неделя, 22 март 2020 г.

Golden Rose Nude Look Collection

Здравейте!


Днес ми се иска да ви покажа моите неща от Golden Rose Nude Look Collection. Естественият грим на мен ми е най-любим и може би затова имам толкова неща, предимно продукти за устни от новата линия на GR. 





Имам и спиралата, но за нея вече говорих в предния пост, така че няма да се повтарям. 




В колекцията има три цвята единични сенки, аз засега имам само Pearl Baked Eyeshadow 01 Ivory. Цветът ми харесва, но не са достатъчно пигментирани и са доста сухи. Могат спокойно да се ползват и като хайлатър или за озаряващ акцент във вътрешния ъгъл на очите.
 



Има една блестяща пудра, която искам да си взема, но е изчерпана или просто не я намирам. Но ми се струва, че е подобна ако не същата като една, която вече имам и е Mineral Terracota Powder 08. 

Сега да поговорим за любимата ми част - продуктите за устни. Ако трябва да съм честна, смятам, че GR малко или много повтарят цветове и формули на вече съществуващи техни други продукти. Та, искам да кажа, че в тези от новата колекция няма нещо кой знае колко иновативно или невиждано в асортимента на GR. Но пък за да си купя 4 червила, значи все пак са ми харесали и са добри. 



Вчера споменах единия от гланцовете - кораловия Natural Shine Lipgloss 03 Coral Nude. От всичките други продукти за устни от новата колекция нося най-много този. Харесва ми и цвета и формулата. 

Другият цвят гланц, който имам е 02 Pinky Nude. Името обяснява цвета прекрасно. Интересно, аз по принцип не нося розов нюд, предпочитам прасковен, но с този се харесвам. Но предният цвят ми харесва повече, определено. И в двата гланца няма блестящи частици. 

от ляво на дясно:
03 Coral Nude, 02 Pinky Nude, 01 Just Nude, 04 Coral Nude



Взех си и един цвят от Velvety Matte Lipcolor серията - 01 Just Nude. Много е комфортно на устните и не е изсушаващо, наистина е като кадифе както името преполага. Единственият минус е, че когато съм с него и говоря повече, се появява онази досадна бяла линия. 

Цветът на Creamy Shine Lipstick 04 Coral Nude не е излязъл никак реално на снимката. Всъщност е коралов като гланца в ляво. Отново много комфортна формула, супер приятна на устните. Има сатенен завършек. 


Надявам се постът да ви е бил интересен.

До скоро!

1 коментар:

  1. Добре дошла отново. Ти си ми една от любимите блогърки, супер много се зарадвах като видях новите постове. Продължавай все така!
    Анна

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...