петък, 28 март 2014 г.

Essie Nail Polish collection

Здравейте!

Писала съм вече за някои от лаковете си на Essie, но реших че е време да ги покажа всичките. Трябва да си призная, че тази марка лакове се превърна в моя любима през последните месеци. Всичко ми харесва в тях - четката е удобна, покриват идеално на два слоя, трайни са, съхнат бързо и имат гланцов завършек. 

Всъщност цената от 15лв. за 135мл. не е никак малка. Но според мен си заслужава. А и доста често дрогерийните магазини предлагат разни намаления и промоции. 

Най-много лакове притежавам на Flormar и до скоро те ми бяха фаворит. Имам и по-евтини от тях, както и по-скъпи (например O.P.I, China Glaze, Inglot), но Essie в моите очи и на моите нокти ги надминават. 



Както си личи от снимката, аз обичам най-много пастелните цветове, както и лакове без брокат/блестящи частици или пък перлени... Така че всичките ми лакове от Essie са именно каквито харесвам...

Имам общо 7 лака на Essie и харесвам всеки един от тях, но все пак имам пристрастие към един два... 

Първият лак на Essie, който си купих, е Ballet Slippers.


Грабнах го супер случайно когато за пръв път видях щендера на марката. После сякаш малко съжалих, защото ми се стори скучен, но в последствие установих, че това е един много хубав универсален цвят, който отива на  всеки повод. Идеален е за френски маникюр. 

След това постъпих по-разумно и започнах внимателно да проучвам всички цветове в интернет и блог пространството. Така попаднах на Fiji


Най-любимият ми лак, не просто на Essie, а като цяло. Млечно светло бебешко розово, което е толкова нежно и прекрасно, че просто нямам думи. На един слой стои малко на черти, но на два е идеален. Това е лак, който всяка жена трябва да притежава в колекцията си ако обича такъв тип лакове (като блажна боя)...

Следващ в колекцията ми логично трябваше да бъде така известният Mint Candy Apple.


Миналото лято ментовия цвят беше хит и този лак не прави изключение. Също много любим мой цвят, с който се чувствам много приятно. Изключително подходящ за пролетта и лятото. 


По едно време в DM имаше промоция - купуваш един лак и получаваш втори като подарък. В купата на касата с лаковете за подарък си харесах Go Ginza


Според мен е люляковия вариант на Fiji. Точно затова го харесвам толкова много. Абсолютен фаворит ми е за пролет 2014. Писах ревю за него тук

За да си взема него, веднага отидох да си избера лак от щендера. И понеже беше зима, си харесах тъмния Vested Interest.


Интересен цвят, който ми е трудно да опиша, но да речем че е тъмно зелено-сив. Много е покривен, на снимката съм сложила един слой. Забелязала съм обаче, че по-тъмните цветове се лющят по-бързо от другите. Според мен този цвят стои хем семпло, хем стилно. 

Сега като се позатопли малко, веднага почнаха да ми хващат окото по-ярките нюанси. А и винаги съм се заглеждала по Cute as a button


Само че се оказа, че цветът ми харесва повече в бурканчето, отколкото на ноктите ми. Което въобще не значи, че съм го отписала. Ярък бонбонен коралов цвят, който е идеален за лятото. 


И последният лак, който беше любов от пръв поглед, е Warm & Toasty Turtleneck.


Цветът е смесица от лилаво и сиво. Също много подходящ за пролетта. За съжаление на втория ден почна да се бели... Но няма да се откажа току така от него, ще пробвам с различни бази, докато трайността се подобри. Цветът си заслужава. 


Това е колекцията ми от лакове на Essie. За мен те са най-добрите лакове, които съм имала. 

Кой е вашият любим лак на Essie?

Приятен ден!

15 коментара:

  1. Cute as a button го искам и аз :) Много красив е

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има двойник, който е на Боржуа. За справка можеш да го видиш в поста ми с кораловото червило и лак от миналото лято.

      Страхотна колекция си имаш, Меги. Любима марка ми е ;))

      Изтриване
    2. Има двойник, който е на Боржуа. За справка можеш да го видиш в поста ми с кораловото червило и лак от миналото лято.

      Страхотна колекция си имаш, Меги. Любима марка ми е ;))

      Изтриване
    3. Аз да не остана по-назад, досега тършувах из блога ти да видя двойника :D

      Изтриване
  2. Много хубаво ревю!

    ОтговорИзтриване
  3. Много са красиви, всичките!

    ОтговорИзтриване
  4. Ballet Slippers и на мен ми беше първи :))
    Ех, тъкмо си харесах последния и ти казваш че се лющи :( Пиши повече след тествете..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добре, задължително, само че не възлагам много големи надежди, самата консистенция си е такава... но ще опитам всичко, защото и на мен цвета много ми харесва.

      Изтриване
  5. И на мен лаковете на Essie са ми любими. Хвърлила съм око на Cute as a button, но имам толкова подобни цветове, че още му се чудя

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Щом имаш подобни, няма смисъл да го купуваш, не е нещо кой знае колко специално...

      Изтриване
  6. Fiji ме грабна :) благодаря за хубавия пост, ще поразгледам лаковете

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Fiji за момента е най-любимия ми лак на света :) радвам се, че поста ти е харесал :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...