събота, 27 март 2021 г.

Празни опаковки - Март 2021

 Здравейте!


Един от любимите ми постове за писане е този с изхабени продукти. За някои това сигурно е нещо странно и необичайно, но за мен да използвам нещо докрай си е постижение, предвид че постоянно ползвам различни неща и се отегчавам бързо. 

Този път не съм запазила скучните неща тип душ гелове, но следващият път може и тях да ви покажа. 


  • Lakme Organic Balance Hydra Shampoo
Не помня точната цена, но може би беше около 20 лв. Отначало не видях нещо специално в него, но с времето установих, че всъщност ми харесва, защото не ми дразни скалпа и прави косата чиста и мека. Бих пробвала и другите варианти. 

  • Biotrade Sebomax Control Shampoo
Този шампоан е моят спасител за чувствителен скалп. Толкова е зле положението при мен, че ми е трудно даже да се справя на моменти. Имам пърхот и скалпът ме сърби ужасно. Този шампоан успява да оправи нещата, затова постоянно го купувам и поне един път в седмицата го ползвам. 




  • Amika Nourishing Mask
Това мини нещо струва 20 лв и е от Сефора. Никакъв ефект не видях от тази маска.


  • Bioderma Micellar Water
Най-любимата ми мицеларна вода за всички времена. Не е като да няма добри и в дрогрегиите, но в тази има нещо наистина специално и то е, че е супер деликатна и не дразни, не щипе, не изсушава кожата. Гледам да си ги купувам когато са в промоция 2 в пакет, излизат много изгодно. 


  • The Body Shop Camomile Cleansing Oil
Със смесени чувства съм за тези продукти за сваляне на грим. Мазни са, цапам се с тях, дразнят ми на очите и май предпочитвам да си свалям грима с мицеларна вода. Чудя се дали да не пробвам варианта, който не е течен. Иначе не е никак лош продукт, сваля грима бързо и лесно, само ако можеше и спиралата да маха без да съм полусляпа 20 минути след това...

  • Estee Lauder Perfectly Clean Foam Cleanser
Никак не е пяна, както името предполага. По-скоро е гъст крем, който обаче маха всякакъв грим. Все купувам минита, но ми е толкова любим този продукт, че все някога ще си купя големия размер. Оставя лицето ми чисто и меко. 

  • Laneige Water Sleeping Mask
Нищо специално не е, просто лек крем тип гел, който попива бързо и омекотява кожата. 



  • Kiehl's Calendula&Aloe Soothing Hydration Mask
И тук не видях кой знае какъв ефект, да приятна е и може би наистина успокояваща тази маска, но с нея и без нея е все тая. 

  • Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado
Не така стоят нещата обаче с другият продукт на марката, който изхабих с удоволствие и тих ужас, че трябва да го купя пак (малкият размер е към 60 лв). Много ми е трудно да си харесам крем за очи, защото там зоната ми е суха, имам ужасни тъмни кръгове, бръчки. И почти няма крем, който да ми е достатъчно хидратиращ и подхранващ. Този обаче ми покрива изискванията напълно и някой ден ще си го взема отново. Между другото има много странна, водна формула. 


Няма изхабени гримове в този пост, още не съм до никъде стигнала с моя Project Pan, но работя по въпроса. 


До скоро,

Меги

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...