сряда, 31 март 2021 г.

Любими продукти - Март 2021

Здравейте!


Днес ще ви покажа любимите си продукти за Март. 



  • Dior Backstage Foundation - 1.5 N

Един от най-добрите фдт-и, които съм имала. Има най-естествения завършек и стои като кожа, но същевременно има и добра покривност. И цветът ми е горе долу ок. Гримовете нанесени над него (руж, бронзър) издържат цял ден. Единственото, което не ми харесва е, че е матов.

  • Charlotte Tilbyurry Beauty Light Highlighter Wand - Spotlight
В началото не го харесах толкова или поне не видях в него нещо специално. А аз съм най-големия фен на хайлайтърите и имах надежди за него, защото е много хвален и харесван от всички. Пробвах да го нанасям с пръсти или гъбка, защото ми се струваше логично така да изглежда най-добре. Обаче седеше странно и ми местеше фдт отдолу и много си личеше. До момента, в който не пробвах с четка и о, небеса! - изглежда съвършено, точно както си го представях. Пасва ми чудесно като цвят. Не е натрапчиво блестящ, придава разкошен блясък. 

  • Revlon Candid коректор - 005
Все по-трудно ми е да си харесам коректор от по-нисък клас (не че цените на дрогерийните продукти вече не се доближават до тези на Сефора...). Не харесвам отдавна всеобщите любимци като Age rewind или Fit me на Maybelline, а вече и този на Makeup Revolution, но Revlon Candid е страхотен, даже като качества се доближава до коректорите от високия клас гримове. Не се впива във фините (в моя случай вече не толкова фини за съжаление) линии в зоната под очите. Има добра покривност, мека и приятна формула, лесно се разнася и е издържлив.
 


  • L'Oreal очна линия - 01 Pure Black
Не слагам редовно очна линия, но като почна веднъж много ми харесва как подчертава очите. В последно време почти винаги като се гримирам слагам от тази очна линия с една малка четка. Много е лесно и бързо, особено за несръчен човек като мен. Не се размазва и изтрива пред деня. 

  • Sephora Oat Muesli Mask
Никак не съм редовна в използването на маски за лице, но тази си я бях набелязала отдавна и накрая си я взех. Слагам я поне веднъж в седмицата. Много е нежна и след нея кожата ми става изключително мека. 


  • Fenty Skin Facial Cleanser 
Fenty ми е любима марка и когато видях този измивен гел за лице веднага си го взех, да за го пробвам. Не останах разочарована, защото върши чудесна работа. Има странна, леко лепкава консистенция в прасковен цвят. Много малко количество е нужно за цялото лице. Не ми щипе на очите, но и не бих казала, че маха спирала. Иначе грима от лицето го маха перфектно. 

  • L'Oreal Revitalift серум с хиалуронова киселина
Учудващо, но досега не бях ползвала серум за лице. Този ми беше препоръчан от моята приятелка Кристин и съм много доволна, че я послушах и си го взех. Не е мазен и много бързо попива. Има лек приятен аромат, който на лицето не се усеща. Не знам дали има хидратиращо действие, но ми се струва, че има благоприятен ефект върху бръчките. 

  • Origins Ginzing крем за очи
Много рядко съм доволна от кремове за очи (ще видите няколко скоро в пост с разочароващи продукти) и все съм в търсене на подходящия за мен. Този са го споменавали в няколко канала в Youtube и като го видях в Сефора реших да го пробвам. Доволна съм, защото хидратира добре зоната под очите ми и не усещам опъване, както с много други кремове. 

  • Atrix крем за ръце
Новият ми любим крем за ръце. Имам студова алергия и само да духне вятър и ръцете ми веднага се зачервяват и болят. Какви ли не кремове съм пробвала, но все нещо не ми се достигало в тях. Този попива бързо, без ръцете ми след това да лепнат или да го усещам, подхранва и успокоява кожата на ръцете и на всичкото отгоре мирише супер приятно. И е евтин!



  • Червило Charlotte Tilburry Bitch Perfect 
Не че ползвам много често червило в последно време, даже отвикнах. Слагам си предимно балсам за устни или гланц. Но от време на време залагах на този прасковен нюд. Има приятна, не изсушаваща формула, комфортно е на устните и цветът е един от любимите ми. 




До скоро,

Меги

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...