сряда, 24 март 2021 г.

10 Questions Makeup Tag

 Здравейте!


Напоследък много ми се говори за гримове и ето че блогът е чудесната възможност да го направя. Намерих таг с 10 въпроса, на които ще отговоря тук. Ще ми бъдат интересни и вашите отговори, така че се чувствайте се тагнати. 


       1. Помните ли първият си грим продукт?

Имам някакъв спомен, че вече съм отговаряла на подобен въпрос и май отговорът беше червило на Avon, което много обичах. Не знам дали още го има обаче, а и не помня как се казваше. Освен това от тогава вкусът ми много се е променил. 


       2. Излизате ли без грим? 

Излизам без проблеми, обаче понякога си търся повод да се гримирам и ходенето до магазина е чудесен такъв. 


       3. Любимо червило?

Отговорът на този въпрос постоянно се мени, но като че ли последното ми най-любимо е Sexy Sienna на Charlotte Tilburry. 






       4. Кой е най-любимият ти грим продукт? 

Преди бих казала червило, но в момента е спирала. Без червило гримът пак излгежда добре, обаче без спирала не, тя е завършекът, който прави визията цялостна. Освен това аз обожавам да подчертавам миглите си, от тези жени съм които обичат да слагат 5 слоя спирала и миглите им да изглеждат "wow". Никога не съм разбирала жените, които слагат толкова малко спирала, че не се забелязва. А и сега с тия маски устните (червилото) не се виждат, но миглите да. 


      5. Кой продукт купувате най-често?

Върнете се към въпрос 4. :)







     6. Кои известни личности винаги имат хубав грим?

Всичките, това е част от работата им. Но е логично да е така, защото те имат достъп до най-качествените и добри марки грим, освен това разполагат и с лични гримьори. 


     7. Любима марка за гримове?

В момента точно е Fenty Beauty. Един единствен път останах разочарована от техен продукт - по спомен беше матовия им фдт. Но може просто да не е бил подходящ за моята кожа. Всичко останало, което съм пробвала досега съм харесвала изключително много. Много старание и мисъл са вложени в този бранд според мен. 





      8. Има ли марка, която абсолютно ненавиждате?

Чак да ненавиждам, не бих казала. Но отдавна вече не харесвам Too Faced например. Смятам, че развалиха качеството на продуктите си и са ми скучни и еднообразни. 


     9. Кои марки грим винаги сте искали да пробвате, но още не сте? 

100% Nars, обаче при нас ги няма, а и не знам дали някога ще стъпят на нашия пазар. Искам да пробвам тяхно червило, фдт, коректор. Също така много искам различни продукти от Charlotte Tilburry. Имам техни червила и хайлайтър, но с удоволствие искам да пробвам всичко, което предлагат. Друга марка, която ми е интересна е Iconic London. 


    10. Мислите ли, че изглеждате добре без грим? 

Мисля, че изглеждам като себе си без грим :D Понякога се чувствам твърде бледа, с тъмни кръгове под очите и подпухнали клепачи и тогава с грим определено се чувствам по-добре. Но с грим или без, човек е това, което е и трябва да се обича всякак. 



Поздрави,

Меги


3 коментара:

  1. Оо Меги направо го пиша и аз още днес. Много як таг. <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ей, заклевам се, щях да те каня за гост за него, ама после си викам сигурно няма да й се занимава....

      Изтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...