неделя, 21 март 2021 г.

Project Pan 2021

 Здравейте!


Реших да се появя набързо с една публикация, която ми се върти в главата от известно време. Мислех само да кача снимка с продуктите, които искам да изхабя до края на тази година във Фейсбук, но после се сетих, че съм решила какви нови неща ще пробвам след като използвам докрай наличните в този пост и искам да ги споделя. Тоест тази публикация ще е 2 в 1 - гримове, които искам да изразходя и wishlist с нови неща от същата категория, които искам да пробвам. 



Не съм мислила колко точно на брой ще са продуктите, но включих тези, за които смятам че е постижимо (дано!) да изхабя до края на годината. Може да изглежда малко нечестно, защото доста от тях са полуизразходени, че и повече, но имайки предвид колко често рядко се гримирам, смятам че така е по-реалистично. Събрала съм продукти от различни категории - фдт, коректор, руж, бронзър, хайлайтър, червило и гланцове, все неща които да мога почти всички да използвам наведнъж като седна да се гримирам. Аз, между другото, все още си се гримирам понякога, защото това ми е хоби и ми се отразява добре. 


  • Fenty Beauty Pro Kiss'r Luscious Lip Balm 

Мисля, че това е виновникът за целия пост. По някое време като установих, че опаковката олеква и си викам я да взема да го изхабя. Поставих си цел, но се оказа лесно изпълнима, понеже ми е много любим. Тук е момента да вмъкна, че неща които не харесвам не използвам, давам им шанс, но в момента, в който установя че не са за мен - край с тях. За мен гримът е удоволствие и не се мъча да изпозлвам неща, които не харесвам. Обаче обичам и разнообразието и понякога забравям за старите си любимци. Както и да е, извинете ме за това лирическо отклонение. За балсама - по-скоро е гланц, но не лепкав, който подхранва устните идеално. Прекрасна, мека формула, която е супер комфортна на устните. 

- Мисля да го заменя със същия, ама цветен. 



  • Fenty Gloss Bomb - Fenty Gloss 
Ох, голямата ми любов, най-добрият гланц на света (за мен). То формулата, то блясъка, то аромата, то крайния резултат върху устните - всичко е 10 от 10 точки. И цветът ми допада, но мисля че Fussy ми харесва една идея повече (и той е наполовина изхабен). Лично за мен новите гланцове на Maybelline са ок, но не бих ги нарекла 100% двойници на тези на Fenty, оригиналът си е оригинал. 

- Ще го заменя с другите 6, които имам пак на Fenty :D

  • NYX Soft Matte Lip Cream - Athens
Това ми е втора опаковка, първата я изгубих и веднага си взех нова. Предвид обстановката, него мога да го нося и под маска (не че би имало смисъл). Другите по-скоро си ги нося на разходки навън (най-вече в последните "пролетни дни"). Формулата за мен не е изсушаваща, а цветът е любимото ми прасковено/коралово. 

- Искам на негово място да си взема MAC Powder Kiss Liquid Lipcolour - Crossfade, ама последно като ходих в мола беше изчерпано :(


  • NYX born to glow коректор - Vanilla



Винаги съм харесвала и съм търсила коректори, които хем да са достатъчно покривни, хем да не са изсушаващи, защото зоната под очите при мен е суха и се нуждае от целия glow на света. Този коректор сякаш в началото го харесвах повече от сега, мисля че просто повече харесвам вече един друг дрогериен - Revlon Candid. 

- Харесала съм си за следващ коректор Benefit Boi ing cakeless concealer.

  • Makeup revolution Conceal and Define - C3
Изхабила съм поне 3 опаковки от този коректор и винаги като ми трябва евтин коректор си го купувам. Обаче мисля, че вече ми омръзна, че даже не знам дали и ми харесва още. Имам по-добри коректори от него, жалко че имам още един освен този за изхабяване. Добре поне, че не е икономичен и свършва бързо...

  • Too Faced Born This Way фдт - Porcelain
Този фдт ми го даде Кристин (https://christinelovesmakeup.blogspot.com/), така че заслугата за изхабяването му не е само моя. Имала съм го преди,  но в друг цвят и тогава го изхабих и помня, че много го харесвах. И сега не е чак толкова зле, но първо че цветът не е моя (тъмен е, нищо общо няма с порцелан?!) и второ стабилно си лъсвам с него, ама не по онзи ненатрапчив и приятно glowy начин, а баш все едно съм с мазна кожа. А аз не съм.  

- Слеващият ми фдт ще е Dior Forever Skin Glow Foundation. 

  • Milani Luminoso Blush



Това ми е най-любимия руж, иначе нямаше да успея да му видя дъното. Много пъти съм говорила и писала за него и бих си го взела отново, но има информация, че са сменили и формулата и цвета, та ще помисля. Не съм срещала негов двойник досега, така че не знам с кой друг руж да го заменя. Дайте ми идеи и препоръки, моля! 

  • Fenty Bronzer - Inda Sun
Поредният продукт на Fenty в този пост, но това не е случайност, просто много им харесвам продуктите и си ги използвам с кеф. Този бронзър в частност ми омръзна, твърде матов ми е и имам съмнения, че ми дразни кожата (мисля, че ми излизат пъпки от него), но не съм напълно сигурна. За съжаление ще трябва да рискувам и да разбера, и ако наистина е така, няма да го доизразходя. Иначе не е лощ, просто го замених с кремообразния бронзър пак на Fenty (каква изненада) и него го харесвам много повече. Имам още 4 бронзъра в колекцията си и засега не съм си харесала друг, но не бих имала нищо против да ми препоръчате някой. 

  • Mary Lou-Manizer highlighter
Това е култов за мен хайлайтър и този, който запали любовта ми към блясъка. Имам го от години (все съшата опаковка, колкото и да ме е срам), ще го използвам още малко и ако не успея да го изхабя (постоянно го ползвам и няма край), просто ще го изхвърля и предполагам, че бих си го взела някой ден отново. 

- Но не точно сега, защото много искам първо да пробвам Cookie highlighter на Benefit. 


Не би било лошо да изхабя и някое червило от 20-те, които имам на MAC, но не искам да се залъгвам, че това точно в момента е възможно. 


Вие гримирате ли се изобщо? 


Поздрави,

Меги

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...