сряда, 12 април 2017 г.

Project Pan 2017

Здравейте!

От време на време сядам и си разглеждам колекцията от гримове. Често подменям нещата за ежедневния ми грим, но въпреки това установих, че когато нещо ми харесва много, използвам предимно него и забравям за другите си гримове. Така ми хрумна идеята да събера на едно място няколко позабравени продукти, които харесвам и да си поставя за цел да ги използвам по-често, а защо не и да довърша до край.


  • Clarins Instant Concealer 01
Много го обичам този коректор, ама понякога се разсейвам от някои нови неща и забравям за него, а го имам отдавна и вече му е време да бъде изхабен.
  • Rimmel Lasting Finish - 103 True Ivory
Това е един фдт, който помня че много харесвах и използвах. Обаче не съм се сещала за него отдавна и си стои забравен в чекмеджето.


  • Bourjois 123 Perfect CC Cream - 32 Light Beige
По принцип не съм фен на бб/сс кремове, обаче този на Bourjois си е направо фдт според мен. Има много добра покривност и стои естествено на лицето. Имам го от векове и се чудех дали да не го изхвърля, но все още си мирише хубаво и не виждам да е с променена консистенция. Та ще му дам още един шанс. Днес съм с него и определено се сетих защо така го обичах.
  • Manhattan Compact Powder
Имам няколко пудри, а харесвам най-много тази на Bourjois (Healthy Mix). Затова си поставям като задача да изхабя поне тази на Manhattan, която не е лоша, но не е и кой знае какво.


  • Bourjois Happy Light Concealer
Рядко използвам коректори на зона, различна от под очите. Несъвършенствата по лицето си прикривам предимно само с фдт. Но от време на време се налага да го използвам и даже вече съм му видяла дъното. Мисля по-често да му давам шанс да е на тоалетката ми, а не прибран в шкафа.
  • Essence Light of Orient Bronzer - 01 Sunkissed Beauty
Този продукт е от лимитирана колекция на Essence, но пък е един от малкото бронзъри от дрогерията, който ми харесва. Използвам си всичките неша, които харесвам, без значение дали са лимитирани или не. Не виждам смисъл в това да ги пазя, а точно обратното - редно е да ги ползвам и да им се радвам. В последната половин година използвах само и единствено Benefit Hoola и ми се струва че е крайно време да разнообразя.
  • The Bodyshop Honey Bronzer 02
Много, много любим продукт, който обаче също имам от доста време и ми се иска да приключа.
  • Korres Lip Butter - Jasminе
Този балсам е моята голяма любов, но вече е време да му видя дъното, защото го имам от векове. Още си мирише сладко и приказно, още е най-ефективния балсам за моите устни, още ми е постоянно на нощното шкафче и точно затова искам да го изхабя преди да се е развалил.


  • H&M Lip gloss - Blush
Това е един много универсален гланц за устни, който придава доста блясък на устните. Почти прозразчен е, но е супер сочен. Вече е наполовина, затова си мисля че няма да ми е трудно да го изхабя.
  • MAC Coral Bliss lipstick
Знаете за пристрастеността ми към червилата на MAC. И тъй като постоянно си купувам нови, си мисля че няма да е никак зле и да ги ползвам докрай. (Само за да имам оправдание да си купя нови, разбира се). Специално Coral Bliss ми е едно от първите, които си купих, освен това е в коралов нюанс, който аз обичам да нося ежедневно.

Надявам се този пост да ми напомня да използвам вече позабравените любими продукти. Също така се надявам скоро някои от тези неща да присъстват в постовете с празни опаковки.

Вие използвате ли всичко, ама наистина всичко което имате в грим колекцията си или по-скоро влизате в една рутина?

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...