слагането на спирала), ама ми се струва че дори и така, пак трябваше да я ползвам поне още някой и друг месец. Сега вече не е намалена, ама пак ще си я купя. 


От поне два месеца все забравям да включа в постовете с любимците прахообразната пудра на Aura. Това е най-добре запечатващата грима и най-матиращата пудра на всички времена (поне в досегашния ми опит с пудрите). Но ако се прекали с нея, оставя бял отпечатък по лицето. 


Правих ревю за най-новия фдт на Catrice, в което не звучах очарована заради няколко недостатъка. Но като ги изключим и се концентрираме в положителните качества, то HD Liquid Coverage Foundation успя да намери мястото си в този пост. Защото е матов и издържлив, и защото продуктите нанесени над него остават в порядъчен вид до края на деня.

Когато видях в Сефора мини на известния бронзър Benefit the Hoola, много се навих да го пробвам. Досега честно казано съм оставала почти все разочарована от техните продукти, но този път съм доволна. Бронзъра е в перфектен за мен цвят, не е оранжев, достатъчно светъл, но не незабележим. Матов е и траен.  


Наскоро открих идеалния лак за есен 2016 - Flormar Royal Maroon. В тия кръгли шишенца се крият доста плътни лакове. Специално този е перфектното бордо, което на ноктите не изглежда черно. Имам проблем с тъмните лакове - всичките изглеждат черни. Но този не!


Още миналия месец ружа Milani Romantic Rose ми беше любимец, но поради факта че не е много пигментиран не го сложих сред любимите си продукти. Обаче е толкова нежен и красив, че това че не е с кой знае  колко наситен цвят даже май е качество в случая, а не недостатък. 


От Revlon бяха така мили да ми изпратят две от новите им течни матови червила (които, между другото чаках от дълго време да се появят при нас), По-яркото запазих да нося през пролетта и лятото, а нюда 630 Seduction не мога да спра да нося. По някое време от нюд става леко розово и оставя стейн на устните ми. Мекичък е като кадифе и мирише на сладки. Мммм.

Напоследък не пия много вода, а и като добавим студеното време и матовите червила, това неминуемо води до изпръхнали устни. Верен помощник в хидратацията ми е миналогодишния любим балсам за устни Pistachio на Crazy Rumours. Освен това обожавам аромата му.

Ами, това беше. Вече съм готова за ноември, есенните гримове и топлите шалове-одеала.

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...