събота, 21 март 2020 г.

Любимите ми гримове

Здравейте!


Ако ви се чете за гримове и ви е интересно кои са моите любими за последните месеци, можете да ги видите по-долу. 




  • Vichy Mineral Blend - 03 Gypsum

По принцип не съм особен фен на фдт-ите на марката, но този е изключение. Леко покривен е и има  озаряващ ефект. Чудесен ми е за ежедневието и в дните когато искам повече блясък на лицето. Има и още един плюс - хидратиращ е.
  • Revlon Photoready Candid - 220 Sand Beige
Този фдт е противоположност на предния - има средно до плътно покритие. По-матов и по-издържлив е. Ползвам го, когато искам гримът ми да е една идея по-перфектен или пък когато имам повече несъвършенства за прикриване. 


  • Dior Backstage - 1,5 N
Новата ми любов! Има средно покритие и много красив естествен финиш. Единствено ми се иска да е малко по-сатенен и да дава повече блясък. Иначе във всяко друго отношение е перфектен - най-вече ми харесва това, че е страхотна база за гримовете нанесени над него издържат цял ден, буквално. 



  • Jouer Essential High Coverage Concealer - Creme Cafe

Имам го отскоро, но ми харесва от първия път, в който го сложих. Наистина е покривен, каквито коректори аз харесвам и ползвам, но не е изсушаващ (като новия на Too Faced например). Стои естествено и не се врязва в бръчките около очите ми много! Примирила съм се, че на тези години вече няма такъв коректор, който да не си личи...Само цветът можеше да е една идея по-светъл. 

  • Fenty Sun Stalk'r bronzer - Inda Sun
Марката гримове на Риана не ме е разочаровала досега (по-долу имам още един любимец). Този бронзър е като лек слънчев загар за мен. Има приятна мека текстура и стои много естествено. С него е трудно да се прекали, винаги стои добре. 


  • Golden Rose Nude Look Full Volume Definitive Mascara - Deep Black
Много съм капризна що се отнася до спирали. Имам 3-4 любими и рядко някоя друга може да ме впечатли. Обаче тази от новата линия на Golden Rose ме изненада много приятно. Може да се каже, че е почти двойник на любимата ми Paradise на L'Oreal. Прави миглите черни и обемни. Имам доста неща от новата колекция Nude Look, ако ви е любопитно мога да направя пост за тях. 


  • Laneige Lip Sleeping mask (berry) & Lip Glowy Balm (Grapefruit)
Ако има нещо, което да ми е най-любимо от целия пост днес то това е балсама/гланц в тубичката с аромат на грейпфрут. Почти прозрачен на цвят е и има благотворния ефект на балсам за устни и ефекта гланц със стъклен завършек (без да е лепкав). За мен е уникално добър. Маската за устни в бурканчето е много мек и мазен балсам за устни, който също омекотява и подхранва устните много добре. Нея я използвам вечер и сутрин докато се гримирам. 

  • Charlotte Tilburry Matte Lipstick - Sexy Sienna
Това червило замени любимото ми Runway Hit на MAC. Има почти същия коралов цвят - на моменти повече розов, на моменти повече оранжев. Също е матово, но е много по-комфортно за носене. Всичко ми харесва в него - цветът, комфортното усещане на устните, издържливостта. Определено е най-любимото ми червило в последните месеци. 


  • Golden Rose Nude Look Natural Shine Lipgloss - 03 Coral Nude
Още един любим продукт от новата серия на Golden Rose (според мен е много успешна). Тук отново и цветът ми харесва, и формулата (не е лепкава), и наситеността (не е полупрозрачен гланц). 

  • Fenty Gloss Bomb - Sweet Mouth
Имам три гланца от серията и този ми е най-новия. Много леко розов на цвят, почти прозрачен и с множество блестящи частици в него. Дава възможно най-стъкления гланцов ефект на устните и ги прави сочни и блестяши. Не лепне и мирише божествено. За мен тези гланцове са най-добрите на пазара в момента. 

  • Becca Glow Gloss - Opal
Този гланц беше случайна и необмислена покупка и в началото ми се стори, че не си заслужава парите (не помня колко точно струва, но около или над 40 лв.). Цветът е прасковен нюд, има блестящи частици в него, но формулата му е по-гъста и лепкава. Колкото повече го носих, толкова повече ми харесваше и вече е наполовина. Пак бих си го купила. 


  • Golden Rose Smart Lips Moisturising Lipstick - 17
Пак Golden Rose... което е хубаво, защото не са скъпи. Имах друг цвят от тази серия червила и го подарих, не ми допадна цвета и ми се струваше изсушаващо противно на името си. Обаче този цвят е един от любимите ми за лятото (и не само). Ярко коралово, което обаче стои почти матово и не мърда от устните. Бих го нарекла даже акцента на аутфитите ми когато го нося. 


Със сигурност съм забравила още любимци, но тях ще покажа следващия път. 


До скоро!

2 коментара:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...