вторник, 11 март 2014 г.

Essie Go Ginza - ревю

Добро утро!

Най-вероятно съм го споменавала и преди, но не мога да не го кажа пак - бях супер щастлива когато един ден видях лаковете на Essie в магазин DM. От вълнение и желание да ги пробвам, не изчаках да поразгледам на спокойствие цветовете, а просто грабнах първия, който ми хареса. От тогава насам минаха месеци, а моята колекция стремглаво се увеличи. Днес ще говоря за едно от последните попълнения в нея, а именно Go Ginza



Лаковете на Essie винаги имат симпатични имена, но за Go Ginza не можах да открия почти нищо... Ginza е сребърна монета и окръг в Токио... Може би има скрит смисъл, който до момента не съм разгадала... 

Цветът е пастелно светло люляков и още от първото нанасяне разбрах, че има искри между нас. Лично на мен ми прилича на Essie Fiji, но само като вид, а не като цвят, понеже този не е розов, а лилав. Имам предвид, че и двата са млечни и пастелни, с бяла основа и лек оттенък на друг цвят.


Четката е по-голяма и широка от стандартното, но определено не чак толкова че да покрие целия нокът.


Нанасянето е лесно, дори за човек като мен, който е с две леви ръце (добре де, десни защото съм левичарка). Консистенцията е средно гъста и изсъхва бързо, поне на моите нокти. 

За постигане цвета в бурканчето (стандартно стъклено само че с правоъгълна форма) са ми нужни два слоя. И на един е ок, не става на черти, но цвета не е толкова наситен както обичам да е. 

Трайността при мен е около 4-5 дни, ако мия много чинии е по-малко :)

Не слагам топ лак, защото Go Glinza си е достатъчно гланциран. 

на изкуствена светлина

Този цвят е идеален за пролетта, която скоро ще настъпи. Нежен е и ефирен, някак фееричен. Вече получих няколко комплимента и в момента пак съм с него, не мога да му се наситя. 

Имам 6 лака от Essie и не мисля да се спирам на тази цифра. Определено има цветове, които искам да пробвам.


Един съвет от мен - ослушвайте се за промоции, защото стандартната цена от 15лв. си е много за 13,5мл. лак. Аз лично си ги купувам предимно когато ги пуснат за 11,99лв. или когато има промоция два на цената на един. Ако трябва да съм откровена обаче, бих дала и стандартната цена ако някой цвят ме впечатли много. Не съм от най-търпеливите.

Ако някой има желание да види цялата ми колекция от лакове на Essie, само да каже и ще я покажа в някой пост с удоволствие. 

Вие кой цвят от лаковете на Essie ще ми препоръчате?


Приятен ден! :)

4 коментара:

  1. Аз постоянно си харесвам цветове на Essie и от последната им лимитирана колекция искам още и още. Дала съм си обаче обещание, че няма да прекалявам с лаковете. Бих ти препоръчала Bahama mama. Той е подходящ за по-студено време обаче. Другите, за които се сещам или ги имаш или не са перманентни.... О, да, определено и bikiny so tiny ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оо, супер, изглеждат много добре :) аз все искам тези, които ги няма при нас... като Resort 2013 колекцията - http://www.lacquerologist.com/2013/04/essie-resort-2013-swatches-and-review.html

      Изтриване
  2. Аз постоянно си харесвам цветове на Essie и от последната им лимитирана колекция искам още и още. Дала съм си обаче обещание, че няма да прекалявам с лаковете. Бих ти препоръчала Bahama mama. Той е подходящ за по-студено време обаче. Другите, за които се сещам или ги имаш или не са перманентни.... О, да, определено и bikiny so tiny ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Любов от пръв поглед... Уникален цвят :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...