събота, 15 март 2014 г.

Revlon Colorbust Gloss in Bellini

Здравейте!

Все споменавам любимия ми напоследък гланц за устни на Ревлон, но сигурно се чудите какво толкова му харесвам. Е, ако ви е любопитно, четете редовете надолу. 

Revlon Colorbust Gloss в цвят Bellini си купих за 15,20лв. от магазин Beauty Zone в мол Сердика. 

Вече имам друг цвят от същата серия, но чак сега когато съм на нюд вълна, се загледах в Bellini, много приятен прасковен/светло розов цвят. 



Консистенцията е по-гъста от обикновено, но учудващо самия гланц не е чак толкова лепкав на устните. 

Има леко странен, но едва доловим аромат

Няма брокат, но пък има перлени частици, благодарение на които придава онзи стъклен ефект на устните. Мисля, че този гланц е по-добър в оптическото уголемяване на устните, отколкото онези глосове с изтръпващо усещане.


Според описанието на опаковката, това е гланц за неочаквано лек цвят и ослепителен блясък. Съдържа сладък бадем и витамин Е. 

Апликаторът е стандартен - плоска гъбичка с безброй меки влакънца. С него се изважда точно толкова продукт, колкото на мен ми трябва. Така не е нужно да бъркам допълнително. 



Цветът е идеален за всеки грим, както за нежен и лек, така и за по-тежък вечерен. Той е най-разкошния прасковено-розов нюд. Най-често го съчетавам с прасковеното ми червило на Кико. А понякога нанасям само от него и пак ми харесва. Перлен е само дотолкова че да изглежда бляскав. 




Не знам вече колко пъти съм споменавала този гланц в постовете си, но знам едно - че не е излизал от козметичния ми несесер откакто го имам. По принцип всеки ден си сменям червилата, които нося със себе си (да, червила в множествено число, обичам да имам избор), но този гланц го вадя колкото да си сложа от него. 

Не съм се отказала от ярките и тъмните си червила, но този гланц доста успешно ги отстрани от играта вече от месец и половина. И няма да е пресилено ако кажа, че абсолютно всеки ден е на устните ми.


Revlon Colorbust Gloss in Bellini е моя много добре обмислена и желана покупка. Изключително подходящ е за предстоящата пролет. Просто нямам търпение да извадя пастелните дрехи и лакове за нокти и да съчетавам аутфита си с този гланц. 


Този гланц не лепне, не става на петна или черти и се изтрива равномерно. Стои дълго на устните ми като не е нужно през 5 минути да се поглеждам в огледалото, за да видя дали стои все още добре. Просто си слагам от него и забравям. 

Икономичен е, използвам вече от толкова много време, а от него липсва съвсем малко.

 
Bellini е перлата в колекцията ми от гланцове за устни. Препоръчвам го на всяко момиче, което иска нещо семпло, но същевременно ефектно. Винаги съм казвала, че ярките червила са за смелите момичета. Е, този гланц е подходящ за всеки вкус. 

Както обикновено, ще се радвам да споделите вашите любими гланцове, защото за мен няма израз като "твърде много" що се отнася до продуктите за устни. 

До скоро!

6 коментара:

  1. ох, ще се купува явно... все ги заглеждам тези гланцове и всеки път си тръгвам от щанда с празни ръце..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Купувай го докато все още има къде да се намери Ревлон...

      Изтриване
  2. Много ми харесва, сигурно ще отида да го погледна, и без това пак трябва да си купувам от техния фдт :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен много ми харесва <3 кой техен фдт, Colorstay ли?

      Изтриване
    2. Да, от много време съм само с него, любим ми е. <3

      Изтриване
    3. И аз много го харесвам и го ползвам доста често :)

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...